Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL BSS Diamond Discussiehand (3)

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
236 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

$2/$4 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BU(Hero)$400.00:///////;SB$790.33:///////;BB$343.68:///////;MP2$423.20:///////;MP3$412.00:///////;CO$334.69:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with 6:h, 8:h.
MP2 raises to $12.00, MP3 folds, CO calls $12.00, Hero calls $12.00, 2 folds.

original by BReWs7ar

Flop: ($42) 9:h, A:d, T:h (3 players)
MP2 bets $30.00, CO folds, Hero calls $30.00.

Turn: ($102) 8:s (2 players)
MP2 bets $70.00, Hero calls $70.00.

River: ($242) 9:c (2 players)
MP2 checks, Hero?!

CO: 44/22 - Fish
mp2 : 24/20/4,3 | cBet:90% | raise 1st in in UTG: 16%

Er is niet meer history bekend. Ik weet niet waarmee hij de flop bet tegen mij en die fish.

Turn is een goede call tegen de range 99+, A9s+, ATo+, KQhh, KJhh, QJh . Het kritieke punt is het spel op de river. Ik zie daar niet veel handen gefold worden als ik bet. Moet ik de river betten omdat ik geen showdown value heb?

3 replies
Joenaes

Nee, Villain heeft hier wrs wel een redelijke hand op flop, want hij bet 3 way met een fish in. Oftewel heeft hij hier gewoon een made hand die hij niet meer gaat folden of eventueel een gemiste combodraw. Bluffen lijkt me redelijk zinloos. Handen als broadway harten heb je beat, en Ax gaat toch niet folden.

Ik zou hier ook niet betten: de river brickt dus villain zal hier met al zn Ax en evt. JJ+ een bet callen aangezien de fd mist. Hij kan hier goed checken om je een bluffkans te geven met je gemiste draw.

Head Admin
Lanfear81

Speler 1

Tegen de range 99+, A9s+, ATo+, KQhh, KJhh, QJh wordt het een check behind op de river. Misschien checkt hij hier AJ+ here en een shove van jou lijkt sterk in een 3-way-flop, maar buiten QJ is er hier geen andere hand die je op deze manier zou spelen.

Sets zou je op de flop raisen, 2pair ook en handen als J9/98 zou je op de flop folden.

Ik denk dat hij hier zijn combodraws op de river zou kunnen checken.

Speler 2

Ik zou de flop raisen. Er zijn selchts enkele boards die goed zijn voor jouw hand en de openraiser zal hier soms een continuation bet maken. Hij kan hier broadway handen betten en die hebben dan 6 outs tegen jouw hand. Hierdoor is het niet eenvoudig om de draw hier passief te spelen.

Hij kan fouten maken als je de flop raiset; als je slechts callt kan hij de turn bet/folden als de flush improves.

Maar je kunt een fout maken als je enkel op je pot equity speelt, omdat zijn UTG-range een equity-edge op jou heeft (in het slechtste geval is het check-check op de river en verlies je van Q high...)

Speler 3

Volgens mij is het een easy check behind op de river.

1.) je hebt showdown-value

2.) het kan zijn dat hij Tx-KK niet bet op de turn

3.) Ax-handen spelen c/c op de river, omdat er weinig foldequity tegen dit type hand is zodra de draw busted is.

Speler 4

Ik voel wel voor een raise op de turn!

Handjudge

Ik hou ook wel van een raise op de turn. Ik denk dat je een behoorlijke foldequity tegen betere handen hebt.

Een riverbet is alleen goed als hij Ax hier kan folden, maar het is marginaal. Ik zie hem hier Tx of J8 2nd barrelen en dat zijn handen die hij zou folden op een riverbet.