Skip to forum
Weekly Quiz: SNG - ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Weekly Quiz: SNG - ICM from hell (bronze)

9 Berichten
8 Gebruikers
0 Reactions
1,210 Bekeken

Je ontwaakt uit je slaap en je bevindt je in de hel. Het laatste wat je je nog herinnert van de avond ervoor is dat je Kirillkk geriverd hebt, dus je vermoed dat dit jouw straf wel zal zijn. Het positieve aan de hel is dat je SNG's mag spelen en niet meer door Fixed Limit gekweld wordt, maar aangezien het de hel is zijn al jouw tegenstanders in staat om perfect ICM spel volgens Nash te leveren.

In deze quiz heb ik een aantal ICM-situaties met geheel verschillende moeilijkheidsgraden en vaak ook slechts kleine variaties voor je voorbereid. Veel van deze situaties hebben ook totaal geen verborgen valkuilen, dus schrik niet wanneer het je niet lukt om alle finesses door te hebben, maar kom er later nog eens op terug. Wanneer de redenaties in de antwoorden niet voldoende zijn kun je het best zelf een beetje aan de lastige situaties werken, ook wanneer deze zelden zo extreem zijn aan de echte tafels als hier.

Test nu jouw pokerkennis in de quiz van de week

Voor vragen, opmerkingen en kritiek kun je terecht in deze thread.

Veel succes!

8 replies
WesleyTheMan

uhm,.. opgave 3 en 4? scheelt 2 chips en meteen een ander antwoord...

sjengfred

Dat is inderdaad apart, maar in het 4de geval heb je inderdaad meer kans op centjes.

Als BU wint en CO>hero, dan wordt je in opgave 3, 4de en OTM. In opgave 4 heb je dan nog 1 chip over en ben je 3de en dus ITM.

Oorspronkelijk gepost door sjengfred
Dat is inderdaad apart, maar in het 4de geval heb je inderdaad meer kans op centjes.

Als BU wint en CO>hero, dan wordt je in opgave 3, 4de en OTM. In opgave 4 heb je dan nog 1 chip over en ben je 3de en dus ITM.

Yep, die opgave is inderdaad bedoeld om dit concept aan te kaarten. Zelfs die 2 chips verschil (jij één meer en hij één minder) kan uitmaken of je wel of niet moet callen of pushen in zo'n geval, wanneer een multi-way pot waarschijnlijk is.

DodoBrabbel

13/22

Opgave 4: stom dat ik daar niet aan dacht..

Opgave 7: slecht hoofdrekenwerk

Opgave 9: Ik had geen idee dat het zo slecht was

NLDPeter

8/22 ik ben een icm fish

solartje

5/22... nog erger.

komt misschien doordat ik op de 1$ speel, en het daar callingstations zijn?

Chivaz1

9/22 ook een fish.
Ik zou trouwens nergens waar we in het toernooi zitten.
Dus de uitleg met bubble / geen bubble is leuk, maar dat kun je niet weten bij het maken van de quizz volgens mij, terwijl het inderdaad wel invloed heeft op het spel.

Benjike316

Je hebt 6 van de 22 mogelijk te behalen punten gescoord. :f_confused: