Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nieuw

14 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
779 Weergaven

Yo ,

Ik ben nieuw hier, wel ervaring met andere forums en wat softwares, namelijk:

Pokerstars -> Sstikvoort18 -> Stats hidden ivm BD
Full Tilt -> Hou ik graag voor mezelf:D -> Stats hidden ivm BD
PKR -> Acc. offline -> Stats , profit 10k+

Heb dus niks te klagen.

Zat er eerst aan te denken om zelf gewoon geld te posten op PartyPoker maar kwam toen deze site tegen, quiz gelijk in een keer gehaald.

Hoelang duurt het voordat ik deze bonus ontvang?

groet,

13 reacties
Sjors777

Duurt meestal wel een paar dagen. Leuk om je erbij te hebben:) Wat ben je van plan te gaan spelen met je 50$?
Groetjes

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Duurt meestal wel een paar dagen. Leuk om je erbij te hebben:) Wat ben je van plan te gaan spelen met je 50$?
Groetjes

Aangezien ik hier een muismat heb liggen waarop staat bij Partypoker:
''Erg veel slechte tegenstanders''

Denk ik toch wel eerst gewoon met mtt's beginnen <$5, kijken of er veel spelers zijn enzo .. Iemand die goeie /leuke toernooien weet?

En dan langzaam upmoven naar <$11 max bi ..

daarna gewoon met brm werken misschien..

Nivlem

Hey InsaneFool, welkom bij PokerStrategy.com

Met profit's van 10K+ gok ik er op dat je dus al een vrij succesvolle speler bent. Wat is je main game?

Het geld ontvangen kan tot 48 uur duren, het is belangrijk dat je zelf in de tussentijd nog geen storting maakt. Nadat het startkapitaal er eenmaal staat zou je zelf een extra storting kunnen maken om tevens gebruik te maken van de first deposit bonus.

Ik hoop je actief op het forum te blijven zien!

Melvin

Briathos

Bij mij stond het er al na 10 uurtjes op!
Maar bij een vriend van mij duurde het een paar dagen dit i.v.m een id check dit gebeurt volgens mij random bij mensen!

Je zei dat je miss later met een BRM wou gaan spelen.
Ik zou dit persoonlijk meteen aanleren omdat het bij mij al vaak de nek heeft omgedraaid..

Maar het is denk ik niet aan mij om iemand met 10k+ profit de les te gaan lezen maar denk post het toch maar even _biggrin:

Nivlem

Oorspronkelijk gepost door Briathos
Bij mij stond het er al na 10 uurtjes op!
Maar bij een vriend van mij duurde het een paar dagen dit i.v.m een id check dit gebeurt volgens mij random bij mensen!

Je zei dat je miss later met een BRM wou gaan spelen.
Ik zou dit persoonlijk meteen aanleren omdat het bij mij al vaak de nek heeft omgedraaid..

Maar het is denk ik niet aan mij om iemand met 10k+ profit de les te gaan lezen maar denk post het toch maar even _biggrin:

Mensen advies geven kan nooit kwaad ;) leuk om te zien dat jij nj al zo actief aan het worden bent trouwens!

Sjors777

Probleem met partypoker is dat er relatief weinig mtts zijn. Het niveau is wel zodanig dat je echt vaak itm komt. (uit mijn ervaring dan:)

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Hey InsaneFool, welkom bij PokerStrategy.com

Met profit's van 10K+ gok ik er op dat je dus al een vrij succesvolle speler bent. Wat is je main game?

Het geld ontvangen kan tot 48 uur duren, het is belangrijk dat je zelf in de tussentijd nog geen storting maakt. Nadat het startkapitaal er eenmaal staat zou je zelf een extra storting kunnen maken om tevens gebruik te maken van de first deposit bonus.

Ik hoop je actief op het forum te blijven zien!

Melvin

Op PKR had ik alles of niks gedaan en had ik HU verloren jammer genoeg, terwijl hij voorheen bijna elke hand speelde, waarop ik mijn winkans enorm hoog zag liggen.
Na dit resultaat had ik het geld vrijwel direct uitgecasht.

Heb idd. bijna ook al mijn accounts geblokkeerd op OPR/Prolabs/Sharkscope etc. vanwege BD.

Pokerstars ben ik het meest actief , word ik ook vaak gebackt etc, maar speel voornamelijk:
18:00 $22
19:00 $22
$44 Turbo
$7,50 Turbo
DFG $11
DNG $55
$3Rebuy
$8Rebuy
$11
$22 1R1A
€33 Turbo

AF en toe $109/$75/$33 turbo in de ochtend.

En sundays af en toe een major van $215/$162/$109 BI.

Fulltilt voornamelijk majors, omdat ik vaak $ swap van PS naar FTP.

Oké duidelijk , zie het geld wel verschijnen op Partypoker, en zal wel af en toe forum bekijken.
Rest helpen etc.

Normaal krijg ik hier altijd vrijwel gelijk reacties op:D

Succes voordiegene die ook + EV op Pokerstars zijn

Nivlem

Leuk lijstje! :) We hebben hier ook wel een aantal toernooi spelers die die toernooien spelen. Speel je nu toevallig ook WCOOP events?

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Leuk lijstje! :) We hebben hier ook wel een aantal toernooi spelers die die toernooien spelen. Speel je nu toevallig ook WCOOP events?

Ja, maar ik speel voornamelijk alleen wanneer het uitkom, en ligt er aan wat er in de avond komt.

Speel zowieso denk alle $109/$215 NL events

Hooguit 2 $320 events

En misschien de $530 event of eventueel de $1050 ..
Maar dan speel ik echt super veel sats, en wil ik hem spelen, moet ik min. 2 /3 tickets winnen bij een sat.

Maar behalve NL, speel ik ook de volgende wcoop events:
NLO H/L
8-Game
Stud
Stud H/L
PLO H/L
PLO

Benjike316

Een heel uitgebreide pokerkennis dus :D Ik wens je iig veel succes met de WCOOP events!

Het is misschien een leuk idee om een blog te starten? Ik ben er zeker van dat deze leerrijk zal zijn voor de opkomende MTT'ers onder ons :D

Groetjes
Benjamin

Nog wat gewonnen afgelopen weekend?