wel ik hoop echt dat het je inspireerd. Het is niet altijd even gemakkelijk (heb zelf ook paar keer gezondigd. Rome wasnt build in a day either), maar de voldoening achteraf is het dubbel en dik waard.
eigenlijk zou elke pokerspeler zijn "BRM rijbewijs" moeten halen alvorens hij met echt geld zou mogen spelen. Sommige kunnen het hun permiteren, andere niet en de succesverhalen hoort iedereen, maar de bad stories hoor je nooit. is dit om het image goed te houden, of om andere redenen, maakt eigenlijk niet uit, maar die zijn er ook.
Succesverhalen van de week , vindk super! maakt me altijd stiekem jaloers, maar verliesverhalen van de week lees je nooit, want die intereseert niemand.
Het is gewoon iets dat iedereen zou moeten doen, om bepaalde spelers uit de problemen te houden.
ps had onlangs gezien dat je jezelf kan bannen van een pokersite. vindk wel top zoiets!!!
Ik mis wel een knop: verplichte BRM instellen bij het installeren van het programma. het zou velen een pak $ en problemen besparen, maar dan wint de site er minder aan, en zou er geen fish meer zijn om $ aan te verdienen.
Voor mij gaat het puur om het plezier, en geen BRM, betekend geen geld (gezien ik niets mag storten), betekend geen pokeren (op freeroll donkaments na). Dus ik had het geluk dat ik het wel moest doen, als ik wou genieten van één van de leukste games ever. die geluk heb ik, dat ik (vandaag NET 2 jaar) getrouwd ben met een prachtvrouw die men verleden kent, en streng genoeg is om mij regels op te leggen, die ik nodig heb.
Behind every greath pokerplayer, is a greath wife.
Buffe, succes als je begint aan je nieuwe challenge, en drop me a link naar je blog, kan ik je volgen, suporteren, troosten, helpen, whatever. Surviving the den of evil op de microsites, en mentaal omgaan met de hoge variance van de stations, is een les die je MOET kennen, als je oot succesvol wil zijn. leer ze op de microstakes, zodat je ze niet hoeft te leren op de highstakes. kostelijk 
There is no thing , as a natural tallent in poker, and there is no shortcut to succes. You should buy in as tight, as you play your hands, and be patience for the next BI level as you are patient to wait for a good startinghand.