Hey,
Ik ben nu al meer dan een jaar lid van pokerstrategy maar ik had mij eigenlijk nog nooit voorgesteld ![]()
Ik heb via mijn broer van PS gehoord en ben zo in aanraking gekomen met online poker, ik had al af en toe eens live met vrienden gespeeld voor kleine bedragen. Ik ben zoals de meeste begonnen met SSS te spelen, makkelijk aan te leren en o zo saai :P. Maar door de veranderingen van de pokerrooms is dit niet meer mogelijk. Sinds dan heb ik een hele tijd zitten aanmodderen en had ik geen maingame en heb dan van alles en nog wat zitten spelen (BSS NL2, STT, MT SNG, MTT, satelites om me dan uit te kopen...)
Ik wou al enkele keren begonnen om BSS serieus te nemen en aan mijn spel te bwerken maar de motivatie ontbrak. De WCOOP reload bonus van Pokerstars was voor mij een goede motivate om er eens echt aan te beginnen. Ik heb de basis BSS artikels bekeken en ben beginnen spelen op NL5. Ook de videos van Crushing NL50 waren zeer interessant, een must voor elke BSS speler (heb enkel de eerste 4 bekeken, dan gaat het over SH game) Ook het posten van handen is voor mij zeer interessant geweest.
Dus deze maand was een nieuwe start voor mijn "poker carrière" dus stel ik mij bij deze ook eens voor onder het motto 'beter laat dan nooit'. Doelstelling is om tegen het einde van de maand 250$ verdiend te hebben zodat ik NL10 zou kunnen gaan spelen. (Hoewel ik door een jaar SSS en aanmodderen wel een roll bij elkaar heb gespeeld om NL50 te gaan spelen
)
treadsaver + avatar op pokerstars ![]()