Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Timmiej

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
531 Bekeken

Goedenavond dames/heren van Pokerstrategy,

Ik ben Tim afkomstig uit het pittoreske Ommen ben op dit moment redelijk actief op Fulltilt onder de naam "Timmiej" daar hou ik me vooral bezig met Rush poker op de 2 lage limieten.

Mocht het daar allemaal niet zo lopen als gewenst ga ik verder op partypoker waar ik vooral ringgames speel op de lage limieten.

Verder heb ik me nog niet heel erg verdiept in de strategieën aangezien ik hiervoor weinig tijd had.

Nu zit ik met een gebroken pols bij huis dus alle tijd van de wereld om me eens flink te verdiepen in al jullie informatie (hiervoor alvast dank)

Mochten jullie meer van me willen weten vraag maar raak ;)

Succes aan de tafels iedereen!

//Timmiej

4 replies

welkom!

Hey Timmiej!

Welkom bij PokerStrategy.com! :D

Je komt bij mij uit de buurt zie ik, kom zelf uit Nijverdal. Balen dat je nu met een gebroken pols zit. Hoe komt dat? Enige voordeel is dat je nu meer tijd hebt voor poker, yay! :D

Zoals je vast al wel weet heb je nu toegang tot talloze strategieartikelen en video's om je spel te verbeteren en nieuwe dingen te leren. Daarnaast worden er elke dag interessante coachings gegeven door ervaren spelers waar je weer van kunt leren. Je kunt ze dan live alles vragen wat je wil, uiteraard met betrekking tot poker ;).

Verder raad ik je aan om regelmatig wat handen in de handbeoordelingsfora te posten, want daarmee krijg je een betere kijk of mogelijke leaks die je nog hebt. Ervaren spelers zullen jouw handen dan analyseren en/of tips geven hoe het beter zou kunnen. Uiterst leerzaam in ieder geval!

Welke variant speel je? Ik vermoed dat je de Big Stack Strategie zult gaan volgen? In dat geval kan ik je de videoserie Crushing NL50 van hasenbraten aanraden. Ben de serie zelf ook aan het bestuderen, en tot nu toe vind ik de video's echt super leerzaam.

Veel succes aan de tafels, en mocht je vragen hebben, aarzel niet om ze te stellen. ;)

Xpload1989

Nou Xpload,

Zoals als menig een hier weet dat met drank op pokeren geen aanrader is, is fietsen onder het genot van dit middel soms ook wat gevaarlijk.

Biertje in de ene hand over een niet verlicht zandpad en dan over een boomstronk heen fietsen is alles behalve een aanrader ;)

Op het moment zelf viel het allemaal wel mee 2 dagen later toch maar fototje laten maken en het resultaat bleek een gebroken scheepsbeentje had wat inhoud dat ik de komende 10 weken vast zit aan mijn laptopje aangezien de controller van de PS3 ook niet erg handig is ;)

Was inderdaad van plan de BSS te gaan spelen maar daar moet ik me nog maar is even goed in verdiepen.

Bedankt voor de links ;)

//Timmiej

Leuk, weer een nieuwe nederlandse aanwinst, welkom !