Hallo allemaal,
Mijn naam is Jor, ben 35 jaar, vader van 3 kinderen.
Ik speel al een tijd poker, voornamelijk live met vrienden. En sinds een tijdje online.
Ik ben altijd al gefascineerd geweest omtrent het verhaal achter het poker.
En heb al een aantal boeken mogen lezen. Dan Harrington on Holdem' serie. Kan het iedereen aanraden. Veel van wat in de boeken wordt geschreven komt ook hier terug. Echter, de manier waarop Pokerstrategie uitlegt geeft aan de diverse onderwerpen is zeer verfrissend, mede door het gebruik van video/audio. Visualisatie geeft je echt een voorsprong in je studie. (zal nu stoppen anders gaan jullie nog naast je schoen lopen...
)
Ik poker via FTP en William Hill. De $50 heb ik op William Hill laten storten.
Ik speel cash en SnG's. No Limit Holdem'. Het leuke op WH zijn de WH Double Up SnG. Met rustig en gedisciplineerd poker bouw je daar redelijk snel je bankroll op. Zeker wanneer je naar de hogere limieten gaat.
Ik heb inmiddels de punten gehaald voor Bronze en verwacht in niet al te lange tijd de punten voor Silver te behalen. Ik ben erg benieuwd naar de Silver artikelen. SSS, BSS, Multitabel en psychologie hebben mijn aandacht.
Ik wens iedereen heel veel succes en een mooie bankroll! Wanneer we in de toekomst een showdown hebben met elkaar wens ik je veel geluk, mooie kaarten en mij de winst toe ![]()
Groet,
Jor