Skip to forum
Welkom als CM Arjon...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Welkom als CM Arjon!

52 Berichten
31 Gebruikers
0 Reactions
3,273 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Tot voorkort waren Melvin en ik de enige CM's die met behulp van de vele freelancers en actieve leden onze community steeds een stapje verder probeerden te brengen.

Sinds vandaag zal Arjon, onder onze actieve forumgangers misschien beter bekend als Almighty1984, het team in Gibraltar versterken.

Bij de meeste leden zal Arjons inzet voor de community wel bekend zijn. Hij begint dan ook met veel plezier aan zijn nieuwe baan en zal zich daarbij gaan richten op het verbeteren van het nieuws en de website. Daarnaast zal hij jullie van meer, betere en meer op onze community toegespitste informatie voorzien, zodat je in jouw community aan al je trekken komt.

In deze thread kun je Arjon "verwelkomen" en succes wensen in Gibraltar.

51 replies

Haha! :D Ik wist al enige tijd dat je er over aan het nadenken was, en dat je onlangs nog een keer naar Gib bent gegaan, maar dat je nu besloten hebt CM te worden wist ik niet! Maar na de name-change en de skyp-change en de gesprekken op Skype werd het toch wel een keer duidelijk ;)

Je lijkt me absoluut geschikt als CM, en hopelijk kun je die andere twee een beetje op koers houden om samen aan de community te blijven werken. :)

Veel succes daar in Gibraltar Arjon! :D

Head Admin
Lanfear81

Namens mij en iedereen hier in Gibraltar alvast heel veel succes en plezier als CM van onze geweldige community!

Nivlem

Welkom in Gibraltar, Arjon! Je bent een goede aanwinst voor het team! :)

Yoghi

Veel plezier, hopelijk wordt er nu wat harder gewerkt daar in Gibraltar :)

Gratz Arjon!

Heel veel succes en plezier in Gibraltar! Ik ben er van overtuigd dat je een erg goede CM zal zijn!

zazizo

Succes!

Arjon

Danku danku, I'm flattered :D

Chivaz1

gefeliciteerd met je nieuwe baan en veel succes!
ik vroeg me al af wie Arjon was, nog nooit van gehoord... maar nu snap ik het: het is Almighty! :)

Briathos

Gefeliciteerd&veel succes!

Hoop dat je net zo een goede support kan geven als de rest van het team!
Maar daar twijfel ik niet aan!

Fladdermouse

Congratz! :D

Veel succes met je nieuwe job.

shevas7

congratz,

Hebben de CM's zoveel werk dat er een moest bijkomen? wat doet een CM eigenlijk buiten een beetje op het forum rondhangen en euh... :f_confused: dat zal het zowat zijn :f_biggrin:

Nivlem

Leuke task voor Arjon om je daar het een en ander over uit te leggen! :D (kijken of hij iets van zijn introductie heeft begrepen)

raymond20001

succes, in Gibraltar

Briathos

haha doe met denken aan de middelbare school melvin..

Waneer een leraar vroeg of je het begreep en je dan schijnheilig ja knikte en ze dan vroegen of je het voor de klas nog een keer wou komen uitleggen...

Eng was dat

samni

Proficiat Arjon. Ben er zeker van dat je dat goed zult doen!

Net als alle anderen vraag ik me af wat jullie eigenlijk precies allemaal doen? Zal veel maintenance en PR bijzitten vermoed ik :)

Arjon

Wat doet een CM zoal?

Uiteraard staat deze website met al z'n members centraal.

We hebben een behoorlijk groot forum dat netjes moet blijven, waar lekker veel activiteit moet zijn en waar iedereen antwoord krijgt op zijn of haar vragen.

Daarnaast is natuurlijk onze pokercontent erg belangrijk. Het is erg mooi dat we een verzameling aan artikelen en video's hebben, maar het is nog mooier dat er op dit gebied regelmatig iets nieuws verschijnt. Het produceren van al dat materiaal kost behoorlijk wat tijd, want het moet uiteraard wel van goede kwaliteit zijn.

Hetzelfde geldt voor al de nieuwsartikelen die jullie kunnen lezen. Zowel algemeen pokernieuws, als community-gerelateerd nieuws, als promoties en updates over de pokerrooms vormt de basis van onze berichtgeving. Voor dat een artikel online staat moet er behoorlijk wat gebeuren: het artikel moet worden geschreven of vertaald vanuit een andere community, het moet worden overgelezen om fouten eruit te halen, het moet op tijd online gezet worden etc etc. Verder is het belangrijk dat de kwaliteit van de inhoud en lay-out ook gewaarborgd wordt.

Al deze dingen doen we natuurlijk niet alleen, we hebben ook een hele groep freelancers die fantastisch werk verrichten. Het kost natuurlijk wel weer tijd om het managen van hun taken en de communicatie die overal bij nodig is op een goede manier tot stand te brengen.

Dit zijn de basistaken, maar er zijn natuurlijk nog vele extra's, zoals bijv. het organiseren van events (denk aan het jaarlijkse diamond-community event).
Tevens is NL maar 1 van de 18 communities die er bestaan, dus er steekt ook veel tijd in het communiceren met verschillende partijen en verantwoording afdragen aan degenen die boven je staan (wat in de praktijk vooral betekent dat je regelmatig vergaderingen hebt ;)). Het kantoor hier is ook best groot, dus het lopen van de ene naar de andere plek kost ook tijd! :D

Goed, dit is al een aardig begin, maar ik ben vast nog vanalles vergeten :) Hopelijk heb je nu wel een iets beter beeld van de baan :)

Welkom Arjon! Veel succes in Gib.

Briathos

Klinkt leuk! is dit echt een baan of is het vrijwilligers werk? En jullie zitten met zijn allen op een kantoor dus betekent dat PS echt een vestiging heeft?

Worden jullie dus ook goed gesponsord?

Even beetje nieuwsgierig :f_p:

Arjon

Hier in Gibraltar staat inderdaad een kantoor waar behoorlijk wat mensen in vast dienstverband werkzaam zijn ja :)

Je hebt onder andere de community managers van de verschillende communities, maar bijvoorbeeld ook mensen die op de financiële afdeling werken of op de IT afdeling.