hallo iedereen
ik had me denk ik 3 jaar terug is ingeschreven toen ik nog 16 (ja dat betekent dat ik nu 19 ben)was op pokerstrategy en ik kreeg de 50$ ik vet blij en ik wou meteen spelen
ik speelde toen no limit holdem en gewoon full ring games. en ik verloor letterlijk alles natuurlijk vond ik dat jammer. maar goed
nou had ik weer is zin om te pokeren en tot mijn verbazing stond er nog 10cent op mijn pokeraccount in pokerstars
en laat het nou net zo zijn dat er 10cent toernooitjes zijn dus ik dacht weetje alles of niks wat is 10 cent nou. haha
360 man nl turbo SnG -0,10$ geen rake haha en jahoor ik werd 27ste ongeveer en kreeg 0,30$ dus nog maar een toernooitje gespeeld en met hetzelfde resultaat nog is 0,30$
dus nog een keer spellen en nu schopte ik het tot de final tabel werd 6de 1,70$ er bij
toen nog is een potje gedaan en toen kreeg ik er 0,40$ uit.
dus haha het gaat langzaam maar gestaag
mijn nieuw begin punt was dus en ik hoop dat ondanks dat het zulke lullige bedragen zijn ik hiermee langzaam een beetje leuke bankroll mee kan opbouwen
pkrstars 0,10$ + 2,60$
en ik hoop dat ondanks dat het zulke lullige bedragen zijn ik hiermee langzaam een beetje leuke bankroll mee kan opbouwen op dit moment gaat het lekker en ik ga mijn best doen. oja zelfs voordat ik die 0,10$ ging spellen heb ik nog even de strategieen van SnG doorgenomen en moet zeggen ondanks dat het basis stof is was het wel even handig ![]()
op dit moment heb ik dus 2,70$ gaat nergens over maar goed in de hoop dat het langzaam uitbreid oefening maakt kunst en ik kan de oefening ook al is het ultra laag niveau wel gebruiken
ik blijf voorlopig dus
dit toernooi systeem doen
0,10$ 360 man NL holdem turbo
als het vordert dan meld ik dit op dit moment vind ik het nog niet interresant om bepaalde handen te gaan bespreken want het draait nog nergens om;) dat komt mischien nog wel
i keep you all posted
tot de volgende blog haha
follow me on twitter if you want ![]()
MatthijsGK