Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Ff voorstellen

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
370 Weergaven

Hallo mensen,

mijn naam is Laksjmi aka Siskewiet aka Cindy.
Ik ben ongeveer een jaartje geleden begonnen met poker. Zonder veel succes hield ik er na een paar pogingen mee op om me eerst verder te verdiepen in de pokerwereld. Veel theorie en de groten der aarde volgen heeft me nu sinds een maand of 3 terug aan de slag gekregen. Omdat ik zelfstandige ben en dus ganser dagen mijn laptop aan heb speel ik normaal zo een uurtje of 10 gemiddeld per dag. Een beetje overal. Pokerstars, PKR, Titan, Bwin,... Dankzij onze Pokercommunitie hier in België ben ik bij jullie hier terecht gekomen en hoop nog het één en ander op te steken. Want je bent nooit te oud om te leren. Of zo hebben ze mij toch wijs gemaakt.

Groeten
CU @ the finale table.

2 reacties
Benjike316

Hey Cindy

Eerst en vooral, welkom bij Pokerstrategy.com!

Aan je bronze status te zien neem ik aan dat je het startkapitaal ontvangen hebt? :) Op welke room heb je dit laten uitbetalen?

Zoals men dikwijls zegt, "Alle begin is moeilijk", en dat is bij poker niet anders. Maar wanneer je jezelf een beetje verdiept in alle content die Pokerstrategy je aangeboden geeft, en dit alles correct toepast in de praktijk, moet het zeker wel lukken om je tot een winnend speler te profileren ;)

Welke variant speel je?

Groetjes
Benjamin

Hoi Cindy,

Tien uur poker per dag, dat is niet mis :D

Hoe gaat het? heb je al wat mooie resultaten weten te boeken?

Groetjes