Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hallo allemaal

12 Berichten
7 Gebruikers
0 Reactions
793 Bekeken

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jor, ben 35 jaar, vader van 3 kinderen.

Ik speel al een tijd poker, voornamelijk live met vrienden. En sinds een tijdje online.

Ik ben altijd al gefascineerd geweest omtrent het verhaal achter het poker.
En heb al een aantal boeken mogen lezen. Dan Harrington on Holdem' serie. Kan het iedereen aanraden. Veel van wat in de boeken wordt geschreven komt ook hier terug. Echter, de manier waarop Pokerstrategie uitlegt geeft aan de diverse onderwerpen is zeer verfrissend, mede door het gebruik van video/audio. Visualisatie geeft je echt een voorsprong in je studie. (zal nu stoppen anders gaan jullie nog naast je schoen lopen... :P )

Ik poker via FTP en William Hill. De $50 heb ik op William Hill laten storten.
Ik speel cash en SnG's. No Limit Holdem'. Het leuke op WH zijn de WH Double Up SnG. Met rustig en gedisciplineerd poker bouw je daar redelijk snel je bankroll op. Zeker wanneer je naar de hogere limieten gaat.

Ik heb inmiddels de punten gehaald voor Bronze en verwacht in niet al te lange tijd de punten voor Silver te behalen. Ik ben erg benieuwd naar de Silver artikelen. SSS, BSS, Multitabel en psychologie hebben mijn aandacht.

Ik wens iedereen heel veel succes en een mooie bankroll! Wanneer we in de toekomst een showdown hebben met elkaar wens ik je veel geluk, mooie kaarten en mij de winst toe :f_cool:

Groet,

Jor

11 replies

welkom en tot ziens op FTP :)

Benjike316

Hallo Jor

Leuke inleiding heb je daar :) Welkom bij Pokerstrategy.com!

Je hebt je weg al naar heel wat content gevonden lees ik ;)

Voor de DoN SnG's kan ik je zeker volgende video aanraden: DON $5.4 UserSessionReview Pmania. Buiten de video's en strategie-artikelen zijn er ook tal van coachings voor de verschillende varianten. Het is misschien interessant om zo'n coaching eens bij te wonen. Dan ga je meekijken met het spel van een professioneel speler en gaat hij terwijl hij speelt verschillende concepten nader verklaren. Je kan ook gewoon vragen stellen waar hij direct op zal antwoorden.

Heb je ook al kennis gemaakt met het Tell-A-Friend (TAF) programma? Dit kan een leuke bankrollbooster zijn :)

Als je nog vragen hebt, aarzel niet om ze te stellen.

Groetjes en ook jij veel succes aan de tafels _cool:

Hoi Jor.

Welkom hier.
Leuk dat je ook bij William Hill speelt en ook uit flevoland komt.

Wie weet spelen we een keer een live game.

Groetjes Jeroen.

Hallo Jor,

Welkom hier bij ons!

Ben je al opweg naar de silerstatus?

Hi Calimero1981,

Ja ben relaxed mijn punten aan het vergaren. Heb er ongeveer nog 40 nodig...dus het gaat lekker zo. End van de week moet haalbaar zijn.

Ben erg benieuwd naar de verschillende video's en stragieën bij de zilverstatus.

@all: bedankt voor het warme welkom.

Succes allemaal!

Groet'n,

Jor

Head Admin
Lanfear81

Hoi THXFX,

Ook namens mij welkom in de community.

Bedankt nog voor het complimentje! Altijd fijn om te horen als mensen tevreden zijn en meteen veel kunnen oppikken voor hun spel.

Uiteraard staan we ook altijd open voor verbeteringen en feedback, dus als je dingen op te merken hebt, laat het ons zeker even weten.

Je de silverstatus bereiken gaat nu extra hard. Met onze speciale StrategyPoints promotie waarbij je iedere dag 10 bonuspunten kunt verdienen moet de silverstatus toch wel eenvoudig te halen zijn. Kun je je komend weekend op het nieuwe silver-materiaal storten! _cool

Veel plezier in de community en succes op je weg naar silver!

Welkom !!!
(al ben ik er zelf ook maar net :D )

FF spammen btw, je woont in Flevoland ?
Kom eens spelen in Lelystad :D

https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=40049

Hi Patrick,

Bedankt voor de uitnodiging.
Ik zal een keer komen spelen.

Succes en hou ons op de hoogte!

(jij ook welkom _cool: )

Silver is binnen!

Niet dat het daar nou allemaal omgaat uiteraard, maar wel leuk.
Ik ga zo me in de silverartikelen verdiepen, ben erg nieuwsgierig.

De punten heb ik voornamelijk met cash games binnengehaald. Met daarnaast de SNG Double Up bij WH.

Veel succes iedereen.

Groet,

Jor

Gefeliciteerd Jor met je zilveren status!

Heb je ook al wat mooie pokerresultaten geboekt?

Succes met de nieuwe materialen :)

Ja gaat aardig.
Heb een tijdje tussen de $45 en de $60 gehangen.
En ben nu naar boven aan het stijgen.

Ben ondertussen goed aan het lezen.
Herhaling is alles! Ben dus ook de basic en bronze artikelen opnieuw aan het lezen. Het moet in je systeem blijven zitten...met een gezin en een baan is het aantal uurtjes poker uiteraard beperkt...en daardoor de theorie toe te passen in de praktijk ook... :(