Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Voorstellen

12 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
1,057 Bekeken

Hey Allemaal :)
bij deze stel ik mijzelf even voor !

ik ben Rick.. 21 jaar..

ik ben denk ik een jaar geleden begonnen met poker, online of met vrienden
ik speelde eigenlijk altijd op mijn gevoel en speelde ( Online ) nooit voor geld.
ik had mij nog nooit verdiept in de techniek van poker zoals hij bijv. op deze site beschreven staat!
Gelukkig komen veel dingen die ik lees overeen met de mannier die ik mijzelf heb aangeleerd, alleen zag ik al snel dat er veeeeeell meer is wat ik nog kan leren!
ik hoop dan ook dat ik mijn spel hier sterk kan verbeteren
mijn fav. is No limit Hold'em

enn verder ummm heb ik eig. weinig te melden :P

C-you arround :)

Groeten!

11 replies
Moderator
pcbeem

Hallo Rick,

Welkom op Pokerstrategy!!

Je mentaliteit is de juiste; namelijk willen leren en dan ben je hier uiteraard aan het goede adres.

Welke variant speel je BSS of SSS?

mvg pcbeem

Alhomese18

Welkom Rick,

Leuk dat jij je ook aanmeld op deze website:)

Op welke pokersite speel jij ?

Mvg,

Alhomese

Thnx voor de reply's(Y)

ik speel op partypoker
en ben begonnen met sss
en ben me nu aan het verdiepen in de BSS

Groeten Rick

welkom Zulox, veel succes met pokeren.

Moderator
pcbeem

Hey Rick,

Weer iemand die SSS verlaat en naar BSS gaat _frown:, maar steeds minder rooms laten het toe dus ook wel een beetje logisch.

Om BSS te leren is de serie Crushing NL50 van hasenbraten een echte aanrader. Hierin leer je allerlei trucs die je spel verder zullen verbeteren. Uiteraard zijn we benieuwd wat je van deze serie vind. Verder is het ook mogelijk om je handen te laten beoordelen op het BSS-forum. Vind dit zelf persoonlijk een zeer goede manier om je spel te verbeteren en eventuele leaks uit je spel te halen.

mvg pcbeem

Welkom! Pcbeem heeft erg goede tips gegeven om een succesvolle speler te worden! ;)

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hey Rick,

Weer iemand die SSS verlaat en naar BSS gaat _frown:, maar steeds minder rooms laten het toe dus ook wel een beetje logisch.

Om BSS te leren is de serie Crushing NL50 van hasenbraten een echte aanrader. Hierin leer je allerlei trucs die je spel verder zullen verbeteren. Uiteraard zijn we benieuwd wat je van deze serie vind. Verder is het ook mogelijk om je handen te laten beoordelen op het BSS-forum. Vind dit zelf persoonlijk een zeer goede manier om je spel te verbeteren en eventuele leaks uit je spel te halen.

mvg pcbeem

Heey pcbeem,

Hoe bedoel je me met steeds minder rooms laten het toe ?

John Vorbeen

pbijvoet

Ze verhogen de minimum Buy-in waardoor je niet meer met 20BB aan tafel kan gaan zitten. Dan vervalt de SSS automatisch omdat het niet meer profitabel gespeeld kan worden.

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet
Ze verhogen de minimum Buy-in waardoor je niet meer met 20BB aan tafel kan gaan zitten. Dan vervalt de SSS automatisch omdat het niet meer profitabel gespeeld kan worden.

Heey pbijvoet,

Bedankt voor je reactie, ik snap het. Super zonde is dat, vooral als je de SSS bestudeerd had.

pbijvoet

Ze zijn er nog wel hoor en op FT zijn de shallow tafels op de microlimieten nog goed te verslaan. Dus het is nog niet helemaal dood :f_biggrin:. Vind het af en toe ook nog wel leuk om een avondje te SSS-en. _cool:

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet
Ze zijn er nog wel hoor en op FT zijn de shallow tafels op de microlimieten nog goed te verslaan. Dus het is nog niet helemaal dood :f_biggrin:. Vind het af en toe ook nog wel leuk om een avondje te SSS-en. _cool:

Ja klopt, vast en zeker zullen er nog wel een paar rooms zijn die dit voortzetten maar toch zonde dat het al grotendeels is afgehaakt.
Zo te zien speel jij zelf ook meestal BSS, Ik gaa zelf ook voor het eerst aan mijn BSS beginnen. Niet omdat SSS zo'n stoffig imago heeft gekregen maar omdat BSS me toch iets maar aansprak van de manier van spelen.

Maar voordat we gaan afdwalen van het onderwerp... Veel succes Zulox met je startkapitaal en volgens mij is BSS zeker een aanrader voor je.

Hopelijk kom ik je nog vaker tegen op dit forum
Veel succes en pokerplezier.

Groetjes JohN :]