Hallo,
Joel Collier
Pokert 2 jaar online op PS en FTP.
Heeft reeds sponseraanbieding afgeslagen omdat hij de bedragen te hoog vind van sponsering.
Lievelingshand is A(diamond) en 7(klaver).
Mvg Joel,
Hallo,
Joel Collier
Pokert 2 jaar online op PS en FTP.
Heeft reeds sponseraanbieding afgeslagen omdat hij de bedragen te hoog vind van sponsering.
Lievelingshand is A(diamond) en 7(klaver).
Mvg Joel,
Hey welkom
Welke variant(en) speel je?
En je hebt al sponsoraanbiedingen gekregen? Waar dat?
Hallo Joel,
Welkom op Pokerstrategy!!
Je speelt al 2 jaar online zeg je. Ik ben wel benieuwd wat je in die 2 jaar allemaal hebt gespeeld en net zoals Benjike wat je nu speelt.
In ieder geval succes met het vervolg van je carriere en wie weet tot een volgende keer.
mvg pcbeem
heey joel welcome, je gaat hier vast en zeker veel opsteken. ik hoop nog veel van je te horen / zien hier.
veel succes en veel pokerplezier toegewenst. ![]()
John
Hey Joel, ook welkom namens mij!
Bijzondere favoriete hand trouwens, hoe komt dat zo?
Hit ik bijna altijd mee vandaar de A7.
Natuurlijk zal ik niet klagen als ik AQ,AJ,..
Wat ik wel haat zijn handen met een koning in, dan ben ik altijd bang van Azen.
Pokerstars en sinds de quiz die ik hier deed ook FTP.
Begonnen met 15 dollar via Visa op mijn PSacc gezet.
En zo sit en go's beginnen spelen, ook regionale toernooien.
In één van die regionale toernooien : 'Pokerkampioen van Vlaanderen' heb ik 2x achter elkaar ticket veroverd, en telkens aan mijn tafel 2 dezelde spelers puffie1 en Sepulke.
Met beiden een gesprek begonnen en Sepulke is een volwassen man van 26 jaar die na zijn studies groot bedrijf heeft opgebouwd, heb zijn MSN toegevoegd enzo.
Nadat hij tijdje nietmeer on kwam en daarna weer wel vertelde hij dat hij geen tijd meer had om te pokeren.
En ik zei voor de grap dat ik in zijn plaats wou spelen en zo zijn we verder gegaan.
Zo kwamen aan bij een contract dat ik bij hem thuis moest komen tekenen, 1500 euro sponsering en dan de verdeling van winstmarche/verlies, eventuele vergoeding bij verlies etc.
Dat vond ik teneerst veel geld 1500 als je een bankroll van 15 euro gewend bent, en ten 2de vind ik risico dat ik verlies beetje hoog en dan moet ik het in RL gaan vergoeden enzo dat zie ik liever niet.
Zo mijn verhaal, Mvg Joel,
mss best dat je die sponsordeal niet aangenomen hebt. Ik denk niet dat het de gewoonte is om bij verlies een vergoeding te moeten betalen.
wat verwachte hij dan? dat je bij winste een deel ging afstaan en bij verlies moest je hem terug betalen, lijkt mij een win win situatie voor hem en een slechte situatie voor jou
Vind het "aanbod" persoonlijk ook wat raar, maar ik ben dan ook helemaal niet thuis is het sponsorwereldje ♠_evil:.
Maar goed wat speel je op dit moment met je startkapitaal?
heey ten eerste welkom op pokerstrategy.com
Ik denk niet dat het voordelig uitpakt dat aanbod, verlies wordt gedeeld en winst wordt gedeeld ??? Hier haal je nooit voordeel uit, zeker niet als het succesvol loopt.
Op FTP, speel ik rush poker vooral (startkapitaal van hier).
En op PS speel ik vooral S&G oftewel turbo tourneys.