Skip to forum
Melchior_NL is weer...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Melchior_NL is weer actief!

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
430 Bekeken

Hallo allemaal,

zoals jullie zien ben ik eigenlijk al een tijdje lid bij Pokerstrategy.com, maar heb mezelf nog nooit echt voorgesteld.
Ik speel bijna alleen maar op Pokerstars onder de nickname Melchior_NL, voornaam en natuurlijk nederlands (logische naam dus).
Ik heb een tijd geleden met $50 startkapitaal weten uit te breiden tot max $1600, maar heb zo goed als alles uit laten betalen (flinke profit dus!). Sinds kort ben ik begonnen met de studie bedrijfskunde, en kwam erachter dat ik redelijk veel vrije tijd had, buiten het studeren. Daarom ben ik dus sinds kort weer begonnen met pokeren.
Ik had allereerst $50 dollar gestort, maar door slecht bankrollmanagement raakte ik dit snel kwijt op de cashtafels. Daarna ben ik weer met $50 begonne, en deze keer met een naam mijn mening goed bankroll management.
Ik speelde vooral de $1,75 met 18 man, en het ging snel de goede kant op. Mijn BR zit nu op $140, en ik speel nog steeds 1,75 en af en toe 2,20 of 3,40 STGs. Ik zit er zelf aan te denken om bij $170 dollar vast naar de 3,40 STGs te gaan.
Cashgamen sla ik voorlopig even over, zodat ik me niet meer kan vergrijpen aan een alles of niets game :)

:spade:

4 replies

Hey Melchiorr!

Welcome back! :)

Het lijkt me een verstandig keuze om na een lange break toch even weer onderaan de ladder te beginnen. Het BRM dat je nu aanhoudt lijkt me ook wel safe genoeg voor deze vorm van SNG's. In de tijd dat je weg bent geweest zijn er wel weer wat interessante video's verschenen, bijvoorbeeld van caroline29632 en helemaalnicks. Zeker de moeite waar om eens te bekijken.

Veel succes!

Welkom terug!

Hoe gaan de SNG's?

Zit nog steeds op het zelfde level (1,75 en 2,20 dollar buy-ins). Dus heel veel vordering zit er nog niet in. Zit nu op $150, en ben van plan om bij $170 naar de $3.40 dollar STGs te gaan en die dan een tijd te grinden.

Head Admin
Lanfear81

Gaat dan toch weer goed naar je herstart. Zolang je je aan het bankrollmanagement hanteert zoals je dat nu doet, is het gewoon een kwestie van tijd voor je weer de volgende stap kunt maken.

Je bent nu alweer redelijk dichtbij het volgende level.

Misschien is het leuk als je een blog bijhoudt van je nieuwe start. Daar kun je dan zelf bijhouden hoe je speelt en kunnen anderen je eventueel van advies voorzien terwijl ze je progressie volgen.

de blog sectie vind je hier:

Veel succes!