Hallo,
Een paar dagen geleden heb ik m'n pinpas getrokken en 150$ op William Hill gestort. Het begin van mn grind naar Diamond was begonnen.
In eerste instantie wilde ik PLO SSSen. Pinowww heb ik gevraagd me te coachen, maar hij was nog te brak van zn weekendje Pinkpop. Precies wat ik niet wilde horen want:
1. Ik heb coaching nodig
2. Pinkpop is de bomb
Anyway, na wat onderzoek gedaan te hebben en Pinowww zn guide (Geef commentaar!
) in een mooie SHC gemaakt te hebben, ben ik toch maar gaan spelen op PLO20. Envyjosh wilde gelijk HU4ROLLZ, maar helaas, deze maand was op PLO BRM en tight spelen het devies. Hij kwam toch maar aan tafel zitten. +1BI. Tnx, come again Joshua.
Gisteren heb ik desalniettemin afscheid genomen van PLO. De blinds en de rake vreten mn winning op imo. Ik heb besloten om NL SH te spelen.
Gisteren is mn challenge begonnen en het plan is om op 7 Juli te eindigen met ten minste 7.500 SP. In deze thread zal ik proberen mn dagelijkse swings bij te houden. Hopelijk gaat het lukken.
Het wordt lastig, naast een full time baan, genoeg tijd vinden om met met 150$ naar diamond te grinden in 30 dagen.
Iemand die ook zin heeft mee te doen voor wat moral support? Met 10SP per 1$ rake moet het toch te doen zijn ♠_evil:
Groeten,
Leo