Skip to forum
PokerStrategy.com L...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PokerStrategy.com League of Champions: Verkiezingsthread

31 Berichten
17 Gebruikers
0 Reactions
4,665 Bekeken
Head Admin
Lanfear81
Stel jezelf verkiesbaar en wordt de community-champ die onze Nederlandstalige community vertegenwoordigt in de PokerStrategy.com League of Champions bij PartyPoker

Er zijn twee manier om je te kwalificeren voor de PokerStrategy.com League of Champions:

1. Win een van de 20 kwalificatie toernooien (16 $300 freerolls, 2x $11 buy-in, 2x $55 buy-in)
  2. Of stel jezelf verkiesbaar in deze thread: word gekozen om onze community te vertegenwoordigen in de League of Champions

Hoe kan ik gekozen worden?

Post jouw "Campagne-speech" voor 18-08-2010.

Stel jezelf voor bij de leden en leg uit waarom jij onze community-champ zou moeten zijn.

In vier verkiezingsrondes kunnen alle leden hun stem geven. De kandidaat met de meeste stemmen in de laatste verkiezingsronde vertegenwoordigt onze Nederlandstalige community in de League of Champions.

Schrijf nu jouw campagne-speech en misschien strijd jij binnenkort om een prijzenpot van $43.500 en vecht jij om de eer van onze Nederlandstalige community hoog te houden.

Voorwaarden:

• Alle leden met de bronze status of hoger kunnen een speech schrijven om verkozen te worden tot community-champ
  • Alleen leden met de status bronze of hoger zijn stemgerechtigd
  • Voer alleen campagne als je ook echt geïnteresseerd bent. Bij je speech post je een portretfoto van jezelf.
  • Bij meer dan 50 aanmeldingen zal PokerStrategy.com een pre-selectie uitvoeren. Je kansen voor selectie worden groter, naarmate de kwaliteit van je speech hoger is.
  • Stel je je verkiesbaar, dan ga je akkoord met het verschijnen in nieuwsberichten, forumposts interviews etc, van PokerStrategy.com.
  • Je kunt je alleen verkiesbaar stellen in je eigen community. Stel je je verkiesbaar in meerdere communities wordt je automatisch gediskwalificeerd.

Community-champ selectie procedure

• Post jouw verkiezingsspeech in deze thread voor 18-08-2010

De verkiezingen zijn verdeeld in vier fases

Verkiezingsronde 1, 19-08-2010:

max 50 kandidaten

Iedereen kan tot 3 stemmen geven

Verkiezingsronde 2, 23-08-2010:

15 winnaars uit de eerste ronde

Ieder lid kan maximaal 2 stemmen geven

Verkiezingsronde 3, 27-08-2010:

5 winnaars uit de tweede ronde

Ieder lid kan 1 stem uitbrengen

Verkiezingsronde 4, 31-08-2010:

2 winnaars uit de derde rond

Ieder lid kan 1 stem uitbrengen

30 replies
Arjon

Kom op mensen, er moeten vast wel spelers geïnteresseerd zijn om aan deze league mee te mogen doen :)

Ik zal dan maar de eerste duit in het zakje doen, want als niemand anders wil ga ik maar al te graag naar die League of Champions!

Allereerst een oud en lelijk fotootje van mezelf :D

Eenieder die na dit spannende fotomoment nog de moed heeft om door te lezen ga ik nu overhalen op mij te stemmen:

Allereerst zal ik bij de LoC geen modderfiguur slaan. Ik ben poker begonnen als SSS speler, heb veel ervaring opgedaan en volume gemaakt tot aan de NL100 limiet. Omdat de buy-in regels toen veranderden ben ik begin dit jaar definitief overgestapt op MTT SNG's en MTT toernooien. Meestal speel ik de 45 mans toernooien op PokerStars.
Dit alles zeker niet zonder succes! De bankroll heeft een flinke boost gekregen waardoor ik nu doorgaans toernooien met een buy-in van $11 speel, terwijl dat een half jaar terug nog zo op $2-$3 lag :) In ieder geval is de league, die gaat over 18 MTT toernooien, me dus op het lijf geschreven!

Omdat ik vond dat ik ook dingen voor deze site terug wilde doen heb ik sinds zo'n tijdje die blauwe avatar en bemoei ik me wel eens met het nieuws enzo :D Helaas is dit wel een van de redenen dat ik nog veel te weinig poker speel de laatste maanden. Daar moet verandering in komen! Stuur almighty naar de LoC en hij kan zijn pokerskills eindelijk weer aan de wereld tentoonspreiden en de eer van de Nederlandstalige community met trots hoog houden!

Tevens heb ik in de league ook een duidelijk strijdplan: met Tight-Agressive spel zal ik allereerst proberen over de gehele reeks van 18 MTT toernooien constant een flinke dosis punten te scoren. De combinatie van TAG spel en mijn persoonlijke speelstijl kunnen vrijwel zeker garanderen dat ik altijd ver kan komen en dus sowieso elk toernooi een leuk puntentotaal moet kunnen pakken. Zodra de eerste hoeveelheden fish uit de toernooien zijn gestampt passen we onze tactiek natuurlijk aan en is het enige doel nog om de finaletafel te halen (en dan minimaal top 3 te eindigen), wat veel meer agressie in het spel zal vereisen en dat zal ik dan ook laten zien.

Aanvullende tactiek is om de Duitsers zo snel mogelijk uit de toernooien te kicken :D

Vote for me en ik zal jullie niet teleurstellen :P

Pokerflip66

Hallo Pokerstrategen,

Allereerts maar even een recente foto van mij.

Ik ben nu zo'n half jaar actief aan het pokeren.
Meestal op Pokerstars, Partypoker en fulltilt.

Het eerste half jaar heb ik me voornaamelijk bezig gehouden met het spelen van zoveeel mogelijk handen om ervaring op te doen en een voor mij zo best mogelijke strategy te ontwikkelen.

Mijn strategy noem ik no nonsense, een mix tussen TA en af een toe iets onvoorspelbaars om niet goed gelezen te kunnen worden.

Ik merk dat ik het beste presteer als ik de belangrijkheid van de toernooien toenemen, onder druk presteer ik hu eenmaal beter.

Het lijkt me echt super om me nu namens nederland te bewijzen. Ik hoop dat jullie me willen steunen door op me te stemmen.

In ieder geval wens ik allen veel succes in deze nieuwe League.
Great idea van Pokerstrategy _cool:

Misschien tot aan de Pokertafel,

Mitch

Hey kuipers,

Leuk dat je mee wil gaan doen in de League of Champions. :)
Veel succes met de voorselectie, en hopelijk zien we je in de playoffs! ;)

Edit: Hey Arjon, jij natuurlijk ook veel succes he! ;)

Xpload1989 als vertegenwoordiger van de Nederlandse en Belgische community tijdens de League of Champions!

Hey allemaal,

De League of Champions, het grootste communitygerelateerde event van PokerStrategy.com, is natuurlijk dé kans voor mij om me te bewijzen. Ik wil dan ook via deze speech laten weten dat ik mezelf kandidaat stel als vertegenwoordiger van de Nederlands/Belgische community!

Wie ben ik?

De meesten van jullie kennen me al wel als moderator op het forum. Daarnaast ben ik handjudge voor SSS NL20 en lager, vertaal ik een heleboel artikelen en nieuwsberichten die hier op PokerStrategy.com verschijnen, maak ik zo nu en dan SSS video's en ben ik dus eigenlijk dagelijks een aantal uur bezig voor de community. Het meeste werk is dan ook achter de schermen, maar ook op het forum probeer ik zoveel mogelijk mijn steentje bij te dragen. Dit doe ik dagelijks met veel plezier.

Daarnaast speel ik zelf ook poker. Door mijn studie en het vele werk dat ik voor PokerStrategy.com doe blijft er soms weinig tijd over om zelf te spelen. Ik ben nu zo'n 1,5 jaar lid van PokerStrategy.com en heb de meeste varianten al wel geprobeerd. Begon met SSS, toen eens BSS, dan weer Fixed Limit, SNG's, af en toe wat MTT's, terug naar SSS... kortom, constant wat anders.

Waarom wil ik onze community vertegenwoordigen?

Ik zou graag namens onze community aan deze promotie willen deelnemen om een aantal redenen. Ten eerste omdat ik een tight-agressive speler ben die met de nodige kennis van SSS, BSS, SNG's en MTT's een aardige speelstijl heb ontwikkeld voor toernooien. Ik speel geen hoge stakes, maar speel in freerolls en kleinere toernooitjes wel eens mee en relatief vaak met resultaat. Enkele van mijn huidige ships heb ik behaald in freerolls, waaronder vrij recent nog $100 in de Weekly Final voor de Lamborghini Gallardo promotie op PokerStars. Op 3 oktober mag ik in de Grand Final proberen deze vlotte sportwagen in de wacht te slepen.

Daarnaast wil ik met een duwtje in de rug, in de vorm van (hopelijk) jullie steun, mijn SNG/MTT spel verbeteren waar dat mogelijk is. Met de juiste support heb ik net dat extra duwtje dat ik nodig heb om goed aan mijn spel te werken.

Wat verwacht ik?

Met de voorlopige resultaten in de Shark League verwacht ik dat ik vrij constant zal presteren en gaandeweg een hoop punten zal verdienen voor onze community. Ik hoop daarmee de playoffs te bereiken en dan met wat extra hulp van een nog nader te bepalen coach mijn spel zover te verbeteren dat ik met wat geluk die eerste plaats verover.

Wat rest er nu nog?

Uiteraard hoop ik nu dat jullie voor mij zullen stemmen als vertegenwoordiger van onze community tijdens de League of Champions. :)

Arjon

Hey Kuipers,

Leuk dat je meedoet en veel succes!

Overigens moet je officieel eigenlijk nog een fotootje van jezelf toevoegen, zodat we een goed beeld hebben van op wie we kunnen stemmen, hopelijk kun je er nog eentje toevoegen? :)

Oh Xpload ook succes ofc :D

caroline29632

Als Yoghi's personal manager, schrijf ik zijn verkiezingsspeech. :)

Iedereen kent hem vast wel, maar hier toch nog een korte voorstelling.

Hij woont sinds april dit jaar samen in centrum London met zijn lieve en tevens beeldschone vriendin.
Hij is niet alleen al geruime tijd supersuccesvol op de hoge FLHU stakes, maar heeft ook al veel toernooiwinsten geboekt. Hij won onder andere de 163R en werd 2e in de super tuesday.
We kunnen natuurlijk zijn grote live successen niet vergeten. Hij won in Costa Rica een 1000$ side event en cashte groot in de WSOP van dit jaar.

Waarom zou hij de community moeten vertegenwoordigen?

Simpelweg omdat ik denk dat hij de beste MTT speler is. Hij heeft zeker genoeg ervaring, kennis van zowel het psychologisch en wiskundig aspect van poker en doorzettingsvermogen.
Als je wilt dat de Nederlandse community een grote kans heeft om deze LoC te winnen, stem dan op Yoghi ;).

/thread

Pokerflip66

Hallo, ik heb een probleem met net toevoegen van een foto.
als ik klik op toevoegen image moet ik een url opgeven. Ik verwacht dat ik een foto van mijn computer kan uploaden?

Please help

Mitch

shevas7

http://tinypic.com/ foto hier uploaden en de link hier posten.

Pinowww

Zal ik mezelf beschikbaar stellen of niet.....

Ik wilde eerst niet, maar als ik dan zie dat Yoghi onze community zou moeten representeren dan heb ik het gevoel dat dat beter kan :P. I mean like, hij woont in Londen ffs :P, straks gaatie nog colluden met die Britten :P.

Oorspronkelijk gepost door Pinowww

Ik wilde eerst niet, maar als ik dan zie dat Yoghi onze community zou moeten representeren dan heb ik het gevoel dat dat beter kan :P. I mean like, hij woont in Londen ffs :P, straks gaatie nog colluden met die Britten :P.

:D

Arjon

Oorspronkelijk gepost door Pinowww

Haha, nou hup geen woorden maar daden. Tis zo gebeurd, effe een foto ergens vandaan plukken, paar regels standaard verkiezingsleuter neerzetten en je bent in de race :D

Pinowww

Kies mij!!!

Wie ben ik?
Mijn naam is Remco :)

Waarom zouden jullie Pinowww kiezen?
Omdat ik supervetkeigaafsupercool ben!!!

Prestaties:
320$ buyin 250k sunday major op Ipoker geshipt (tussen de 50k en 60k)
100$R sunday op Ipoker geshipt
Daily 80grand op Stars geshipt voor ongeveer 15k
#3 Nederlandse speler tijdens SCOOP 2009 (SCOOP 2010 deed ik niet mee vanwege school en in 2009 speelde ik niet hoger dan 530$ buyins), wat dus ook zegt dat ik niet alleen NLHE speel.
Tel kwijt in hoeveel 1k+ cashes en toernooiwinsten van medium buyins
3 grote Nederlandse toernooien gespeeld, 3 keer gecasht, 2 finale tafels bij 1050 euro events.

Voornamelijk grootgebracht in de pokerwereld met sit&go's (zie sharkscope voor resultaten onder Pinowww).

Voor de rest is bijna mijn hele "poker"levensverhaal terug te vinden onder mijn blog:
Pinowww!!!

Ik zal zorgen dat ik 1e wordt wanneer ik meedoe met de league of champions.

Edit #1: Ik heb bier in mijn hand (zie foto) en dat maakt mij cool.
Edit #2: Nee, geen alcoholist, maar een levensgenieter.
Edit #3: Een stem tegen Pinowww is een stem tegen bier!

Vote Calimero!

Bij deze wil ik me ook graag verkiesbaar stellen als vertegenwoordiger van onze community tijdens de komende League of Champions.

Wie ben ik?

Hoewel de meeste mensen mij alwel eens een keertje zullen hebben langs zien komen op het forum zal ik me eerst voorstellen om jullie te laten weten met wie jullie te maken hebben. Mijn naam is Arnold en inmiddels ben ik 29 jaar. Bij PokerStrategy ben ik beter bekend als Calimero1981.

Inmiddels ben ik bijna twee jaar lid van deze geweldige en gezellige community. Na het startkapitaal te hebben ontvangen gestart met de SSS, vervolgens SNG's gespeeld en tegenwoordig druk met het minbetten voor ons blog: Minbet4Rolz.

Ruim een jaar geleden ben ik gevraagd moderator te worden bij PokerStrategy en inmiddels ben ik de teamleader van de moddies. Dagelijks ben ik met erg veel plezier met poker bezig en met name met het forum van PokerStrategy.

Waarom Calimero?

Als je op mij zult stemmen zul je niet de beste speler krijgen als communityvertegenwoordiger. Hoewel er een aantal mooie ships op mijn lijstje staan tot de $2500, zijn MTT's normaliter niet mijn main game. Wanneer er echter voor de community gespeeld moet worden doe ik altijd graag mee. Zo ook momenteel tijdens de SharkLeague, waar ik nog volledig meedoe voor de topklasseringen. Zoals al eerder aangegeven dateert mijn grootste ship van ongeveer een jaartje geleden, toen ik in een mini-FTOPS-event 5e wist te eindigen voor om en nabij de $2500.

Wat je echter wel allemaal krijgt als ik jullie mag vertegenwoordigen tijdens de League of Champions: Strijd! Als vertegenwoordiger van de community zal ik in staat zijn om boven mijzelf uit te stijgen om zo de hele community trots te maken. Wij zijn de beste en hebben dat in het verleden al vaker bewezen door de Titan-League te winnen, goede resultaten te halen in de BOTD etc etc!

Natuurlijk zal ik bij mogelijke winsten ook weer iets terugdoen voor de community! Zonder jullie steun en support zal de uiteindelijke vertegenwoordiger niet ver komen. Ik denk dus dat de winnaar best iets terug mag doen voor alle steun en support en ik zal dat ook zeker doen!

Het lijkt me geweldig om de Nederlandstalige community te vertegenwoordigen en voor jullie het toernooi te shippen!

rrwillem

LOL, Pinow's speech FTW!

Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door rrwillem
LOL, Pinow's speech FTW!

IDD

Caroline lost me here:

Hij woont sinds april dit jaar samen in centrum London met zijn lieve en tevens beeldschone vriendin.

Moderator
pcbeem

Ik zal mezelf ook eens verkiesbaar stellen.

Ze zeggen toch altijd wie niet waagt wie niet wint!!!

Wie ben ik?
Ik ben pcbeem (oftewel pcbeam voor bekenden) en in het echte leven heet ik Peter. Ben 26 jaar en werk als projectcontroller bij de universiteit van Wageningen. Ik hang hier nu al een jaar of twee rond en draag sinds een maand of vijf ook mijn steentje bij als moderator voornamelijk op de fora beginnerssectie (dus alle nieuwe leden die ik welkom heb geheten weten op wie ze moeten stemmen ;) ) en pokersites. Stond al bekend als iemand die veel postte (sommige zien dit als spammen) en dat is nu zeker niet minder geworden (alhoewel de spam hopelijk minder is). Speel momenteel FL en ik begin dit na wat horten en stoten door te krijgen en winsten te draaien. Tot zover mijn korte introductie voor meer inforamtie zie de links onder aan mijn post.

Waarom zou je mij kiezen?
Ben niet de grootste MTT-ster maar in community events komen vaak onverwoede krachten in me los. Ze ben ik in het verleden bijvoorbeeld 6x achter elkaar in de prijzen gevallen bij de Titan League (was een competitie binnen de Nederlandse community waarin er via internationale freerolls een top 5 werd samengesteld). Een ander community event was de Pokerstrategy league waarin ik op een haar na het slottoernooi miste waarin alleen de top 5 naar een $10.000 freeroll zou gaan en ik op een paar punten na 7e werd (uit het hoofd gezegd). Uiteraard heb ik ook verscheidene keren aan de BOTD meegedaan en daarin ook mijn bijdragen voor teams geleverd.

Kortom als er iets met de community gedaan wordt ben ik er bij, bloei ik op en weet ik net een stapje extra te zetten voor een mooi resultaat. Weet niet wat het is maar ik ben net iets scherper, hit beter en lijk ook minder beats tegen te krijgen. Denk dat het de magische krachten van Pokerstrategy zijn of zo.

Verder ben ik eind 2009 480e geworden van de ruim 149.196 deelnemers in de Record Breaker op Stars op zich niet slecht lijkt me en daarmee een bonus gewonnen die de verste cashers zou krijgen. Nog steeds een prestatie waar ik zeer trots op ben teruggerekend naar een normaal toernooi zou dit een dikke FT geweest zijn.

Tot slot merk ik dat ik toch een hele stap heb gezet in MTT's spelen en dat ik meer durf te spelen waardoor ik ook dieper kom. We zullen maar zeggen dat ik de hobbel van niet meer voor ITM maar voor de overwinning spelen heb genomen. Dit heeft de laatste tijd geleid tot enkele plaatsen aan de laatste 2 tafels bij toernooien (en ook 1x een FT) met meer dan 900 deelnemers.

Kortom stem op mij en ik zet me voor de volle 200% in en zal proberen deze community met verve te verdedigen!!!

Hey pokerstrategen,

STEM EVELINE

Tussen al dat mannelijk geweld moet gewoon een vrouw staan :-)

Wie ben ik?
Ik ben dus Eveline, 26j en sinds een jaartje ben ik bezig met online poker. Speel voornamelijk freerolls, SnG's en MTT met wisselend succes, maar ik leer ook heel snel uit elke gemaakte fout, en heb niet de gewoonte ze een tweede keer te maken :-)

Waarom zou je mij kiezen?
Als je een gedreven en gemotiveerde speelster wil sturen die tussen al dat mannelijk geweld haar mannetje kan staan op de LoC, dan moet je voor mij stemmen.

Ik ben misschien een groentje tussen al grote spelers, maar eens ik mijn doelen stellen, ga ik tot op het bot om ze te volbrengen.

Stem om mij en ik beloof vuurwerk

caroline29632

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door rrwillem
LOL, Pinow's speech FTW!

IDD

Caroline lost me here:

Maar als trouwe forumlezer, weet je de rest al wel.