Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hallo allemaal

10 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
694 Weergaven
Alhomese18

Ik ben Patrick van Tigchelhoven maar op pokerstrategy Alhomese18.

Ik reageer meestal nooit, maar wil dat in de toekomst vaker gaan doen.

Ik speel nu 3 jaar poker en mijn grote toernooi cashwinning was 1600 dollar in een toernooi van 3 dollar inzet:) Ik hoop in de toekomst om nog leukere prijzen te winnen om te beginnen aanstaande zondag in de Pokerstars toernooi turbotakedown:)

Ik stort af en toe 10 dollar erop maar verlies gauw omdat ik niet aan me BR hou:$ en hoop in de toekomst er wel aan kan houden:D

Got more question? Just ask me.

Vriendelijke groet,

Alhomese

9 reacties
pbijvoet

Welkom, Welke varaint speel je meestal?

Alhomese18

Ligt eraan waar ik eigenlijk zin in heb:P

Ik speel af en toe op 0,05/0,10 cent no limit cashgame, maar speel liever wat hoger op 0,25/0,50 no limit cashgame omdat ik vind toch dat je op zo'n lage meer ( in mijn ogen ) badbeats om je horen krijgt dan de 0,25/0,50.

Ook speel ik graag toernooitjes van 3,30 of 6 tafels van 1,75 ( 18 players ) tegelijkertijd.

Moderator
pcbeem

Hallo Patrick,

Welkom op Pokerstrategy!!

Goed dat je wat actiever wilt worden op ons forum. Van met elkaar discussieren kun je heel veel leren dus prima dat je dat wilt gaan doen.

Ik neem aan dat je met cash games onze BSS strategy bedoeld? Zo ja dan is de serie Crushing NL50 van hasenbraten een echte aanrader. Hierin leer je allerlei trucs om winnend BSS te spelen. Waar ik verder ook altijd veel aan heb is het posten van handen op ons beoordelingsforum. Hier worden je handen door handjudges beoordeeld en dit is vaak een prima manier om leaks uit je spel te halen.

Zoals je zelf al zegt is BRM belangrijk en ik denk zelfs cruciaal wil je een blijvend winnende speler worden. Het is lastig en je zult zeker niet de laatste zijn die broke gaat (of kan gaan), maar het besef is er al en dat is een grote stap. Nu alleen nog toepassen en dan komt het goed!!!

Waar speel je tegenwoordig?

Tot slot uiteraard veel succes en wie weet tot aan de tafels.

mvg pcbeem

Alhomese18

Hallo pcbeem,

Bedankt voor de chrushing NL50, ik kan daaruit veel van leren!

Ik ga het ook proberen, na de toernooi van zondag turbotakedown ( Pokerstars ).

Ik speel tegenwoordig op Pokerstars, nadat ik veel geoefend had op Everestpoker. Waar speel jij?

Dank je wel en jij ook!

Alhomese

Moderator
pcbeem

Ik speel ook voornamelijk op Pokerstars dus wie weet komen we elkaar nog een tegen. Speel laatste tijd voornamelijk FL maar doe ook wel eens een toernooitje dus je weet het nooit.

Alhomese18

Ga je zondag ook meedoen aan de turbo takedown? Misschien zie ik je daar wel dan!

Moderator
pcbeem

Nee dat is qua buy in een beetje boven mijn BR (ook qua FPP kan ik me btw niet inkopen).

Alhomese18

Ok jammer:( Ik won hem dankzij een sateliet toernooi van een andere forum waarbij bijna iedereen afwezig was en waarbij je in de top 50 moest komen voor zo'n ticket ( deden 120 mee ) dus dat was makkelijk:P

Welkom en veel succes met pokeren ;)