Hoi allemaal,
Omdat ik even tijdelijk zonder werk zit moet ik toch iets te doen hebben. Het liefst iets wat leuk is en ook nog wat geld oplevert: Poker! Voor alle nieuwelingen zal ik me weer even voorstellen. (Ik zag zelfs dat een van de handjudges jaren na mij bij PS is gekomen... :))
1,5 jaar geleden heb ik ook al wat verdiend, en deze lijn wil ik weer oppakken. Bij een paar rooms had ik wat 'startkapitaal' achtergelaten dus ik kan gewoon weer verder.
Ik zie helaas dat SSS-en bij mijn rooms niet meer mogelijk is, doordat minimale buy-ins zijn verhoogd, dus ga ik verder met BSS.
Ondertussen heb ik al even bij titan gespeeld. Titan speelt erg fijn omdat de elephant daarmee werkt, en je zo dus gelijk stats bijhoudt van jezelf en je tegenstanders. De HUD is ook wel fijn, ook al doe ik er nog niet zo veel mee. Het nadeel van titan is dat er bijna geen NL4 tafels zijn, en dat ik windhoos in een virtual machine draai, wat niet zo snel is. Ik ben nl. Linuxgebruiker (gentoo) en windhoos is voor mij echt necessary evil. Binnen linux gebruik ik een kale windhoos XP met enkel de pokersoftware.
Mijn andere startkapitaal staat bij bwin. Daar ben ik ook even gaan kijken. Bwin heeft de mogelijkheid om via een Java applet te spelen, voor mij een groot voordeel, want dan heb ik geen windhoos nodig. Vroeger was die applet niet zo goed. Tafels hadden minder opties dan in de windhoos-versie. Je kon ze bijv. niet resizen. Ik zie nu dat die applet net zo goed werkt als de windhoos versie! Tafels resizen, 4-color deck, seat selection, alles zit er in. Bwin for the win! Daarnaast blijkt dat er op bwin veel meer
rondzwemt dan bij titan. Ik sta er af en toe versteld van waarmee mensen all-in gaan. Het enige nadeel van bwin tov titan is dat de elephant er niet mee werkt, maar gezien de veel hogere winsten bij bwin en het feit dat ze plenty NL4 tafels hebben blijf ik voorlopig bij bwin. Heeft iemand nog een reload bonus? ![]()
Dit begint alweer een beetje op een blog te lijken zo. Misschien maak ik er wel een. Maar aan de andere kant: Ik speel toch liever poker dan dat ik verhaaltjes tik, dus ik zal alleen af en toe in het forum opduiken.
Ik ben benieuwd hoe snel ik weer gold ben