Skip to forum
Jeroen is nieuw hie...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Jeroen is nieuw hier

11 Berichten
7 Gebruikers
0 Reactions
753 Bekeken

Hallo allemaal.

Ik ben jeroen uit lelystad 40 jaar.
Een jaar of 2 geleden leren pokeren ik speel voornamelijk tegen vrienden voor de gezelligheid.
Af en toe een Free Roll online.

Ik heb mijn $50 ontvangen op William Hill, op Full Tilt, Party Poker en Pokerstars had ik helaas al een acount om te Free Rollen.
Online heet ik Don_jeroen

Ik ben me wat meer gaan verdiepen in het poker paar boeken gelezen en op het internet deze site tegengekomen.
Ik ga rustig verder leren met de artikelen hier en eens kijken hoe het met mijn $50 gaat.

Voorlopig dus op 2NL gezien mijn BR van $50.

Groetjes Jeroen.

10 replies
yoshiwa

welkom :)
goed dat je duidelijk interesse hebt om over poker te lezen en zo je spel te verbeteren.
Je kan altijd handjes posten op de handjudging fora om daar extra feedback te krijgen van de handjudges :)
hopelijk tot binnenkort daar ergens !

Hey Jeroen,

Welkom bij PokerStrategy.com! :D

Het feit dat je je startkapitaal op William Hill hebt ontvangen lijkt me zeker niet verkeerd. Er zitten daar best wel veel vissen namelijk. ;) Zodoende zul je daar veel winst kunnen behalen.

Je lijkt er duidelijk voor te gaan. Het lezen van boeken over poker is zeker een goede afwisseling voor alle artikelen hier op PokerStrategy.com.

Zoals yoshiwa al aangeeft is het posten van handen op het handbeoordelingsforum een hele goede manier om aan je spel te werken. Andere spelers en ervaren handjudges zullen de handen dan analyseren, en zo kom je mogelijk nog wat dingen tegen waar je aan kunt werken om je spel te verbeteren.

Veel succes op William Hill, en natuurlijk met de freerolls op de andere rooms. ;)

Xpload1989

Bedankt voor het welkom heten yoshiwa en Xpload1989

Ik ga zeker gebruik maken van het handbeoordelings forum.
Voorlopig gaat het vissen op William Hill prima al kan ik mezelf nog lang geen shark noemen.

Hoe ik zou moeten spelen weet ik al aardig mijn aandacht gaat nu vooral uit naar het inschatten van de tegenstanders en ze op een range zetten.

Afijn ik ga eens lekker verder spelen en rondneuzen op de site, waarvoor mijn complimenten netjes en overzichtelijk met interessante inhoud.

Ben wel benieuwd of er hier nog meer spelers uit Lelystad / Flevoland zijn.

Groetjes Jeroen.

Hoi Jeroen,

Welkom!

Ik heb me recent bij deze community aangemeld. En heb net als jij vooral live gespeeld. En bij een aantal pokerrooms al eens wat online geprobeerd.

Speel nu voornamelijk bij William Hill en FTP.

Succes aan de tafels.

Groetjes,

Jor

P.S. Ik kom uit Almere...

Hoi Jeroen,

Lukt het al beter om de ranges van je tegenstanders in te schatten?

Hoi Calimero.

Het gaat steeds beter met inschatten van ranges.

Heb nog nooit op die manier de tegenstander op een hand gezet had altijd wel een idee in het achterhoofd, maar dat was meestal pas op de turn of river.
Kwestie van anders gaan denken.

Voorlopig gaat mijn BR gestaag omhoog dus het gaat de goede kant op.

Head Admin
Lanfear81

Hey Jeroen,

welkom in de community!
Nice om te horen dat je het idee hebt dat het al een stuk beter gaat.

Ben je al druk bezig met het lezen van de nieuwe artikelen?
Wanneer je serieus aan je spel wilt werken zou ik je zeker ook de videoserie Crushing NL50 aanraden.

Dit is een serie die alle belangrijke basis concepten behandeld en je zo in 8 delen klaarstoomt voor de volgende limieten. Zo heb je na het aandachtig bestuderen van de serie een solide basis om uiteindelijk succesvol de stap naar NL50 te maken (zodra je bankroll opgebouwd is uiteraard _cool: )

In deze thread vind je een overzicht van de serie

Succes!

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Hey Jeroen,

Ben je al druk bezig met het lezen van de nieuwe artikelen?
Wanneer je serieus aan je spel wilt werken zou ik je zeker ook de videoserie Crushing NL50 aanraden.

Ik ben lekker aan het lezen in de artikelen.

helaas is de dag maar kort heb ook nog een baan en 2 kids :D

Ik ben eerst eens begonnen met de serie: Big Stack Strategie Full Ring, de micro limieten
Erg nuttig ik zie dat ik aardig wat goed doe en ook nog wat foutjes maak.

Langzaam maar zeker klimmen we omhoog ondertussen de $50 opgewerkt naar $60 bankroll.
Gezien de uren die ik heb gespeeld niet slecht.

Nivlem

Goed dat je het meteen zo goed aan pakt en ook gelijk winsten begint te maken! Zijn er specifieke situaties waar je denkt nog wel wat foutjes te hebben?

Het Handbeoordelings forum. is vaak de beste plaats om foutjes uit je eigen spel te halen, doordat er direct feedback op jouw zelf gespeelde handen komt. Ik kan je dan ook vooral aanraden om handjes waarover je zelf twijfels hebt, hier te posten.

Succes in ieder geval, hoop dat je rond blijft hangen!

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Goed dat je het meteen zo goed aan pakt en ook gelijk winsten begint te maken! Zijn er specifieke situaties waar je denkt nog wel wat foutjes te hebben?

Het Handbeoordelings forum. is vaak de beste plaats om foutjes uit je eigen spel te halen, doordat er direct feedback op jouw zelf gespeelde handen komt. Ik kan je dan ook vooral aanraden om handjes waarover je zelf twijfels hebt, hier te posten.

Succes in ieder geval, hoop dat je rond blijft hangen!

Er zijn nog wel situaties die me geld kosten, heel veel voor de lol met vrienden gespeeld (losjes dus) en Free Roll's gespeeld.
Ik speel dus soms nog wat te los wat centjes kost.

Maar goed ik weet het van mezelf dus weet waar ik aan moet werken.

Het handenbeordelingsforum maak ik al gebruik van juist voor de twijfel handjes.

Ik blijf hier wel rondhangen hoor :P
Ben nu nog :f_biggrin: en het is de bedoeling om _biggrin: te worden.

GRoetjes Jeroen.