Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hoi allemaal!

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
569 Bekeken

Hey allemaal!

Mijn naam is Sander en ik ben de laatste tijd weer begonnen met pokeren. Dit doe ik al een paar jaar, maar kleine potjes thuis om centjes. Dit waren gezellige avondjes met vrienden maar ik zocht manieren om mijn spel te verbeteren. Ik ben daardoor boekjes en artikeltjes gaan lezen maar daar kon ik niet goed doorheen komen.

Jaren later ben ik gestuit op de pokerstrategy.com website en toen ben ik de artikeltjes gaan lezen. Dit heeft m'n spel nu al zeer verbeterd en ik hoop dat ik binnen afzienbare tijd ook stapjes omhoog kan maken in de limits.

Oh ja ik doe ook nog dingen naast het pokeren, zoals drummen, judo-en en afspreken met m'n vriendinnetje, dat hoort er ook bij natuurlijk!

Dus nogmaals: gegroet! :P

7 replies
Head Admin
Lanfear81

Hey poelewole,

welkom bij PokerStrategy.com

leuk dat je jezelf even voorstelt.
De artikelen vind je wel eenvoudiger om te lezen dan de boeken die je eerder had? Veel van onze artikelen zijn ook voorzien van instructievideo's. Dus als je de inhoud liever als video bekijkt dan kan dat ook. (al is het natuurlijk altijd beter om daarnaast ook nog het artikel te lezen, omdat daar altijd voorbeelden wat verder uitgewerkt kunnen worden.

Welke variant ga je spelen? Cashgames, of wil je je vooral op toernooien gaan richten?

Hoe dan ook, veel plezier in de community!

Moderator
pcbeem
Benjike316

Welkom :D

Drummen he? Ben je goed?

Veel succes gewenst aan te tafels!

Ik drum al m'n hele leven en ik ben er, al zeg ik 't zelf, aardig goed in. Echter, je hoeft geen goeie drummer te zijn om in een wereldberoemde band te spelen (kijk maar naar MetallicA...)

Ik wil voornamelijk cashgames spelen. Ik ben druk bezig met het verbeteren van m'n spel, maar ik heb nu al 20 dollar van het startkapitaal verloren. Dit door stomme fouten maar soms ook pech. Later zal dit wel wegtrekken, maar ik hoop dat ik niet dan al het startkapitaal heb weggespeeld natuurlijk ;)

Ik moest gewoon wennen aan de schrijfstijl van de boeken. Sommige zinnen kloppen niet helemaal en spreken elkaar tegen, puur door de zinsbouw. Ik ben een jurist dus misschien ben ik daardoor wat gevoeliger daarvoor. Ik ben nu echter flink opgeschoten en het boek is zeer leerzaam. Echter, zulke subtiele plays kun je echt niet maken op de lage limieten!

Ik heb trouwens bijna 100 full tilt points, komt dan mijn stortingsbonus vrij? Of is dit alleen voor daadwerkelijke stortingen?

Groeten!

Moderator
pcbeem

Hallo Sander,

Welke boeken heb je dan gelezen?

Ik neem aan dat je de BSS-strategie volgt? Zo ja dan kan ik je zeker de videoserie Crushing NL50 van Hasenbraten aanbevelen. In deze serie zul je allerlei trucs leren om een winnende BSS-speler te worden.

Verder is het misschien ook een leuk idee om eens een coaching bij te wonen. Er zijn verschillende BSS coachings die je zou kunnen volgen. Op deze manier zie je andere spelers spelen en dit kan zeer leerzaam zijn.

Tot slot wil ik je ook wijzen op ons beoordelingforum. Hier kun je handen posten waarover je twijfelt. Deze zullen vervolgens door professionele handjudges beoordeeld worden. Dit is naar mijm mening de perfecte manier om leaks uit je spel te halen.

En om je vraag over die 100FTP te beantwoorden: de enige 100 FTP die ik ken is in de volgende context. Als je zelf een storting gemaakt hebt, kun je het geld uitbetalen zodra je 100 Full Tilt Points verzameld hebt. Daarbij gelden ook all Full Tilt Points die je al voor het maken van de storting verzameld had. Er zal geen stortingsbonus vrij vallen in ieder geval deze krijg je namelijk alleen als je zelf een storting maakt.

mvg pcbeem

Welkom!

Benjike316

Heb je al ergens bekend gespeeld? Of heb je bv al een youtube video opgenomen? Ik ben nu wel benieuwd :D