Skip to forum
LoC: Community Batt...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] LoC: Community Battle

175 Berichten
25 Gebruikers
0 Reactions
5,075 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Morgen start, tegelijkertijd met de league-fase van de League of Champions, een speciale league voor alle spelers die zich niet hebben weten te kwalificeren voor de eindfase. Speel mee, win één van de prijzen en laat de Portugese community zien wie de beste pokerspelers zijn.

Speel mee tijdens de $500 freerolls van de LoC, post jouw PartyPoker nickname in deze thread, verdien een deel van het prijzengeld en klim in de ranglijst.

In ieder event kun je punten verdienen voor de ranglijst door in het geld te komen in een van de $500 freerolls. Aan het einde van de leaguefase van de LoC wordt de eindrangschikking bekend. De winnaar van de ranglijst wint een PokerStrategy.com Hoody.

NL vs PT

Bovendien strijden we ook voor een zo hoog mogelijke totale $-balans tegen de Portugese community. Al het prijzengeld gewonnen door de spelers van iedere community wordt opgeteld en de nummer 2 en 3 op de ranglijst van de winnende community verdienen nog een Tshirt uit de shop.

Hoe speel je mee?

• Post jouw PartyPoker nickname in deze thread
  • Laat in deze post ook weten welke events je speelt (door de post te editten)
  • Het eerste event wordt gespeeld op woensdag 15-september om 19:00
  • Klik hier voor een volledig overzicht van alle events (let op: laatste event voor de challenge is 24 oktober)
  • Om mee te spelen in de freerolls heb je een via PokerStrategy.com aangemaakte PartyPoker account nodig
  • Have fun!!

Alvast veel plezier!

174 replies
Head Admin
Lanfear81

Even om in de sfeer te komen voor de aanstaande battle _evil:

Arjon

Als ik terugdenk aan die wedstrijd.....aargh

Time for revenge!

Alle Belgen en Nederlanders verzamelen en ownen die handel :D

Kippekont

Partypoker nickname: Kippekontje

Zullen we eens laten zien dat we de portugezen kunnen verslaan :D

Gz

Kip

Head Admin
Lanfear81

Hey kippekont,

Leuk dat je meedoet! En welkom bij PokerStrategy.com.

Misschien kun je jezelf ook nog even voorstellen op het stel jezelf voor gedeelte van het forum.

Alvast veel succes vanavond en pak die Portugezen in!

Moderator
pcbeem

Woensdagen worden lastig maar zal zeker proberen om er op zaterdagen en zondagen veel bij te zijn. Er zit na het zien van die you tube video nog veel oud zeer dus moet de eer wel verdedigen _evil:.

Chivaz1

ik ga ook wel een paar freerolls meespelen (naast het railen), weet alleen nog niet welke.

Head Admin
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
ik ga ook wel een paar freerolls meespelen (naast het railen), weet alleen nog niet welke.

Cool dat je ook meespeelt! vergeet niet je nickname in deze thread achter te laten als je gaat spelen, zodat we de resultaten kunnen bijhouden _cool:

Arjon

Bump.

Over anderhalf uur begint de freeroll al op PartyPoker!

Aan iedereen die mee gaat doen: laat aub nog even je nickname hier achter zodat wij de ranking kunnen bijhouden en de Portugezen kunnen gaan verslaan! :D

Chivaz1

<-- = nick :)

Falcone1983 :D

pmania

Pentiummania, inviten jullie mij nu ?

Arjon

Die melding dat ik niet uitgenodigd was kreeg ik zelf ook, dan is je account waarschijnlijk niet getracked.. :(

selgae

Moet werken :evil:

live4danzig

Live4danzig ook aanwezig :f_biggrin:

Rigged obv.

pbijvoet

Daddy_84,

Wie speelt er allemaal?

Arjon

Een aantal deelnemers hebben zich verzameld in deze speciale railthread :)

live4danzig

en out, 750ste ofzo X(

pmania

Moet je getracked zijn ?