Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hallo

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
378 Bekeken
PrimaMike

Hallo,

ik ben nieuw hier ben 20 jaar en heb al wat ervaring met online poker. ik speelde voorheen op pokerstars, ben daar weer zonder bankroll na een slechte bankroll-management. hehe, 1 van de eerste lessen die ik hier leerde. speel meest spellen van $5 en heb op pokerstars iets meer dan 6.000 FPP verzameld.

Ben nu hier gekomen om wat bij te leren =)

groeten, Mike

4 replies

Welkom!

Moderator
pcbeem

Hallo Mike,

Leuk dat je je even voorstelt en uiteraard welkom op PokerStrategy.com!!

Goed dat je de les van BRM al hebt geleerd :f_p:. Dit is en blijft een van de belangrijkste dingen in het poker. Je kunt nog zveel talent hebben maar zonder BRM zul je waarschijnlijk niet ver komen.

Welke variant wil je trouwens gaan spelen en op welke site?

We hopen nog veel van je te horen en uiteraard succes aan de tafels.

mvg pcbeem

PrimaMike

Daar ben ik weer, wat leuk dat er nu al reactie is!

ik kon niet wachten tot die 2 dagen voorbij zijn voor de $50, ik heb een nieuw account aangemaakt op full tilt poker, $50 gestort. Het is best een prettige site. Ik heb net even de starthanden uitgeprobeerd uit de tabel, in 4 ring-games 0.01/0.02. $53.24 is de bankroll :tongue: beginnersgeluk.. :club:

Ik neem aan dat dat wel onder goed BRM valt? 4 tafels op een limiet van 1/25?

ik speelde voorheen altijd $5.50 SnGs op pokerstars. Toen ik een paar limieten omhoog ging ben ik dus de bankroll kwijtgeraakt.

Zelf heb ik de boeken harrington on hold'em 1, 2 en 3 gelezen. ook hier en daar wat filmpjes gekeken. Ik ben wel erg terughoudend geweesd met het betalen voor coaching video's / pokerlessen. Dit lijkt me een mooie site om wat bij te leren: Al spelend moeilijkere filmpjes en artikelen vrijspelen.

groet, Mike

Benjike316

Hallo PrimaMike

Welkom bij Pokerstrategy.com!

Ik neem aan dat je verder wil gaan met de sng's?

In dat geval kan ik je zeker en vast de sng-artikelen aanraden! Hier ga je leren hoe je een profitabele speler kan worden. Verder kan ik je ook nog de talrijke video's, de coaching's en tot slot het handbeoordelingsforum aanraden. Hier ga je snel de grote leaks uit je spel kunnen filteren.

Als je vast beraden bent aan je spel te werken zijn bovenstaande links zeker een aanrader!

Verder is het misschien leuk het TAF-programma eens te doornemen. Hier kan je snel een cent mee bij verdienen.

Veel succes aan de tafels gewenst!

Mvg
Benjamin

PS: wanneer je met een andere variant wil verdergaan dan sng's, verwijs ik je met alle plezier door naar de andere fora :D