Ga naar het forum
Ik zal me zelf even...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Ik zal me zelf even voorstellen

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
2,279 Weergaven
livethelife7

Hallo allemaal,

Ik ben Sebastian 19 jaar en woon in Amersfoort.

Ik ben nu al sinds een anderhalf jaar lid maar nooit echt actief geweest op dit forum. Ik ben sinds donderdag mijn derde blog begonnen en wil nu eindelijk is iets van mijn poker carriére maken.

Kwa poker heb ik eigelijk wel alle games is getest om de micro limieten. Wel al wat mooie cashes gemaakt maar ben sinds donderdag nu eigelijk heel serieus ermee bezig. Ga me focussen op sh cashgames. Daarvoor wist ik nooit wat ik nou wou spelen en altijd wisselen van cash naar sng's en weer terug enz.

Mijn beste resultaten tot nu:

02/14/2010 $22 NL Hold'em [180 players] $20.00+$2.00 2/180 $720.00 _love:
01/11/2010 Jan 10 15:30 Sunday ? Million [$250k guaranteed] $10.00+$1.00 16/33927 $610.68 _love:

Graag zou ik in contact willen komen met spelers die ook cashgames spelen en al redelijke ervaring hebben op NL10 en hoger.
Me skype is livethelife7 ;)

Voor meer info, check me blog: driemaal is scheepsrecht
Veel succes aan de tafels allemaal :D

3 reacties
Moderator
pcbeem

Hey Sebastian,

Heb je al eerder op het forum gezien maar bij deze dan een officieel welkom _cool:.

Je zegt dat je cash games gaat spelen en wel short handed. Weet er niet veel van maar is het wel slim om meteen SH te gaan spelen? Volgens mij is het verstandig om eerst wat full ring te gaan spelen maar misschien dat andere hier een andere mening over hebben.

Verder nog een tip voor je namelijk de serie Crushing NL50 van Hasenbraten. Dit is een echte must voor iedere BSS speler en je leert er allerlei trucs om je nog winstgevender te maken.

Tot slot kan ik ook zeker het beoordelingsforum aanbevelen. Je kunt daar handen posten waar je over twijfelt en deze zullen beoordeeld worden door onze professionele judges. In mijn ogen is dit een prima manier om leaks uit je spel te halen die je zelf misschien niet ziet.

In ieder geval succes met het vervolg van je carriere en we hopen nog veel van je te horen.

mvg pcbeem

livethelife7

Bedankt! :D

Ik heb al een tijdje geleden fullring gespeeld en ik vind sh gewoon een stuk leuker aangezien je veel meer moet nadenken en ik denk dat je er gewoon een stuk beter door wordt. Zoals ik al in me blog gezet heb ben ik al druk bezig met de crushing NL50 en het is inderdaad een zeer goede serie. In mijn blog kan je alle informatie terug vinden ;)

Welcome, Je bent inmiddels al silver leveled zie ik :)
GL verder :D