Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] dibardi is here!

16 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,032 Weergaven

Hallo

Ik ben dus dibardi, 2 dagen 18 jaar en wonende in Vlaams-Brabant. Ik speel al een tijdje poker, maar niet echt frequent.

Ik kom hier voornamelijk om bij te leren, want ik ben een echte fish.

Welke pokerrooms raden jullie bv aan voor mij?

Uitleg:
Ik loop, fitness, speel gitaar,... en ik ga volgend jaar in Gent studeren. Ik denk dat het zowat alles was. xD

Grtz, dibardi

15 reacties

Hey dibardi!

Welkom bij PokerStrategy.com! Net 2 dagen 18, en ja, dan mag je lid worden hier he ;)

Als je bij wil leren mbt poker, dan zit je hier goed. Er zijn talloze strategieartikelen om de theorie in te bestuderen, een hele voorraad aan leerzame video's van ervaren spelers, en natuurlijk de live coachings van onze top-coaches. Genoeg materiaal om je vakantie mee door te komen denk ik. ;) En zo kun je van de fish die je jezelf nu noemt uiteindelijk een shark worden _cool:

Ook raad ik je aan om veel handen die je gespeeld hebt, maar niet helemaal weet wat je nou het beste had kunnen doen, op het forum te posten. Daar zijn de handbeoordelingsfora voor.

Weet je eigenlijk al welke variant je wil gaan spelen? Dit kan meespelen in je keuze voor een poker room namelijk. Zo is de Shortstack Strategie lang niet overal meer toepasbaar, maar wanneer je de Bigstack Strategie gaat volgen, of besluit Fixed Limit of SNG's/MTT's te spelen, dan ben je minder beperkt in je keuze. En het ligt er aan of je al ergens een account hebt, want dan valt dat ook af, aangezien je daar dan geen startkapitaal kunt krijgen.

Veel succes alvast!

Xpload1989

PS: Wat ga je studeren? :f_grin:

shevas7

ik denk dat ik weet wie je bent :P
hattrick en pco?

enkele tips:
-kies een pokervariant en lees de artikelen hier op de site
-doe de quiz en krijg startkapitaal
-full tilt of pokerstars zijn de beste rooms imo
-speel, leer en win
...

Moderator
pcbeem

Welkom dibardi,

Veel succes op de tafels en zoals Xpload ook al zegt is wat je wil gaan spelen een belangrijk criterium bij de keuze van een room. Wil je je meer op toernooien richten dan zijn de grotere rooms aanraders. Cash gamen kan volgens mij op iedere site wel aardig. Behalve SSS dat wordt door steeds meer rooms onmogelijk gemaakt met verhogingen met minimale BI.

mvg pcbeem

Lamapalooza

Nice, nog een Gentstudent (of in spe, whatever :))!
Wat ga je studeren dan?
Welkom en veel succes.

P1v0BE

Welkom! _cool:

Bedankt voor de reacties.

Ik denk wel dat ik gewoon big stack ga spelen, omdat ge hiermee meer fouten kunt begaan = beter worden.

Euhm, ik heb al gekozen voor Full Tillt Poker en ik zou de 50$ nu ongeveer moeten krijgen.

En voor de mensen die willen weten wat ik ga studeren: Toegepaste Ingenieurswetenschappen in Hogeschool Gent. Ik dacht eerst hierin informatica te doen, maar elo-ICT spreekt mij wel nog aan. Het eerste jaar is gemeenschappelijk dus, tmaakt eigenlijk NOG niet veel uit, wat ik kies :)

Ik heb al een paar strategy-artikelen gelezen, maar de filmpjes laden niet (het zal wel aan Google Chrome liggen, denk ik dan)

Nog andere zaken die jullie willen weten, stel maar gerust.

PS: Ik zou graag wat Cash games willen spelen, maar evengoed SnG's want, dan kom ik in contact met 'het toernooigevoel'.

Ik zou graag nog willen weten wat precies die free-rolls zijn en wanneer deze gehouden worden :P

shevas7

Freeroll = tornooi met prijzen zonde dat je een buy in betaalt om mee te doen.
Elke avond heb je zo een freeroll voor belgen op FTP, deze start om 21u05.

Ik heb juist mijn laatste jaar Toegepaste Ingenieurswetenschappen in Hogeschool Gent gedaan (allez als ik er door ben :f_biggrin: ) en ik heb er nog geen spijt van gehad.

Oorspronkelijk gepost door shevas7
Freeroll = tornooi met prijzen zonde dat je een buy in betaalt om mee te doen.
Elke avond heb je zo een freeroll voor belgen op FTP, deze start om 21u05.

Ik heb juist mijn laatste jaar Toegepaste Ingenieurswetenschappen in Hogeschool Gent gedaan (allez als ik er door ben :f_biggrin: ) en ik heb er nog geen spijt van gehad.

Mah, en gij zegt niks! :P

Wat hebt ge studeert dan?

shevas7

ik heb heb bouwkunde gedaan, en mss doe ik er nog een jaartje bij om nog mijn master landmeten te hebben.
Het is idd zo dat het eerste jaar alles vakken hetzelfde zijn voor alle richtingen maar je wordt we al ingedeeld in klassen dus het is het beste dat je van in het begin je definitieve richting al weet dat je niet na een jaar nog moet veranderen.

Oorspronkelijk gepost door shevas7
ik heb heb bouwkunde gedaan, en mss doe ik er nog een jaartje bij om nog mijn master landmeten te hebben.
Het is idd zo dat het eerste jaar alles vakken hetzelfde zijn voor alle richtingen maar je wordt we al ingedeeld in klassen dus het is het beste dat je van in het begin je definitieve richting al weet dat je niet na een jaar nog moet veranderen.

Ik denk het verschil tussen elo-ICT en informatica niet echt groot is.

O.o gij hebt dus uw master in bouwkunde + mss een master in landmeten. nize

Moderator
pcbeem

Hallo dibardi,

Ik weet niks over je opleiding maar kan wel proberen om je verder op gang te helpen met het kijken van videos. Misschien moet je inderdaad eens proberen om het met een andere browser te doen. Dit is in ieder geval vaak wel het probleem. Zou het zeker eens proberen want de videos zijn de moeite waard. Mocht het lukken dan kan ik zeker de serie Crushing NL50 van hasenbraten aanbevelen. Prima series videos waarin je allerlei trucjes leert die je uiteindelijk een winnende BSS-speler zullen maken.

Mocht het openen van een video nog steeds niet lukken, je weet ons denk ik wel te vinden toch :f_p:.

mvg pcbeem

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hallo dibardi,

Ik weet niks over je opleiding maar kan wel proberen om je verder op gang te helpen met het kijken van videos. Misschien moet je inderdaad eens proberen om het met een andere browser te doen. Dit is in ieder geval vaak wel het probleem. Zou het zeker eens proberen want de videos zijn de moeite waard. Mocht het lukken dan kan ik zeker de serie Crushing NL50 van hasenbraten aanbevelen. Prima series videos waarin je allerlei trucjes leert die je uiteindelijk een winnende BSS-speler zullen maken.

Mocht het openen van een video nog steeds niet lukken, je weet ons denk ik wel te vinden toch :f_p:.

mvg pcbeem

Thanks, maar ze openen vandaag ineens wel in Google Chrome xD
Ik ga die video zeker eens bekijken.

Zonet heb ik wat met playmoney gespeeld, vrij goed gewonnen en ik zie dat ik de 50$ op de rekening heb staan. Ik zet mij aan een tafel en na 1u benk 2$ kwijt :)

Iemand tips om die terug te winnen.

BTW: Is het voor mij al voordelig om SnG's te spelen?

Moderator
pcbeem

Rustig blijven en vooral niet te veel gaan denken in moeten terug verdienen is zeer belangrijk. Spelen en vooral leren is misschien nog wel belangrijker dan winst maken. Misschien een tip om je handen eens terug te kijken en eventuele twijfelgevallen posten op het beoordelingsforum.

Blijf spelen zoals bijvoorbeeld de starting hand chart zegt en laat je niet verleiden tot moves die je niet zou moeten maken. Doe je dit dan kun je jezelf niks verwijten.

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Rustig blijven en vooral niet te veel gaan denken in moeten terug verdienen is zeer belangrijk. Spelen en vooral leren is misschien nog wel belangrijker dan winst maken. Misschien een tip om je handen eens terug te kijken en eventuele twijfelgevallen posten op het beoordelingsforum.

Blijf spelen zoals bijvoorbeeld de starting hand chart zegt en laat je niet verleiden tot moves die je niet zou moeten maken. Doe je dit dan kun je jezelf niks verwijten.

Ok thanks, ik dacht eerst al mijn handen te posten om te zien of ik wel speel zoals ik zou moeten spelen xD