Ik ben algeriandude en wil graag STT's spelen. Ik ga beginnen met de $1,20 9-man SNG's en de €1,10 9-man turbo's. Ik tilt wel regelmatig als ik verlies, daarom ga ik een redelijk tight BRM aanhouden, iets rond 60-70 BI op de micro's, en 100 BI+ op hogere limieten. Mijn vorderingen zullen worden bijgehouden in deze blog. Wish me luck!
Hoi algeriandude,
Leuke challenge! Ik ben benieuwd hoerver je zult gaan komen. Wat ga je spelen om je doelstellingen te behalen?
groetjes
ik heb net mijn eerste post geupdatet, daar staat nu alle info. Is het goed op vlak van BRM?
Oorspronkelijk gepost door algeriandude
ik heb net mijn eerste post geupdatet, daar staat nu alle info. Is het goed op vlak van BRM?
Op het gebied van BRM ziet het er zeker goed uit!
Het is alleen wel een challenge om 3 varianten te gaan beheersen. Is het geen beter idee om jezelf volledig op één variant te richten?
Ik hoop dat ik het kan halen. Mijn grootste probleem is tilt. Ik ga meestal hogere limieten spelen met een zeer slechte loose passieve stijl waardoor ik broke ga. Iemand nog tips om dit te voorkomen? Bestaat er geen software ofzo waardoor ik mijn limieten kan blokkeren totdat mijn bankroll er groot genoeg voor is?
Op PokerStars kun je instellen dat je bepaalde limieten niet kan spelen ![]()
Ik zal even voor je kijken waar je dat precies kunt instellen en dan geef ik het door ![]()
edit: Requests-> Responsible Gaming
Daar kun je jezelf restricten van het spelen boven je gekozen limieten ![]()
Succes
Het probleem is: als ik 1 variant speel, verveel ik me meestal. Ik twijfel tussen de 25 cent sng's en de NLHE cashgames, FL is niet zo leuk. Wat is het meest profitabel, 45 mans sng of cashgames?
Dat is moeilijk te zeggen. Je kunt alle drie de varianten profitabel spelen. Het ligt eraan wat je sterke punten zijn en welke variant je zelf graag wilt spelen.
De post hierboven is aangepast, zo kun je jezelf beschermen tegen tilt.
Calimero, als ik dat instel, kan ik dat later nog aanpassen als mijn bankroll groter is? Het zou nogal nutteloos zijn als ik met 200 $ nog altijd 1c/2c speel. ![]()
edit: laat maar, er stond dat ik het kon aanpassen. Bedankt voor de tip, nu kan ik mijn geld niet wegtilten.
Je kunt het via een mail weer opheffen natuurlijk. Ik heb me net excluded van FL $1000/$2000 en kreeg deze mail ![]()
Beste 1981calimero,
Je verzoek om jezelf tafellimieten op te leggen is geaccepteerd. Je kunt geen cashgames meer spelen met een limiet hoger dan de limiet die je jezelf hebt opgelegd.
Verzoeken om je tafellimieten te verlagen zijn onmiddellijk van kracht. Een verzoek om je huidige limieten te verhogen of op te heffen moet verwerkt worden, wat 24 uur duurt.
Zoals altijd zijn we er om je te helpen. Mocht je verder nog hulp nodig hebben, neem dan contact met ons op via wecare@pokerstars.com.
Bedankt, PokerStars Team Verantwoord Spelen
Ok, tijd voor de 1ste update. Terwijl ik deze posts schreef speelde ik ook aan een 1c/2c 6-max cashgame en I WAS RUNNING HOT!!!!! Ik heb in het afgelopen kwartier 3,62 $ winst gemaakt. Ik hitte elke straight en flushdraw en ik kon all in pushen en ik werd gecalled met trash. Vandaag ging het goed, morgen ga ik wss niet spelen, ga naar het strand met een paar vrienden, mss s'avonds als ik nog zin heb, of anders tot overmorgen voor meer 1c/2c grinds.
2nd update:
het ging vandaag niet zo lekker. Na een lekker dagje naar het strand, heb ik mijn pc opgestart, pokerstars gestart en een cashgame geopend. Ik had 88 en raise op de BU, BB callt. Op de flop hit ik top set, hij heeft een monsterdraw (flushdraw + OESD). Hij bet, ik push, hij callt en op de river hit hij nog een flush. Nog een tafeltje geopend en zo'n 20 c verloren. Ik heb besloten om voor vandaag geen cashgames meer te spelen en heb nu een bankroll van 22,60. Ik heb me met deze 60 c ingekocht in 2 45 man sng en 1 360 man sng, ben nu nog bezig. Wish me luck!
edit: ik heb een nieuw motto voor vandaag: als de dingen mis gaan, dan gaat alles mis. Ik kon het al voorspellen toen ik verlies maakte op de cashgames, maar toen ik de sng's opende, moest ik dringend weg en nu ben ik terug en ik ben uitgeblind in de 360 mans, en ik sta op 700 chips in de 45 mans, ik heb kunnen dubbelen in de ene met A6, en ik ben in de andere uitgeschakeld met QT, gepusht op de button met 3 BB left. Hopelijk win ik wat in mijn laatste sng, sta nu op 1800 chips, momenteel 9BB.
ik heb vandaag weer wat nlhe cashtable gespeeld, het ging eerst lekker, nice double ups, wat coinflips gewonnen en stond op 25 dollar. Ben dan ff weg geweest en nu ik ben teruggekomen heb ik net een buy in verloren, AK vs KQ, op de flop lag er KQ3, no ace, dus ik heb nu 24,20 dollar op ps staan. Blijft nog altijd winst van 4,2 dollar in een paar dagen. Ga nu een pauze nemen van de cashtables, nog wat freerollen.
new update: ik heb net een doorbraak gekregen in de challenge. Bij mijn laatste post had ik 24,20 dollar op mijn account staan. Met die 20 cent heb ik mij ingekocht in 2 10 cent sit & go's van 360 man en ik heb er 1 gewonnen. Eerste prijs: 8,50 dollar. Dat brengt de teller nu al op 32,50 dollar!
Lekker
als ik jouw was zou ik deze een beetje blijven spelen en soms een 25 cent 90 mans erdoor
Edit: het is ook beter te kiezen of SNG (mtt SNG) of cashgamen en niet te gaam mixen