Ga naar het forum
Qubie 's going for ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Qubie 's going for the cash ... games

52 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,487 Weergaven
Qubie

Qubie's back!

Hallo mensen.
Ik ben eindelijk na vele computerproblemen weer aan de slag kunnen gaan met pokeren. Ik kreeg namelijk na een half uurtje pokeren op full tilt of pokerstars een blue screen. Het rare van de hele zaak was dat men computer voor de rest perfect werktte.
Ik heb men ram geheugen en videokaart moeten vervangen en een dual-boot systeem geïnstalleerd. In win7 crasht hij nog altijd, maar minder vlug. Op men andere boot partitie heb ik terug vista geplaatst en daar loopt het perfect.

Ik speel voornamelijk 9 man sng's.
Ik heb besloten, alhoewel mijn bankroll groot genoeg is, om opnieuw me vanaf de lagere buyins op te werken.
Dit betekent dat ik zal beginnen met de 3.40 turbo sng's op stars. Zo wil ik er 500 spelen, waarna een evaluatie zal komen.

Ik heb er gisteren al 32 gedaan met een winst van 50.20$ voor een roi van 46.1%. Dit geeft toch al een leuk begin.
Ik had trouwens vorige zondag mijn ticket voor de battle of the planets opgebruikt en daar toch een 200$ mee geshipt. Beetje pech gehad in de tweede ronde: AT<A4 (quad 4's).

Hieronder tabellen met men progressie:

old blog: vallen, opstaan en weer doorgaan!

51 reacties

Welcome back Qubie!

Computerproblemen zijn echt vervelend, ik kan er over meepraten. Ik heb bepaalde mensen al diverse keren lastig gevallen met de eigenaardigheden van mijn computer. :D

Anyways, ik denk dat het wel verstandig is om weer even 'onderaan de ladder' te beginnen. Ook al is je bankroll groot genoeg, het kan geen kwaad om even weer op een lagere limiet te wennen aan het pokeren en dan langzaam weer terug te gaan naar je eigen limiet.

Veel succes met de SNG's. :)

Qubie

+30sng's -> - 20$

Benjike316

Hallo

Nog een sng blogje, leuk :D

"Terug beneden beginnen", welke limieten heb je al gespeeld?

Groetjes
Benjamin

Qubie

meestal 22-27$ en een paar 33$

Qubie

Mijn niveau begint lichtjes te beteren.
Agression factor moest een beetje naar beneden. Komt waarschijnlijk door de lange afwezigheid van het pokeren.

# sng's: 113
Profit: $59,8
Roi: 15,56%

WB! Good to have u back!

Qubie

# sng's: 150
Profit: $72
Roi: 14.1%

Qubie

Het gaat vrij goed nu.
Morgenavond vertrek ik voor een week op vakantie, dus ik weet niet of ik nu nog ga spelen.
Ik wil ook al eens wat tijd steken in mijn sng's te reviewen.
Toch een vrij hoge rake, dus ik ben zeker tevreden met mijn voorlopige ROI.

# sng's: 205
Profit: $131
Roi: 18.79%

Hey Qubie,

Die ROI is erg mooi, zou leuk zijn als je die ook op de lange termijn vol zou kunnen houden natuurlijk. ;)

Alvast veel plezier op vakantie!

Qubie

thnx.

18.8% is idd aan de hoge kant.
Nu ja, allereerst was men doel om 500 sng's te spelen en mijn niveau op te krikken, resultaat is niet echt een prioriteit.
meer dan 10% op 500 sng's zou ik wel tevreden zijn.
Met +14% ben ik heel tevreden.
14% lijkt me op dit niveau wel haalbaar desondanks de hoge rake, maar de toekomst zal dat uitwijzen.

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Qubie,

Het is in ieder geval een veelbelovende start! _love:

Komende vrijdag is er ook weer een SnG-coaching van Helemaalnicks. Zeker een aanrader om die ook even te bezoeken als je dat nog niet gedaan hebt.

Zo kun je meteen al je vragen stellen waar je tijdens je laatste sessies tegenaan bent gelopen.

Veel succes in de resterende SnG's in ieder geval!

Qubie

Hey,

Terug in België na een heerlijke vakantie.

Eerste sessie zit er ook weer op.

20 sng's met een roi van 45.6% en een winst van 31$

brengt men totaal op:

# sng's: 225
Profit: $162
Roi: 21.18%

Qubie

No-Limit Hold'em Tournament, 200/400 Blinds (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button (t1129)
Hero (SB) (t1431)
BB (t8742)
UTG (t2198)

Hero's M: 2.38

Preflop: Hero is SB with K, K
1 fold, Button bets t1104, Hero raises t1206, 1 fold

Flop: (t2608) 4, 7, A (2 players)

Turn: (t2608) 7 (2 players)

River: (t2608) 8 (2 players)

Total pot: t2608

Results:
Button had 7, K (three of a kind, sevens).
Hero had K, K (two pair, Kings and sevens).
Outcome: Button won t2708

Doh!!

Qubie

Trouwens nog gemerkt dat ik vorige week een mail ontvangen heb:

"Congratulations on your performance in last week's Sit & Go Leader Boards. A cash prize of USD 10.00 has been credited to your account. This credit can be viewed under the History section on the PokerStars Cashier."

Qubie

Ongelooflijk maar winst en roi blijven stijgen.

# sng's: 255
Profit: $195
Roi: 22.49%

Ik zit er sterk aan te denken om de 3.4$ sng's achter te laten en naar de 6.5$ te gaan, ondanks dat ik mij voorgenomen had om 500 sng's te spelen. Wat denken jullie?

Benjike316

Als je ze echt zo hard beat, en je hebt de roll, waarom niet? :D Niveauverschil zal waarschijnlijk toch niet zoveel hoger liggen.

Qubie

heb bijna 500(geen typo) buyins voor 6.5$, dus rolls is geen probleem. :D

Qubie

Ik heb er even over nagedacht en ik heb besloten om door te gaan naar de 6.5$ stt's. In principe ga ik terug voor 500 sng's. Dit kan terug afgebroken worden na minimaal 250 sng's als de resultaten heel goed zijn.

Verder wil ik ook mijn icm spel nog wat verbeteren.

Ik vond de sng's met 10 man eigenlijk wel leuk. Strange enough zijn er maar 2 levels waarop je dit kunt spelen: 3.4 en 225$!?!

graph staat hier en in de eerste post.

Qubie

Eerste sessie ondertussen afgewerkt. Voelde dat ik wat pech had, en de ev lijn bevestigde dat ook.
Toch een positief resultaat 6.8% roi en 9.3$ winst op 21 sng's.
Ev stond bijna op het dubbel.

Al bij al goed begin.