Welkom bij mijn blog! ![]()
Inleiding
Deze blog maak ik ter ere van gedisciplineerd aan mijn BRM houden en spelen! Gisteren maakte ik de geweldige ship Klik waardoor ik een solide bankroll heb om mijn reis naar de top van de limieten te kunnen gaan maken! ♠_cool:
Things to do
Hold'em Manager aanschaffen [X]
Crushing NL50 compleet bekijken [X]
Crushing NL50 nog eens béter bekijken, zodat ik weliswaar ook alles snap [ ]
Solide winrate @ NL10 [ ]
The master plan
Ik heb zojuist 600 dollar op Full Tilt Poker gestort als first deposit bonus, maaaaar ik start gewoon netjes op NL10 SH zodat ik rustig aan mijn spel kan werken terwijl ik de bonus beetje bij beetje vrij speel.
Ik ben van plan te up-moven naar NL25 als ik de $1,000 bereik en voor NL50 zie ik wel wanneer ik er klaar voor ben. ![]()
Omdat ik merk dat ik na 2 uur achter elkaar pokeren beetje begin te verslappen, heb ik mezelf voorgenomen om na 2 uurtjes de sessie te beëindigen en een break te nemen. (Wat animé kijken o.i.d.)
Over mijzelf
Ik ben Vixae en word over 2 weken twintig jaar.
Ik ben momenteel student aan de Fontys Hogeschool in Eindhoven, waar ik de opleiding Toegepaste Psychologie volg. Daarnaast zit ik hier op kamers (en wat voor één!) en heb ik een geweldige vriendin die me door en door steunt. ![]()
Ik ben iets meer als een jaar geleden begonnen met poker, wat vanaf seconde 1 meteen mijn volledige aandacht trok. Na heel veel ups en (vooral) downs met betrekking mijn bankroll besloot ik het nu eens goed aan te pakken.
Om een voorbeeld van mijn vastgestelde discipline te geven een mooi start grafiekje van mijn eerste sessie van 1.5 uur:

Thanks for reading en hoor graag jullie feedback op handen die ik zal posten!