Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Voorstelling

11 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
1,107 Bekeken
EmmaDauwe

Hela,

zal ik me eindelijk ook maar eens voorstellen. Ik ben EmmaDauwe, maar eigenlijk Willem Noyen. Dus nee ik ben geen Pokerchick;). Die naam heeft een "verhaaltje". Het is gewoon een uitdrukking in het platte Turnhouts.

Ik ben dus van Belgie, studeer nog. Industrieel op Groep T te Leuven.

Vroeger al wat gepokerd. Zonder succes. Nu via pokerstrategy men game aan het verbeteren. Wat gecashed, maar terug verloren. Via pokerstrategy probeer ik dit te verhelpen BANKROLLMANAGEMENT!!!!!

Ik kan hier de nadruk niet hard genoeg op letten. Altijd meer en meer willen shippen.

Maar nu gaat het dus beter en werk me stilletjes aan op en breid men bankroll beetje bij beetje uit.

Questions? Ask!

Cheerz

Emma Daaaauuweee!

10 replies

Welkom!

Moderator
pcbeem

Hallo Willem,

Welkom op Pokerstrategy! Ik zie dat je al Silver bent dus je hebt al wat gespeeld, mag ik vragen wat?

Wat je zegt BRM is de basis van poker zonder zul je niet ver komen. Het is beter om stapje voor stapje omhoog te gaan en als je dat al hebt ingezien heb je misschien de belangrijkste les in poker al geleerd.

We hopen je nog vaak hier te zien en mocht je vragen hebben stel ze gerust.

mvg pcbeem

p.s. mijn Turnhouts is niet zo goed dus ben wel benieuwd wat een EmmaDauwe inhoud _cool:.

EmmaDauwe

Haha,

ik laat me soms nog verleiden om hoger te spelen dan 'kosjer' _o:
maar dit is wel ZEER beperkt tegenover vroeger.

Ik heb op fulltilt sng's gespeeld met de 50dollars bonus. Deze traag(door nog niet echt op punt staand BRM, maar wel beter dan vroeger) verloren. Ook gewone cashgames.
Ik speel nu op Bwin, maar men account blijkt niet gelinkt te zijn met PS.

Emma Dauwe = En maar duwen = enma duwe = emma dauwe = Emma Daaaauuuuwéééé( schreeuwend vooraf een Adje te zetten)

Beetje gebaseerd op de drankcultuur ;)

Fladdermouse

Ik heb bij jou op school gezeten in hetzelfde jaar! _biggrin:

Welkom alvast en veel succes. _grin:

EmmaDauwe

Hoch serieus! Wie ben jij? zit ge niemeer op groept?

Fladdermouse

Oorspronkelijk gepost door EmmaDauwe
Hoch serieus! Wie ben jij? zit ge niemeer op groept?

Op't SPT (zat in Wetenschappen Wiskunde).

EmmaDauwe

Da meende gij niet? Haha.
De wereld is klein!
Gij zit hier al lang precies. En ook al wat geshipt dan?

Moderator
pcbeem

Oorspronkelijk gepost door EmmaDauwe
Haha,

ik laat me soms nog verleiden om hoger te spelen dan 'kosjer' _o:
maar dit is wel ZEER beperkt tegenover vroeger.

Ik heb op fulltilt sng's gespeeld met de 50dollars bonus. Deze traag(door nog niet echt op punt staand BRM, maar wel beter dan vroeger) verloren. Ook gewone cashgames.
Ik speel nu op Bwin, maar men account blijkt niet gelinkt te zijn met PS.

Emma Dauwe = En maar duwen = enma duwe = emma dauwe = Emma Daaaauuuuwéééé( schreeuwend vooraf een Adje te zetten)

Beetje gebaseerd op de drankcultuur ;)

Goede nick dan _cool:

Ik neem aan dat je met cashgamen BSS bedoeld? Zo ja dan kan ik je de serie Crushing NL50 van hasenbraten zeer aanraden. Hierin krijg je allerlei tips en trucs die je BSS-spel zullen verbeteren.

Waar ik persoonlijk ook veel aan heb is het laten beoordelen van het op het beoordelingsforum. Hier worden je handen door professionele judges beoordeeld. Ik vind dit persoonlijk een goede manier op leaks uit je spel te halen.

Tot slot hopen we nog veel van je te horen. Misschien leuk idee om een blog te openen.

mvg pcbeem

Angstzweet

Welkom! :D

EmmaDauwe

Idd BSS, heb al enkele handen gepost en gelezen en er zijn al behoorlijk wat leaks uit. Maar nog zeker niet allemaal.
Ik heb gisteren het eerste deel van de hasenbraten gisteren gezien( ipv te leren voor het examen)

Binnekort ga ik idd men eerste blog beginnen. Over MTT's waar ik me eens op ga zetten.

Jo