Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL BSS Diamond Discussiehand (5)

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
251 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

original by liafu

Villain was I_bet_u_tilt op PartyPoker - hij leek een beetje op tilt te zijn. Hij verloor een paar potten op andere tafels tegen me en maakte enkele discutabele calldowns.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand abspielen

$10/$20 No-Limit Hold'em (4 handed)

Known players:
[tg]CO$574.00:///////;BU(Hero)$5028.50:///////;SB$5293.50:///////;BB$2110.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with K:d, K:s.
CO folds, Hero raises to $60.00, SB raises to $220.00, BB folds, Hero calls $160.00.

Flop: ($460) 6:d, 4:s, 3:s (2 players)
SB bets $343.50, Hero calls $343.50.

Turn: ($1147) 2:s (2 players)
SB bets $858.75, Hero calls $858.75.

River: ($2864.5) 9:d (2 players)
SB raises to $3,871.25

2 replies
Gerv

nh als ge de river called want call Turn & Fold PSB river word je zo afgestraft op 400NL++

Head Admin
Lanfear81

Siete777

Moeilijk om te beoordelen zonder stats. Continuationbet tendencies? 2nd Barrel tendencies? Kan hij licht valuebetten?

Zou je hier een 5x op de flop callen zonder flushdraw? Zo niet kan hij zichzelf foldequity geven en misschien bluffen op de river.

liafu

Ok, laten we aannemen dat hij een regular is en zijn naam heeft veranderd. Als ik een vijf had zou ik gewoon callen op de turn.

lestero1

Als hij niet braindead is denk ik dat je hier een fold hebt.

En waarom maake je preflop geen 4-bet? Als je aanneemt dat hij op tilt is, zou hij kunnen callen?!

Mephisto89

Ik denk ook dat een 4-bet preflop veel beter is.

garandou

- met de flat call preflop is je hand underrepped (ik neem aan dat dat je bedoeling was?)

- hij zal denken dat jij sets zou raisen op de flop

- op de turn call je waarschijnlijk vele pairs en flushdraw handen

- als je niet denkt dat villain uit is op scared money zou ik een call hier aanraden!

cYde

@garandou

Je gaat er van uit dat villain hier een air-range zou betten zonder na te denken. Hij zou twopairs, sets, straights en flushes vast kunnen hebben. Verder geloof ik niet dat een speler zonder geschiedenis een hand als JJ zou veranderen in een bluf omdat hij denkt dat hij KK kan laten folden. Ik zie hier ook geen zwakkere hand voor value.

Ik vind de preflopcall goedl! Maar ik zou ook graag een raise op de flop zien. Je ligt erg vaak voor en je kunt hier vele draws semi-bluff-raisen. Dus zou villain zijn slechte overpairs in kunnen brengen of misschien denkt hij dat hij met een flushdraw ook genoeg equity heeft om mee te gaan.

Daar komt bij dat je niet weet of hij de turn zo licht bluff-barrelt, wat de belangrijkste reden is voor een call. Zoals gespeeld denk ik dat het een snapfold is op de river.

zwacke

Ik zou ook een kleine raise op de flop aanraden.

Zoals gespeeld denk ik niet dat hij hier een straight overshovet. Two pair en sets sowieso niet.
Misschien zou hij het theoretisch gezien wel kunnen doen, omdat het level XY is, maar in de praktijk en zonder meer geschiedenis zou ik zijn range een maximum van 10% geven.

Je bent underrepped met je hand. Als je niet denkt dat hij uit is op scared money, maar misschien aan het tilten is dan zie ik een mogelijkheid om te callen.

Jouw image is tight en daardoor denk ik niet dat villain hoopt dat hij van jou een herocall kan krijgen.