Hallo Strategen!
Ik ben 33 jaar en speel online poker nu zo'n 2-3 jaar denk ik. Heb het in eerste instantie gespeeld met voor nepgeld, vervolgens op een gegeven moment een keer een deposit gemaakt.
Via via kwam ik later weer terecht op een coaching site en heb daar het een en ander meegepikt, helaas hebben zij het niet gered. Daarna een pauze van een jaar schat ik, druk met andere zaken en al het geld verloren, speelde toen overigens Limit Holdem.
Terugkijkend heb ik geld verloren door een te loose en passief spel en slecht bankrollmanagement. Dat gaan we nu dus anders doen.
Ik heb de $50 laten storten op 888 poker, ik heb namelijk al accounts op veel andere rooms. (geen idee of ik er zonder problemen nieuwe aan kan maken met promocodes van hier? bijvoorbeeld FullTilt, Titan, PartyPoker etc.)
Plan is nu om op basis van de BSS strategie en goed bankrollmanagement die $50 uit te breiden
Gebruik nu PokerTracker , heb het eens vrijgespeeld met een bonus maar nooit echt gebruikt. Misschien iemand die mij aan kan wijzen hoe je het beste kan zoeken naar leaks?
Recent gelezen: The Theory of Poker (sklansky); Holdem Poker for Advanced Players (Sklansky en Malmuth) ga ik nu lezen.
Uiteraard veel gelezen hier op de site, ga de serie Crushing NL50 kijken en eens een coaching sessie bijwonen. Zal ook eens kijken of ik zo af en toe hand kan posten voor tips.
In ieder geval nu alvast dank aan PS voor alle info!