Skip to forum
mooie troostprijs.

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] mooie troostprijs.

17 Berichten
12 Gebruikers
0 Reactions
1,264 Bekeken
solartje

Hey iedereen.

ben op 1/1/2010 begonnen met 1$ stars (gekregen als cadeau, nadat ik in 2009 men 50$ erdoor donkte op partypker), en BR ondertussen kalmkes opgebouwd tot op 100$ geinspireerd door Fergusson zijn BRM en challenge.

Nu ik genoeg BR heb (100$, met 1% BI regel, omdat ik tilt gevoelig ben) , begonnen om eens deftig te grinden, khad mezelf de uitdaging opgelegd om 100 sng's te spelen voor de Battle of the planets.

Het begon allemaal zoals verwacht, maar heb toen in de laatst 40 sng's een downswing gehad van jewelste., met zelf enkele sessie $ verlies en fameuse coolers. Zo spijtig, want had zeker een 1700+ score kunnen neerzetten.

anyway, de bonus is mijn grootste ship tot nu toe op de 1$.

==============================================

100 sng's.: eerste 60 = 1080 ptn (360avg/block) <---> laatste 40 = 450 ptn. (225 avg/block) _cry:

18 x 1stes
18 x 2des
13 x 3des
bounty payed = bounty won. 1:1

49% ITM, 36% ROI (bonus included= 54% ROI)

Winst: +41.61 $ + 20.00$ BONUS

==============================================

_cool:

16 replies
TimPS

Knap! Doe zo voort, zou ik zo zeggen ;)

DeKuip

Netjes hoor, ziet er goed uit!!

Respect voor je discipline :)

raymond20001

congratz met je ship

Timmaywin

als ik een pet op had gehad...had ik hem afgedaan...

Nette prestatie! Gratis geld is nooit verkeerd :)

Nette graph, nice :)

_cool: Gratz!

solartje

thanks iedereen. Doet me wel echt iets van alle reacties te lezen.

discipline en BRM, waren voor mij eerder een levensles en een test, meer dan dat het om de $$$. ik kan gerust enkele 100$ opdoen zonder het te voelen. ik wou pokeren , zonder er geld aan uit te geven. (men geld is nu 50-50 van mijn vrouw ook, en zij is radicaal tegen gokken).

Als ex gokverslaafde die op bepaald moment heel diep zat, en mijn $ niet kon beheren was deze uitdaging en BRM en mij eraan houden, een grote levensles, waar ik vroeger nog nooit in geslaagd was + de mogelijkheid om toch te kunnen pokeren zonder de afspraak met men vrouw te breken.

Ik heb in men uitdaging 3 downswings gehad.

De eerste was moeilijk (4 keer toch een 5$ DON gespeeld en 10$ op de cashtafel gedonkt),

de tweede ging iets beter (maar 2 keer een 2$ mtt, maar ik bleef evenveel en zelfs meer tafels spelen op de 1$ idpv uit te loggen),

3de keer (0 keer boven men BRM gespeeld, en 2 dagen gestopt na elke sessie)

KVoel mij precies "een genezen gokverslaafde".

HEt verschil hoe ik omga met de downswings is duidelijk te zien in de graph. De derde is bijna nauwelijks zichtbaar.
Toen ik berekende hoeveel de tilt me had gekost, besefte ik pas hoesnel je $ wegspeelt, waar je weken over doet om te winnen.

Benjike316

Leuk verhaal :D Zo zie je maar dat je met een beetje zelfdiscipline ver kan geraken.

Ik zou zeggen, keep up the good work :D

Rogier

:) nice

Baetebeat

zeg het nogmaals, mede dankzij jou wil ik me ook terug aan brm wagen en het terug op de laagste limieten proberen enzo weer op te bouwen.

Unibet heeft al teveel geld van me, wil ook nog wel is iets op mijn eigen rekening kunnen terugzetten! :D

TimPS

Oorspronkelijk gepost door solartje
thanks iedereen. Doet me wel echt iets van alle reacties te lezen.

discipline en BRM, waren voor mij eerder een levensles en een test, meer dan dat het om de $$$. ik kan gerust enkele 100$ opdoen zonder het te voelen. ik wou pokeren , zonder er geld aan uit te geven. (men geld is nu 50-50 van mijn vrouw ook, en zij is radicaal tegen gokken).

Als ex gokverslaafde die op bepaald moment heel diep zat, en mijn $ niet kon beheren was deze uitdaging en BRM en mij eraan houden, een grote levensles, waar ik vroeger nog nooit in geslaagd was + de mogelijkheid om toch te kunnen pokeren zonder de afspraak met men vrouw te breken.

Ik heb in men uitdaging 3 downswings gehad.

De eerste was moeilijk (4 keer toch een 5$ DON gespeeld en 10$ op de cashtafel gedonkt),

de tweede ging iets beter (maar 2 keer een 2$ mtt, maar ik bleef evenveel en zelfs meer tafels spelen op de 1$ idpv uit te loggen),

3de keer (0 keer boven men BRM gespeeld, en 2 dagen gestopt na elke sessie)

KVoel mij precies "een genezen gokverslaafde".

HEt verschil hoe ik omga met de downswings is duidelijk te zien in de graph. De derde is bijna nauwelijks zichtbaar.
Toen ik berekende hoeveel de tilt me had gekost, besefte ik pas hoesnel je $ wegspeelt, waar je weken over doet om te winnen.

:f_love:
Love your attitude. Keep it up!

solartje

wel ik hoop echt dat het je inspireerd. Het is niet altijd even gemakkelijk (heb zelf ook paar keer gezondigd. Rome wasnt build in a day either), maar de voldoening achteraf is het dubbel en dik waard.

eigenlijk zou elke pokerspeler zijn "BRM rijbewijs" moeten halen alvorens hij met echt geld zou mogen spelen. Sommige kunnen het hun permiteren, andere niet en de succesverhalen hoort iedereen, maar de bad stories hoor je nooit. is dit om het image goed te houden, of om andere redenen, maakt eigenlijk niet uit, maar die zijn er ook.

Succesverhalen van de week , vindk super! maakt me altijd stiekem jaloers, maar verliesverhalen van de week lees je nooit, want die intereseert niemand.

Het is gewoon iets dat iedereen zou moeten doen, om bepaalde spelers uit de problemen te houden.

ps had onlangs gezien dat je jezelf kan bannen van een pokersite. vindk wel top zoiets!!!

Ik mis wel een knop: verplichte BRM instellen bij het installeren van het programma. het zou velen een pak $ en problemen besparen, maar dan wint de site er minder aan, en zou er geen fish meer zijn om $ aan te verdienen.

Voor mij gaat het puur om het plezier, en geen BRM, betekend geen geld (gezien ik niets mag storten), betekend geen pokeren (op freeroll donkaments na). Dus ik had het geluk dat ik het wel moest doen, als ik wou genieten van één van de leukste games ever. die geluk heb ik, dat ik (vandaag NET 2 jaar) getrouwd ben met een prachtvrouw die men verleden kent, en streng genoeg is om mij regels op te leggen, die ik nodig heb.

Behind every greath pokerplayer, is a greath wife.

Buffe, succes als je begint aan je nieuwe challenge, en drop me a link naar je blog, kan ik je volgen, suporteren, troosten, helpen, whatever. Surviving the den of evil op de microsites, en mentaal omgaan met de hoge variance van de stations, is een les die je MOET kennen, als je oot succesvol wil zijn. leer ze op de microstakes, zodat je ze niet hoeft te leren op de highstakes. kostelijk :D

There is no thing , as a natural tallent in poker, and there is no shortcut to succes. You should buy in as tight, as you play your hands, and be patience for the next BI level as you are patient to wait for a good startinghand.

samni

Hey man! Straf verhaal en zeker de moeite waard om het hier te delen. Dit is zeker ook een grote les voor al diegenen die denken dat je zonder kolossale bedragen te storten nergens kan komen!

Keep it up!

TimPS

Ik mis wel een knop: verplichte BRM instellen bij het installeren van het programma. het zou velen een pak $ en problemen besparen, maar dan wint de site er minder aan, en zou er geen fish meer zijn om $ aan te verdienen.

Voor mij gaat het puur om het plezier, en geen BRM, betekend geen geld (gezien ik niets mag storten), betekend geen pokeren (op freeroll donkaments na). Dus ik had het geluk dat ik het wel moest doen, als ik wou genieten van één van de leukste games ever. die geluk heb ik, dat ik (vandaag NET 2 jaar) getrouwd ben met een prachtvrouw die men verleden kent, en streng genoeg is om mij regels op te leggen, die ik nodig heb.

Behind every greath pokerplayer, is a greath wife.

Buffe, succes als je begint aan je nieuwe challenge, en drop me a link naar je blog, kan ik je volgen, suporteren, troosten, helpen, whatever. Surviving the den of evil op de microsites, en mentaal omgaan met de hoge variance van de stations, is een les die je MOET kennen, als je oot succesvol wil zijn. leer ze op de microstakes, zodat je ze niet hoeft te leren op de highstakes. kostelijk :D

There is no thing , as a natural tallent in poker, and there is no shortcut to succes. You should buy in as tight, as you play your hands, and be patience for the next BI level as you are patient to wait for a good startinghand.

Mijn pokerblog
Dat is alvast de link naar mijn blog. Het is momenteel nogal verwarrend, omdat ik zowat elke variant speel :p, maar ik ben beetje bij beetje tot het besluit aan het komen dat ik gewoon een Sit'n Go speler/MTT'er/DoN'er wil worden. Ik ben te tiltgevoelig voor cash games... Maar, je zal dat wel kennen, is soms de verleiding toch nog te groot en dan kan je maar beter wat strategieën kennen ook. Vandaar dat ik het cashgame gegeven ook niet helemaal wil opgeven. We zien wel wat dat wordt. Er staan, in ieder geval, al handjes genoeg in mijn blog waar ik graag jou mening over zou hebben! :)

En wat dat verplicht BRM-knopje betreft: Cake Poker heeft dat! Dus misschien is dat wel een geschikte room, waar je een volgende bonus of dergelijke kan vrijspelen, hoewel je jezelf nu wel aardig onder controle hebt natuurlijk. Ik geef het gewoon maar even mee!

EDIT: ik zou het nog vergeten! Happy anniversary!! Geniet er van, maar dat wordt geen probleem, denk ik ;)

Arjon

Lees ik daar happy anniversary? Mag ik je inderdaad feliciteren vandaag? :D Maak er een mooie dag van dan! :)

En beetje laat, maar alsnog grats met die gescoorde bonus; knap gedaan!

solartje

jups.

na een weekje elke avond thuiskomen van zwaar werken, vlug eten , grinden en slapen, heeft het vrouwtje ZEKER wat tijd verdiend .

donderdag komt ze me ophalen na het werk, en ik weet dak zondag terugkom. Voor de rest, één grote verasing :D

thanks almighty en strategy ! i'm starting to really like this place :D