Hey,
ff voorstellen, ben Penny, speel jaartje poker en ben van Antwerpen
Hey Penny,
Welkom bij PokerStrategy.com
Je hebt dus al een beetje pokerervaring?
Wat heb je tot nu toe gespeeld, vooral cashgames of juist toernooien?
Voor iedere variant vind je in iedergeval genoeg materiaal, zoals bijvoorbeeld video's, om je spel te verbeteren.
Alvast heel veel plezier in de community en succes met je pokercarrière.
Hey,
ben eerst begonnen met cash games te spelen, maar ben redelijk snel overgeschakeld op sng, leek me een idealere variant om te spelen en te leren.
Speel nu vooral sng, freerolls, beginner tournaments, ... zolang de buy in laag is, speel ik meestal mee.
Grootste tekortkoming voor mij op dit moment is dat bettinggame en taktiek onbestaande zijn. :-).
Forum hier en de site op zich, zijn voor mij een geschenk uit de hemel :-).
Speel normaal op een site die hier niet wordt aangeboden, maar ben intussen ook de mogelijkheden van party poker, full tilt en poker stars aan het uitchecken om te zien waar ik nog zou kunnen spelen
He Penny,
Ok van mij een welkom op Pokerstrategy!!
Wat je zegt het maken van sizes en deze lijnen doorzetten is ook erg lastig maar ik heb wel twee tips voor je die je misschien een stukje verder kunnen helpen. Iedere donderdagavond geeft marcelhermus namelijk een SnG beginnerscoaching waarin dit onderwerp ook zeer regelmatig naar voren komt.
Verder kan ik je ook zeker ons handbeoordelingsforum aanbevelen als je twijfelt over de manier waarop je een hand hebt gespeeld. Op dit forum worden je handen beoordeeld door onze handjudges en zullen zij advies geven over de speelwijze. Zeker als je onzeker bent over betsizes en lijnen lijkt me dit de moeite waard.
Succes aan de tafels en we hopen nog veel van je te horen. Misschien leuk om een blog te openen zodat je daarin ook wat kunt discussieren.
mvg pcbeem