Hallo allemaal.
Ik heb al een paar zinloze bijdragen aan dit forum gemaakt, maar zal mij ook nog even voorstellen.
Ik ben Lellebel en speel momenteel nl2 op full tilt.
Gaat mij nog niet echt voor de wind helaas.
Hoop hier wat te kunnen leren.
Hallo allemaal.
Ik heb al een paar zinloze bijdragen aan dit forum gemaakt, maar zal mij ook nog even voorstellen.
Ik ben Lellebel en speel momenteel nl2 op full tilt.
Gaat mij nog niet echt voor de wind helaas.
Hoop hier wat te kunnen leren.
welkom ![]()
gewoon heel veel lezen , vids kijken , coachings volgen , en spelen met als doel je spel te verbeteren
Hey Lellebel
Leuk dat je jezelf ook even voorstelt op het forum.
Zinloze bijdragen maken is natuurlijk ook altijd leuk om te doen ♠_biggrin:
Jammer om te horen dat het nog niet al te goed gaat in het begin. Blijf gewoon nadenken over je spel, lees discussies op het forum en wees daarin ook actief. Probeer je zeker niet te schamen over je eigen visie op een bepaalde hand bijvoorbeeld.
Uiteraard zou je ook moeten blijven lezen in de artikelen en af en toe eens door de videosectie neuzen. Zo is bijvoorbeeld zeker de videoserie "Crushing NL50" een echte aanrader om te bekijken.
Bij welke pokerroom speel je overigens?
Veel plezier in de community!
Bedankt!
Ik ga denk ik eerst maar eens beginnen met de serie crushing nl2. ![]()
Ik speel op Full Tilt.
Hhahaha,
Nouja, de serie is zeer leerzaam en is er op gericht om je klaar te stomen voor NL50, zodat je alle belangrijke concepten stap voor stap leert.
Bij Full Tilt Poker kun je momenteel ook nog profiteren van een speciale bonus.
Zeker interessant om even te kijken denk ik?
Hallo Lellebel
Zoals al aangehaald is, zul je het snelst in de limieten kunnen stijgen door veel aan je spel te werken.
Wat een effectief middel is om snel grote leaks uit je spel te filteren, is handen te posten op het BSS-handbeoordelingsforum. Hier zal een professioneel beoordelaar je hand beoordelen en je de meest effectieve plays toelichten. Hoe je dit het best kan doen kan je hier vinden.
Verder zijn er ook de talrijke video's die je kan bekijken, en coachings die je kan bijwonen.
Veel plezier aan de tafels
Hey Lellebel,
Welkom!! Al het begin is moelijk maar probeer vooral te leren dat is in het begin misschien nog wel belangrijker dan winst maken. Ga zo door en ga aan de studie en je komt er wel.
mvg pcbeem
Welkom:) eerst gewoon veel artikelen etc bestuderen en ervaringen opdoen idd:)
Succes!
Bedankt allemaal voor dit hartelijke welkom en voor de tips.
Ik heb inmiddels mijn eerste hand op het beoordelingsforum gezet.
Ben benieuwd.
Oorspronkelijk gepost door lellebel
Bedankt allemaal voor dit hartelijke welkom en voor de tips.
Ik heb inmiddels mijn eerste hand op het beoordelingsforum gezet.
Ben benieuwd.
Nice! Dat is zeker een goede manier om te leren!
Succes ♠_cool: