Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hallo allemaal

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
436 Bekeken

Ik speel nu sinds kort op Titan poker

ik ben gestopt bij Full tilt omdat ik geen rakeback daar kon krijge dus naja ben ik daar weg gegaan.
en die costum support is daar crap je krijgt alleen maar auto reply's.

hier en daar heb ik wat toernooitjes gewonne ook niet echt veel.
maar ik speel meestal micro stakes het gaat altijd goed tot dat ik een cooler krijg,

had er laats 1tje had AK flop AKK ik raise gast gaat allin met JJ turn J river J
nah toen had ik het niet meer.

Ik ga binnekort cashgame in een kroeg met de blinds van 0.50/1.00
hebbe jullie meschien wat tips voor mij hoe ik moet spelle, en meschien tells

Groetjes
Remco

6 replies
Benjike316

Hoi Remco

Welkom bij Pokerstrategy.com!

Aan je basic-status kan ik opmaken dat je nog niet gelinkt met pokerstrategy speelt? Of moet je je $50 startkapitaal nog ergens laten uitbetalen? :)

Om je wat op weg te helpen met cashgames heeft Pokerstrategy verschillende interessante content. Zo zijn er de BSS-artikelen en de BSS-video's. In de artikelen wordt de hele basis uit de doeken gedaan. Om profitabel te spelen is het dus zeker aan te raden de (basic)artikelen door te nemen. Naarmate je punten zal verzamelen door met je startkapitaal op de pokerroom (gelinkt met pokerstrategy) te spelen, zal je meer en meer content kunnen vrijspelen en zo meer artikelen, video's en coaching's kunnen volgen. Bij een coaching kan jij meekijken met het spel van professionele coaches en zullen zij live tijdens het spelen er een gepaste uitleg bij geven.

Voor live poker is er ook een strategie-artikel genaamd: Pokertells - verborgen lichaamstaal.

Ik hoop dat ik je wat tips heb kunnen geven zodat je de kroeg met wat winst kan verlaten _cool: Veel succes!

Als je nog vragen hebt, horen we het graag.

Groetjes
Benjamin

ze storte het start kapitaal binne 48uur:)

en dan kan ik beginne met het bouwe van een bankroll
denk dat ik bij 5/10 cent ga beginne
en hoope dat alles goed gaat zodat ik niet hoef te terug valle naar 2/5cents

ik hoop echt dat ik snel die video's kan bekijke.
want alleen als die SSS video heeft me onwijs veel geholpe
omdat er zoveel spelers zijn die zoon strategie gebruik

Nog harstike bedankt voor die site van online tells Benjamin:D

Benjike316

Dat is graag gedaan :)

Ben je zeker dat je op Titan poker nog correct de Shortstrackstrategie kunt toepassen? Veel pokerrooms hebben hun minimum buy-in verhoogd naar 30/35BB, en omdat je met de SSS met 20BB aan tafel moet, kan er op veel rooms niet meer correct volgens de SSS gespeeld worden.

Ik hoop in ieder geval dat op Titan dit niet het geval is :)

Helaas heeft ook Titan de minimale buy-in verhoogd, waardoor SSSen daar niet meer gaat :f_frown:

Hallo Recoom, hoe ging je cashgame in de kroeg?

niet goed