Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Voorstellen

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
496 Bekeken

Dan nog maar een keertje voorstellen maar nu in een nieuwe thread ipv iemands anders zn thread xD

Ik ben Nick Meijnen en ik kom uit Ede mijn in-game name: DarkApocalypse
Ik begin met de 50$ bij William Hill Poker en op dit moment speel ik al soon 4 tot 5 jaar poker (voornamelijk live)! Heb via een backingdeal ook leuke toernooien kunnen spelen en kunnen winnen, uiteindelijk de backing deal even stopgezet en me gaan focussen op school en nu blijk ik tijd over te hebben naast mijn opleiding maar mijn voormalige back-er doet nu zelf geen backingdeals meer! Beetje zuur. Als ik mijn pokerniveau moet beoordelen dan zou ik zeggen, zeker niet slecht, maar ik ben altijd bereid om meer te leren en door middel van deze site probeer ik dat ook te realiseren.

Mijn live doelen zijn de Master Classics of Poker spelen en winnen, daarna een ander groot wereldtournooi spelen!

MVG,

Nick Meijnen

3 replies
Moderator
pcbeem

Hallo Nick,

Bij deze dan nog een officieel welkom in je eigen thread _evil:.

Maar uit je andere post kon ik opmaken dat je SNG wilde gaan spelen op William Hill toch?

Om je op weg te helpen zal ik je enkele tips geven qua artikelen / videos. Allereerst kan je ons handbeoordelingsforum aanbevelen. Hier kan je handen posten als je twijfelt over de manier waarop je een hand hebt gespeeld. Op dit forum worden je handen beoordeeld door onze handjudges en zullen zij advies geven over de speelwijze.

Verder geeft marcelhermus iedere donderdagavond geeft een SnG beginnerscoaching waarin verscheidene onderwerpen ook m.b.t. het spelen van SnG's naar voren komen. Voor de iets gevorderde speler is er op vrijdagavond de coaching van helemaalnicks.

Misschien is het ook leuk om een kijkje te nemen in onze SnG videosectie. Hierin zul je verschillende videos vinden waarin je tips krijgt om je spel te verbeteren.

Tot slot uiteraard succes aan de tafels!!

Welkom, ik heb al gezien dat je lekker actief op het forum bezig bent, keep it up!

Benjike316

Welkom!

Succes aan de tafels ;)