Ga naar het forum
Dit Ben ik en dit s...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Dit Ben ik en dit speel ik.

15 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,143 Weergaven

Hallo allemaal !

Ik speel op party poker onder de naam : Inmijnpoep1 , nu denken jullie : huuuuhh ?? maar om dat uit te leggen moet je gewoon dit youtube filmpje kijken en helemaal afkijken , hilarish gewoon! :

Ik wil er wel even bij zeggen dat ik niets tegen belgen heb natuurlijk :)
Maargoed , ik speel 2 NL en speel 16 tafels tegelijk , dit lijkt veel maar ik heb dit een half jaar lang op Stars gedaan en toch netjes een profit van $366 gehaald. Het eerste wat ik merk is dat er op Party Poker Veeeeeel meer fish zit dus ik zit hier helemaal goed ! Bedankt pokerstrategy !!
Ik zal zo nu en dan mijn vooruitgangen bijhouden in mijn profiel.

See ya @ the tables !

14 reacties

Hey Wasiebassie,

Welkom bij PokerStrategy.com! Zo te zien heb je je startkapitaal al aardig weten uit te breiden. Speel je nog steeds NL2? Heb je al eens overwogen om bijvoorbeeld naar NL5 over te stappen? Dit is volgens een normaal bankrollmanagement namelijk wel verantwoord.

Je nickname is toch wel dubieus, maar ieder z'n ding. ;)

Misschien is het wel verstandig om regelmatig eens wat handen op het handbeoordelingsforum te posten.

Maar zo te zien maak je al aardig wat winst, dus ga zo door!
Veel succes!

Xpload1989

Ik Heb in 5 dagen nog maar 14.50 Buy ins gepakt dus ik ga voor safe en als ik een Br van +- $125-150 zit ga ik naar 4 nl omdat ik dan voor mijn gevoel beter kan wennen , ik weet namelijk niet of het niveau hoger ligt op 4 nl. En wat betreft mijn screename , altijd mooi als mensen iets van je denken terwijl jij de waarheid beter weet ;). Ik zal eens kijken op de linkje wat je gepost hebt , mischien heb ik er wat aan :).

Thnxx

Ah okay, dus je houdt je bankroll op Stars en Party echt gescheiden. Ik dacht door die $300+ profit dat je al wel eens naar NL5 ofzo kon gaan, maar het is zeker niet verkeerd om je bankroll op Party als afzonderlijke bankroll te zien en daarvoor het BRM te hanteren voor BSS. Ik zelf heb ook m'n geld op meerdere rooms staan, maar zie dit samen als één bankroll en hanteer daar dan ook een BRM voor. ;) Het is maar net hoe je het aanpakt natuurlijk.

Het niveau op NL4 zal eigenlijk niet hoger zijn dan op NL2. Zelfs op NL10 zal het niveau niet gek veel anders zijn. Pas daarna gaat het wat omhoog.

Het is misschien ook wel leuk om een blog te beginnen. Daar kun je dan je voortgang met de andere leden delen en eventueel ook feedback krijgen op je spel enzo. :)

Klopt , ik zie het als 2 verschillende Br's en als het waar is wat je zegt( of is het Zecht, lastig woord (A) ) over het niveau van 4nl en 20 nl zie ik een zonnige toekomst tegemoed.Ik ga binnekort eens kijken hoe ELEPHANT werkt zodat ik een blog kan bijhouden waarin ook resultaten te zien zijn, kan wel alvast vertellen dat er geen tilt verhalen inkomen want ik tilt gewoon echt Noooit , heerlijk :D .En ik heb namelijk nog nooit een programma gebruikt om alles bij te houden behalve op pokertableratings.com kijk ik wel eens maar daar missen ze toch aardig wat handen van me.
Ik ga zo weer een sessie van 2-3 uur starten dus wish me good luck :D.

Moderator
pcbeem

Hallo Wasiebassie,

Allereerst welkom op PokerStrategy.com!!

Je nickname kwam me bekend voor en dit kwam omdat je je via mijn site hebt aangemeld. Altijd leuk om te zien dat je actief wilt worden op ons forum. Zover als ik het nu lees gaat het de goede kant op. Ik zou zeggen ga zo door!!

mvg pcbeem :f_p:

Hoi Bassie,

Weet je al hoe de Elephant werkt?

Gaat het nog steeds zo goed met spelen?

Ciao

Fladdermouse

Oorspronkelijk gepost door Wasiebassie
Ik speel op party poker onder de naam : Inmijnpoep1 , nu denken jullie : huuuuhh ?? maar om dat uit te leggen moet je gewoon dit youtube filmpje kijken en helemaal afkijken , hilarish gewoon! :

Ik wil er wel even bij zeggen dat ik niets tegen belgen heb natuurlijk :)

Hahahaha! :D

1 opmerking, je weet toch dat dit een sketch is van het tv-programma In de gloria en dus gespeeld is door acteurs?

'Echt domme belgen' noemt men die video dan... _rolleyes: :f_biggrin:

Succes aan de pokertafels btw!

Voor mensen die hun Royal Flush hebben ingekaderd... _p:

Dat wist ik ;) maar leuk dat je nog 2 filmpjes hebt gepost , is wel mijn humor :D

Ik ben even gestopt met 2nl en zoek nu de uitdaging in $1 6 max turbo sit and go's ( wat een loterij :O AK t/m AA is profitable op lange termijn maar daar merk ik nu niks van ) , laten we het er op houden dat dat nog niet super loopt maar zou het super vinden als ik dit kan leren crushen. moet nog 8 puntjes en dan heb ik eindelijk m'n 100 party points binnen dus dat word het eerste doel dat behaald is :D.En ik heb elephant nog niet gedownload , wil eerst vooruitgang zien , dan analiseren , en dan m'n blog beginnen. Heb nog veel te doen dus , ik hou jullie op de hoogte!

Benjike316

Hoi Wasiebassie

Van mij ook een hartelijk welkom!

Het kan altijd gebeuren dat een sessie niet goed loopt, het is dan ook af te raden je te spitsen op de winsten of verliezen op korte termijn. Gewoon omdat deze een vertekend beeld kunnen geven. Wat zeker een must is om SNG's te gaan beaten is het lezen van de SnG-artikelen. Ook voor SNG's is er een handbeoordelingsforum dus maak er gerust gebruik van ;)

Veel geluk nog met het behalen van je eerste doel, en dat er nog vele successen mogen volgen _cool:

Groetjes!

@pcbeem , ik heb mn eerste 100 partpoints gehaald whoohoo , heb je al veel aan mij verdient ? ben benieuwd ;).

En thnx alle moderators voor de vriendelijke welkom posts ! :D

Moderator
pcbeem

Inmiddels $25 :f_p: aangezien je 100 Strategy Points hebt gehaald, volgende $75 komt als je 5000 Strategy Points hebt gehaald maar heb er alle vertrouwen in dat dit op den duur wel goed gaat komen.

geef me een half jaar ;)

Arjon

Hey Wasiebassie,

Ook van mij een welkom op PokerStrategy.com :)

Overigens is 'In de gloria' een van mij meest favoriete programma's ooit! :)

Misschien moeten we er een speciale video-thread van openen :D

Gefeliciteerd overigens met het behalen van je eerste 100 PartyPoints en hopelijk mogen we je nog vaak terugzien op het forum. Heb je er ook al over gedacht om een eigen blog te beginnen, om ons zo op de hoogte te kunnen houden van je vorderingen?