Beste Allemaal.
Ik ben nieuw op deze website dus ik heb besloten om me hier in het kort voor te stellen.
Mijn naam is John Vorbeen, Ik ben 21 jaar oud en ik woon in het zuidelijke deel van nederland '' noord-brabant ''.
Vrijetijd ?
In mijn vrijetijd sport ik veel, zoals '' zaalvoetbal en hardlopen in mooie natuurparken bij ons in de buurt ''. Naast dit Poker ik vaak, Ik poker nu inmiddels al 3 jaar en ik ben altijd begonnen met pokeren op PKR.com, daar heb ik het eerste jaar voor de fun gepokerd met vrienden voor play money en de afgelopen 2 jaar heb ik daar voor real money gespeeld, Ik Speel nog niet op grote limieten omdat ik zelf nog niet echt een strategy gebruikt, daarom was ik opzoek naar strategy om me zo hoger op te gaan bouwen tot meerwaardige pokerspelers. Naast PKR speel ik geen andere pokerrooms. Mijn startkapitaal keuze is gevallen op Partypoker, dit is puur omdat een paar van mijn vrienden daar ook pokeren voor echt geld.
bijzonderheden ?
Uhm.. nog nooooit royal flush gehit ![]()
Ik heb dus al 3 jaar poker ervaring zonder strategy dus heb nu besloten om iets meer strategy's te gaan spelen, ik hoop daarom dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Veel poker plezier ![]()
John Vorbeen