Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] waaah

16 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
844 Bekeken

hi everyone!
Ik ben Kenny, van BE ;)
Speel al zo'n 5 jaar poker, vroeger heel veel online, maar dan tijdje gestopt nadat ik veel geld had verloren door slechte bankrollmanagement
Sindsdien beetje pokergames bij vrienden thuis, just for fun

Maar nu heb ik pokerstrategy ontdekt en speel ik terug online wiiii :)
Deze keer met betere bankrollmanagement :P
Dus nu op NL2 terug :D

15 replies
Moderator
pcbeem

Hey Kenny,

Leuk dat je jezelf even voorstelt en welkom op PokerStrategy.com!!

Je zegt dat je NL2 gaat spelen, ik neem aan dat je de BSS-strategie gaat volgen? Op welke room heb je je startkapitaal trouwens uit laten betalen?

In ieder geval succes en wie weet tot aan de tafels.

mvg pcbeem :f_p:

yo pcbeem

ik doe idd de BSS (altijd al gedaan :p)

het is partypoker geworden, ik herinnerde mij dat er daar vroeger veel fish zat :D

Moderator
pcbeem

Hey Kenny,

Speel zelf weinig tot niets op Party af en toe een toernooitje dat PokerStrategy organiseert dus over het niveau kan ik weinig zeggen. Maar deze maand organiseren we iedere woensdag, zaterdag en zondag een $500 freeroll te ere van onze League of Champions. Misschien leuk als je een keer samen met andere leden de strijd aanbindt met de Portugese community.

Om je wat wegwijs te maken, kan ik je zeker de videoserie Crushing NL50 van Hasenbraten aanbevelen. In deze serie zul je allerlei trucs leren om een winnende BSS-speler te worden.

Tot slot wil ik je ook wijzen op ons beoordelingforum. Hier kun je handen posten waarover je twijfelt. Deze zullen vervolgens door professionele handjudges beoordeeld worden. Dit is naar mijm mening de perfecte manier om leaks uit je spel te halen.

Hey Kenneh,

Hoe gaat het op PartyPoker? Heb je al wat vissen aan de haak geslagen?

yup calimero, gaat redelijk goed, momenteel al +70$ gemaakt van mijn 50$ startkapitaal :)
gaat alleen traag vooruit op NL2 en beetje op en neer :tongue:

wordt alleen enorm veel gecalled en geraised op mijn cbets, zelfs tegen slechts 1 villain
vraag mij wel af of dit een goeie move is op NL2 :D

Benjike316

Hoi Kenneh

Van mij ook een welkom ;)

Dat doe je goed als ik het zo lees! Dat je veel gecalled en geraised wordt is denk ik wel normaal, gewoon wachten tot jij een mooi handje flopt om dan lekker afbetaald te worden :D

En altijd als je twijfelt over een hand, mag je deze altijd posten in het handbeoordelingsforum. Het kan je spel alleen maar ten goede komen _cool:

Veel succes nog!

Groetjes

hi benjike, gaat idd goed momenteel :)
de freerolls en bonussen op partypoker zijn ook wel leuk
paar dagen geleden zomaar 5$ gekregen met een nieuwe actie :)

ik post binnenkort nog wel paar handjes, dit is echt een superinteressante site!

Oorspronkelijk gepost door Kenneh
hi benjike, gaat idd goed momenteel :)
de freerolls en bonussen op partypoker zijn ook wel leuk
paar dagen geleden zomaar 5$ gekregen met een nieuwe actie :)

ik post binnenkort nog wel paar handjes, dit is echt een superinteressante site!

Nice! We zien je graag actief op het forum terug! Niet alleen leerzaam, maar ook nog eens gezellig!

Tot snel. _cool:

paar slechte avonden op een rij gehad :(

ik had bijna 100$, zat er nog zo'n 1$ van een bepaald moment..
maar nu slechts nog 90$
niemand die mijn AA, KK, AK, etc called
mijn blufs, cbets, blindsteals worden allemaal wel gecalled of geraised blaaaah

ziet er naar uit dat ik nog even vast zit op NL2

Moderator
pcbeem

Hey Kenneh,

Zou zeggen niet slecht in een maandje bijna je BR verdubbeld. In het begin moet je niet al te veel aan geld denken maar meer aan studeren. Zolang jij bij handen de goede beslissing neemt kun je jezelf niks verwijten. Beats horen er nou eenmaal bij en daar kun je verder ook weinig tegen doen. Ik zou zeggen ga zo door en het komt wel goed.

Tot slot is het misschien leuk als je een blog opent om je voortgang in bij te houden. Kan net dat beetje extra motivatie geven en je zult ook geregeld tips van andere spelers krijgen.

blog zal voor later zijn want ik kap er ff mee
slechts 72$ nog over, heb nog nooit zo'n downswing meegemaakt ffs

Moderator
pcbeem

Hey Kenneh,

Niks aan de hand lijkt me zo gebeurd de beste. Ik zou zeggen pak wat tijd om wat artikelen of videos te kijken en probeer dit even te vergeten. Soms horen zulke periodes er nu eenmaal bij.

Nu maar hopen dat je snel weer motivatie kunt vinden.

blog zal voor later zijn want ik kap er ff mee
slechts 72$ nog over, heb nog nooit zo'n downswing meegemaakt ffs

:(

hey everyone
wou gewoon even laten weten dat ik ondertussen een bankroll heb van +600$ en dit allemaal dankzij gewoon volhouden en veel van pokerstrategy leren
dus nog eens bedankt aan iedereen van pokerstrategy!!! :)

hey everyone
wou gewoon even laten weten dat ik ondertussen een bankroll heb van +600$ en dit allemaal dankzij gewoon volhouden en veel van pokerstrategy leren
dus nog eens bedankt aan iedereen van pokerstrategy!!! :)

Wow. Very nice! :D

Misschien dat je een blogpostje kan maken over het verloop van de laatste maanden en hoe je opgeklommen bent naar die bankroll. Ik ben er wel benieuwd naar en ik denk dat veel anderen dat ook zijn :)