Skip to forum
Dutch Fish League: ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Dutch Fish League: Event 3

84 Berichten
41 Gebruikers
0 Reactions
4,408 Bekeken
Head Admin
Lanfear81
PokerChamp 2010 - Fish-League

De Fish en Shark League is onze nieuwe competitie waarin onze PokerStrategen onderling strijden voor maandelijkse prijzen en uiteindelijk een plaats aan de finale tafel van het community event waar gespeeld wordt om de titel Dutch PokerChamp 2010 en een extra prijzenpot!

FishLeague event 3
Komende zondag, 13 juni, zal om 21:00 het derde event voor de FishLeague van start gaan. Er zijn weer belangrijke punten voor de ranglijst te verdienen, dus zorg dat jij je inschrijft.

De details van het toernooi:

* Pokerroom: PokerStars
* Wanneer: Zondag 13 juni om 21:00
* Buy-in: $1+0.10
* Toernooi ID: 280850015, je kunt het toernooi ook vinden in de toernooi lobby onder de tab 'private'
* Wachtwoord: FindingNemo
* naam: PS.nl fishleague 3

Er worden ook nog 10 ticket vergeven voor gratis deelname aan dit event.
Bekijk de volgende thread om te zien of jij een van de tickets gewonnen hebt en claim jouw gratis ticket!

Belangrijk!:
Als je meespeelt in de FishLeague, dan kun je niet meespelen in de SharkLeague!
Geef in deze thread aan of jij meespeelt voor de FishLeague en geef jouw PokerStars nickname door in deze thread, zodat we weten welke nickname bij welke PokerStrateeg hoort!

Voor meer informatie:

83 replies

I'm in. sfinxs1000

EPR54
tjongetjonge

Done.......... :f_grin:

Wabbo

Ik ben er ook weer bij.
WeBeWinner.

Wabbo

Oh, nog een vraagje trouwens: hoe zit het met die t-shirts die je wint na het winnen van een event? Wanneer en hoe kun je die bestellen? Natuurlijk wel enorm nieuwsgierig naar =]

samni

Ik doe zeker ook mee (shark0688) maar normaal gezien heb ik een backdeal gewonnen :)

bachpl3l

ik ook AA-Robert-KK

Lamapalooza

Ik doe ook mee: Louis3105.

Moderator
pcbeem

Oorspronkelijk gepost door Wabbo
Oh, nog een vraagje trouwens: hoe zit het met die t-shirts die je wint na het winnen van een event? Wanneer en hoe kun je die bestellen? Natuurlijk wel enorm nieuwsgierig naar =]

Je mag een shirt uitkiezen (geen diamond) uit de shop.

Als je weet welke mag je een mail sturen naar dutch@pokerstrategy.com met de volgende gegevens:
- welk shirt
- maat
- adresgegevens

In (IcMean)

Pecunia

Konrad27

Ik doe ook mee. VDBisgod

bachpl3l

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Oorspronkelijk gepost door Wabbo

Je mag een shirt uitkiezen (geen diamond) uit de shop.

Als je weet welke mag je een mail sturen naar dutch@pokerstrategy.com met de volgende gegevens:
- welk shirt
- maat
- adresgegevens

Kan ik ook alvast mijn maat en adres doorgeven?

Moderator
pcbeem

Mag altijd, maar dan moet je eerst van mij winnen _cool: en ik ben uberfish.

Probably in, Nox Invictus, heb nog een backdeal van Calimero van vorige keer en hoop dat ik het tussen het studeren door ertussen krijg ;)

Nox

TimPS

Als het in orde komt met dat ticket, mag je me er ook bij rekenen! Nickname: Buffe1904.

Tonaldinho11

tonaldinho11

Lamapalooza

Hoeveel mensen spelen er zo gemiddeld mee aan zo'n League? Want ik zie dat er nu nog maar twaalf mensen geregistreerd zijn.

Ben2m2

ik geloof dat ik een stake had gewonnen via de pokerradio dus dan ben ik zeker bij ;)

Ben2m