Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] RedMilk

21 Berichten
9 Gebruikers
0 Reactions
2,338 Bekeken

Beste Allemaal.

Ik ben nieuw op deze website dus ik heb besloten om me hier in het kort voor te stellen.

Mijn naam is John Vorbeen, Ik ben 21 jaar oud en ik woon in het zuidelijke deel van nederland '' noord-brabant ''.

Vrijetijd ?
In mijn vrijetijd sport ik veel, zoals '' zaalvoetbal en hardlopen in mooie natuurparken bij ons in de buurt ''. Naast dit Poker ik vaak, Ik poker nu inmiddels al 3 jaar en ik ben altijd begonnen met pokeren op PKR.com, daar heb ik het eerste jaar voor de fun gepokerd met vrienden voor play money en de afgelopen 2 jaar heb ik daar voor real money gespeeld, Ik Speel nog niet op grote limieten omdat ik zelf nog niet echt een strategy gebruikt, daarom was ik opzoek naar strategy om me zo hoger op te gaan bouwen tot meerwaardige pokerspelers. Naast PKR speel ik geen andere pokerrooms. Mijn startkapitaal keuze is gevallen op Partypoker, dit is puur omdat een paar van mijn vrienden daar ook pokeren voor echt geld.

bijzonderheden ?
Uhm.. nog nooooit royal flush gehit :f_p:

Ik heb dus al 3 jaar poker ervaring zonder strategy dus heb nu besloten om iets meer strategy's te gaan spelen, ik hoop daarom dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Veel poker plezier ;)

John Vorbeen

20 replies

Welkom en je gaat hier zeker veel leren!

Oorspronkelijk gepost door Robibinho
Welkom en je gaat hier zeker veel leren!

Hallo Robibinho,

Allereerst bedankt voor je reactie en ik ga hier zeker veel leren, ik ga hier niet alleen veel leren, ik heb hier al veel geleerd. Top die strategy ! nu alleen nog toepassen, om te kijken of het wel degelijk werkt.

succes met pokeren Robibinho.

groeten van John Vorbeen

Moderator
pcbeem

Hallo John,

Welkom op Pokerstrategy!!!

Zoals Robibinho al zegt ben je hier zeker aan het goede adres als je wilt gaan leren. Mag ik vragen wat je van plan bent om te gaan spelen?

In ieder geval succes aan de tafels en we hopen nog veel van je te horen.

mvg pcbeem

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hallo John,

Welkom op Pokerstrategy!!!

Zoals Robibinho al zegt ben je hier zeker aan het goede adres als je wilt gaan leren. Mag ik vragen wat je van plan bent om te gaan spelen?

In ieder geval succes aan de tafels en we hopen nog veel van je te horen.

mvg pcbeem

Beste pcbeem,

Ik ben voorplan om op partypoker mijn startkapitaal te ontvangen, ik vindt de strategieën super intressant, ik heb de strategieën nu alle 3 al bestudeert ( SSS, BSS en SnG ) Ik heb intresse in alle 3 de strategieën, Ik heb besloten om de BSS te gaan spelen, hoewel ik ook echt geïntresseerd was in de SnG strategy. Ik hoop dat het goed uit gaat pakken, en dat ik het zo snel mogelijk kan toepassen op de real money tables !

Bedankt voor je reactie pcbeem en succes met pokeren !

groeten van John Vorbeen.

Moderator
pcbeem

Om BSS te leren is de serie Crushing NL50 van hasenbraten een echte aanrader. Hierin leer je allerlei trucs die je spel verder zullen verbeteren. Uiteraard zijn we benieuwd wat je van deze serie vind. Verder is het ook mogelijk om je handen te laten beoordelen op het BSS-forum. Vind dit zelf persoonlijk een zeer goede manier om je spel te verbeteren en eventuele leaks uit je spel te halen.

mvg pcbeem

Ben2m2

Welkom :D

Mijn advies:
Als je een keer wat tijd over hebt, lees wat blogs van begin tot eind van andere spelers die net zoals jij en ik met weinig begonnen zijn.

Op die manier denk ik dat je misschien een paar valkuilen kan ontwijken waar ik en anderen wel ingelopen zijn :)

in ieder geval veel succes

Benjike316

Oorspronkelijk gepost door Ben2m2
Welkom :D

Mijn advies:
Als je een keer wat tijd over hebt, lees wat blogs van begin tot eind van andere spelers die net zoals jij en ik met weinig begonnen zijn.

Op die manier denk ik dat je misschien een paar valkuilen kan ontwijken waar ik en anderen wel ingelopen zijn :)

in ieder geval veel succes

Dat was ik ook van plan, maar juist die blogs zijn het grootst :D Heb ik echt de moed niet voor om daar aan te beginnen.

En @ redmilk: maak gebruik van een strak bankrollmanagement! En hou je er ook gedisciplineerd aan. Een beetje artikels bestuderen, coachings volgen, handjes posten en dan loopt alles wel goed :D

Beste mensen.

Bedankt voor jullie reactie, hier zitten zeker goede tips tussen. Ik ga er wel zeker de moeite voor nemen om alles goed door te lezen, want anders zal ik ook wel in een van die bekende valkuilen trappen neem ik aan. Bedankt voor jullie hulp !

Persoonlijk heb ik nog even een kort vraagje voor degene met ervaring.
Ik kwam erachter dat deze website werkt met friend request bonusses, jammer genoeg was ik hier niet snel genoeg achter en is mijn account dus ook aan niemand gelinkt :(, omdat ik nu meer informatie op heb gedaan op deze website en nu heb meegekregen dat er ook een super goede bonus te ontvangen is door friend request is mijn vraag, '' of er iemand is die dit ooit heeft geprobeert of nog doet, en of het ook zinvol is om er aan te beginnen ''.

succes met pokeren.

groeten van John Vorbeen

om toch nog iets meer bloot te geven van wie ik ben, is dit ook nog wel leuk om even mee te delen.

Ik heb een pracht van een afbeelding gemaakt voor mijn avatar op partypoker, ik had daar een account aangemaakt en had gelezen dat ik daar een eigen afbeelding kan uploaden. Toen had ik de afbeelding inmiddels af, wilde ik hem uploade. Krijg ik de mededeling dat je een real money account moet hebben voordat je de afbeelding kan uploaden :D

favoriete pokerspelers :
- Phil Ivey
- Chris '' Jsus '' Ferguson
- Gus Hansen
- Patrick Antonius
- Tom '' Durrrrr'' Dwan
- Daniël Negreanu

favoriete pokerroom :
1). PKR.com
2). Pokerstars.net
3). Partypoker.com

favoriete hand :
Q-10 :heart:

best history pokerhand :
Straight flush
8 :diamond:-9 :diamond: -10 :diamond: -J :diamond:-Q

poker-ervaringen :
3 jaar ( 1 jaar play money )( 2 jaar real money ) - geen strategy.

mijn muziek :
- Dj Coone '' words from the gang ''
- Brennan Heart ''Just as easy''
- Lady antebellum '' I need u now ''
- Baseballs '' Umbrella ''
- meer meer meer... ! :P

mijn speelstijl :
niet tight // niet agressief. -> ertussenin en afwisselend.

mijn blunder :
vroeger toen ik nog geen 18 was, had ik mijn moeders bankpas geleend om geld op mijn pokerspel te zetten, naja geleend...
Ik had al een best aardig bedrag gestort, totdat ze bij de supermarkt stond bij de kassa zonder bankpas :P
Toen was het natuurlijk ook gelijk klaar met pokeren.

dus ben nu 3 jaar echt serieus bezig met het spelletje poker :]

John Vorbeen :D

Moderator
pcbeem

Ik heb geen ervaring met programma's van pokerrooms zelf. Maar misschien is het wel interessant om gebruik te maken van ons TAF-programma. Hiermee kun je per doorverwezen persoon $100 verdienen en misschien is het makkelijker om op deze manier toch nog wat te 'verdienen' aan je vrienden. Meer informatie over ons TAF-programma vind je op deze pagina.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben stel ze gerust!

mvg pcbeem

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ik heb geen ervaring met programma's van pokerrooms zelf. Maar misschien is het wel interessant om gebruik te maken van ons TAF-programma. Hiermee kun je per doorverwezen persoon $100 verdienen en misschien is het makkelijker om op deze manier toch nog wat te 'verdienen' aan je vrienden. Meer informatie over ons TAF-programma vind je op deze pagina.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben stel ze gerust!

mvg pcbeem

Hallo pcbeem,

Ik zal het doornemen.
hartelijk dank ! :heart:

succes met pokeren

groeten van John Vorbeen

bobm78

Welkom, veel plezier en succes !!

Oorspronkelijk gepost door bobm78
Welkom, veel plezier en succes !!

thnx bobm78 ! ;)

Hey Redmilk,

Welkom hier bij PokerStrategy! De Tell-A-Friend acties van PokerStrategy werken in ieder geval erg goed.

Kijk maar eens in DIT NIEUWS wat je er allemaal mee kan bereiken ;)

Succes _cool:

Chivaz1

ik heb ook nog nooit een royal flush gehit, zijn best zeldzaam die dingen ;)

klopt, royal is zeldzaam ;) en nogmaals bedankt voor de aanwijzingen, ik zal eens een kijkje nemen =)

Fantastisch die link van friend request, maar die gast heeft zeker veel ervaring want hij heeft al een hele golf bij elkaar verzameld :baby: dat zal voor mij onmogelijk zijn, maar ik denk wel dat hij al eerdere ervaringen had met computers en internet etc. Ik ga het zeker eens proberen wilt het niet uitpakken kan ik er altyd mee stoppen... nooit geschoten is altyd mis.

Ben ik even aan het rondzoeken/kijken in het forum en kom ik bij nog een auto uit met dank aan pokerstrategy -> 1/10 deel was door deze website medemogelijk gemaakt ( het grote foto topic van envyjosh ).

toppie :D

Gerv

Hoe komt het dat je nog steeds basic bent? ?(

Welkom iig