:spade:Hallo ik zal me even voorstellen ben Bart 25 jaar ben me steeds meer aan verdiepen in pokeren
en zou graag meer willen weten over hoe ik het best winstgevend kan spelen en op wat voor games ik me moet richten de toernooien of de ringgames
maar hoop dat ik hier meer info kan krijgen
gr bart
Dag Bart,
Goed dat je je wil verdiepen in de strategieën.
Winstgevend spelen gaat op beide varianten, maar eigenlijk moet je in het begin vooral concentreren op goed spelen, want dan komt de winst vanzelf wel.
En wat je gaat spelen moet je vooral zelf weten, want beide kunnen winstgevend zijn. Probeer ze gewoon alle twee een tijdje en kies dan welke variant je het beste ligt.
Veel plezier!
Welkom Bart!
Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
Dag Bart,
Goed dat je je wil verdiepen in de strategieën.
Winstgevend spelen gaat op beide varianten, maar eigenlijk moet je in het begin vooral concentreren op goed spelen, want dan komt de winst vanzelf wel.
En wat je gaat spelen moet je vooral zelf weten, want beide kunnen winstgevend zijn. Probeer ze gewoon alle twee een tijdje en kies dan welke variant je het beste ligt.Veel plezier!
+1
Het slimste is, wat ik er wel bij kan vermelden is door het gebruiken van een BRM, wanneer je het spelletje eenmaal kent.
Wat een BRM (bankroll management) is, kan je verder vinden op deze site.
Veel speel plezier!
Welkom ![]()
Cashgames of SNG's, probeer ze eens uit en kijk welke je het leukste vindt. Want uiteindelijk moet je er toch ook plezier aan beleven he. Als je voor SNG's kiest zul je me waarschijnlijk wel nog meer tegenkomen op dit forum
Hallo Bart046
Welkom bij Pokerstrategy.com!
Op welke room heb je je $50 startkapitaal laten uitbetalen?
Zoals al gezegd is kan je, als je nog niet weet welke variant je wil spelen, het beste alles eens testen. Het is en blijft een spel, en aan een spel moet je plezier beleven, niet waar?
Wanneer je alle mogelijkheden doorloopt zal je uiteindelijk zelf kunnen beslissen welke variant je het liefst speelt en je het beste ligt.
Eerst en vooral kan ik je zeker aanraden de strategie-artikelen eens rustig te doornemen. Hier zul je kennis maken met de basis van elke variant die je wil testen.
Verder zijn er ook de talrijke interessante video's en coaching's. Bij coaching's ga je op de tafels van je coach kunnen volgen. Bij elke hand geeft hij de passende uitleg. Een zeer goede manier om je spel te verreiken aangezien je de coach zijn denkpatroon zult leren kennen. Elke coaching is trouwens gespitst op een bepaalde variant en niveau.
Verder zijn er ook de handbeoordelingfora die je terug kan vinden op het forum. Hier kan je handen posten waarover je twijfels en zal een professioneel beoordelaar je wijzen op eventuele fouten of welke plays bij een specifieke hand meer profitabel zijn. Hoe je zo'n hand moet posten kan je vinden bij: 'Een hand posten - Hoe en waarom?'
Aan informatie zal het dus niet ontbreken ![]()
Wanneer je nog met vragen zit, aarzel niet om ze te stellen!
Groetjes
Benjamin
ik wou eerst naar fulltilt poker maar heb voor 888 gekozen aleen ben nog steeds op het geld aan wachten omdat via fulltilt het al een aantal x mislukt is met aanmelden
verder ja staat zeker veel informatie op de website
heb al bij meer online progamma,s een acount heb tijd op pokerstars gespeeld en op pkr was ik de laatste tijd bezig en toen ondekte ik deze site
maar moet ik zeker nog eens een paar x goed doorlezen
maar bedankt voor jullie reacties
Hey welkom op het forum!
Je kan je het beste eerst richten op het spel waar je goed in bent, en die je het leukst vindt.Lees hiervan alle strategieën door bekijk de video's en probeer dit goed op te nemen in je poker spel.
De meeste mensen maken de fout om zo snel mogelijk geld te willen verdienen.(Ik zelf heb dit ook gedaan) Dit veroorzaakt alleen dat je snel op tilt zit en te agressief gaat spelen. Ook wat InsaneFool zegt: Leer goed BRM toe te passen als je niet met BRM werkt is de kans veel meer dan 50% dat je bankroll straks droog staat!
Veel succes en twijfel er niet aan om veel vragen te stellen!
Gr,
Marc
neej helaas nog niks ontvangen:( was een vertragingopgelopen dus helaas kan nog niks doen
dus nog maar ff geduldig wachten
wel jammer zou al paar dagen geleden gehad moeten hebben maar helaas
dus need have more pantient
maar goed zullen zien gr bart
Hey Bart,
Uiteraard ook een welkom van mijn kant. Ik neem aan dat je al een ticket naar onze klantenservice hebt gestuurd om het proces eventueel te versnellen?
Succes met wachten en daarna succes met leren en pokeren!!
mvg pcbeem
ja heb al aantal maal een ticked gemaak maar ja moet maar ff wachten
ook al kan k niet wachten om te spelen :0
haha krijg ik dan ook meer rente per dag dat ik wacht ![]()
dat zou wat zijn
whhee maar kijk morgen nog wel eens of het dr op staat
gr bart