Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Antie is here!

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
408 Bekeken
Antie

Hallo allemaal,

Ik weet niet zo goed hoe ik me moet voorstellen maar bij deze probeer ik het maar. Ik kom uit België en ben veel te oud.

Een klein jaartje geleden werd ik gebeten door het poker'virus' maar om eerlijk te zijn ging het niet al te best.
Voornaamste redenen waren:
- te veel handen
- boven mijn limieten
- geen wiskundige kennis
- tilt
- ...
(Ik voelde me als een vis in het water.)

Op een of andere manier kreeg ik toch een handchart te pakken en kon ik me een beetje opwerken. Ik speelde voornamelijk SSS. Het ging wel redelijk en ik kon toch al een beetje winnen. Maar op 10 NL - 25 NL ging het verschrikkelijk fout. Ik verloor mijn volledige bankroll (circa 300 $).

Nu een jaar later heb ik besloten om het nog eens te proberen, maar op een andere wijze en hierdoor heb ik me op deze site aangesloten. Ik wil veel leren en het spel eindelijk beaten. Ik wil BSS spelen.

De bedoeling is dat ik veel gebruik ga maken van deze site om mijn kennis bij te schaven en dit zal mijn 'dagboek' worden. Af en toe zal ik laten weten hoe ik ervoorsta, wat ik ervaar, hands, and so on and on... :D

Ik heb ook heel wat goals voor me opgelegd maar ik weet dat ik nog een lange weg af te leggen heb. Hieronder vindt je dan toch maar de eerste fases van mijn plan.

- Beating 2 NL BSS
- Beating 4 NL BSS
- Beating 5 NL BSS
- Beating 10 NL BSS
- Bankroll boven 300 $

Ik heb bewust voor een lage bankroll gekozen zodat ik elk level kan gewoon worden en hopelijk ook beaten.

Indien jullie nog vragen hebben laat gerust maar iets weten.

Good evening
Antie

3 replies
Moderator
pcbeem

Hallo Antie,

Welkom op PokerStrategy.com!!

Lijkt me trouwens een prima manier om je zo voor te stellen dus je hebt je eerste pluspunten al binnen _cool:.

Maar ik lees dat je BSS wilt spelen. Om je op weg te helpen heb ik dan enkele tips voor je. Allereerst kan ik je zeker de videoserie Crushing NL50 van Hasenbraten aanbevelen. Je zult in deze serie diverse trucs leren om een winstgevende BSS-speler te worden.

Verder wil ik je ook wijzen op ons beoordelingforum. Hier kun je handen posten waarover je twijfelt. Deze zullen vervolgens door professionele handjudges beoordeeld worden. Ik post zelf ook regelmatig handen en ik moet zeggen ik pik er toch dingen uit op die je zelf misschien over het hoofd ziet.

Tot slot geef je aan je voortgang met ons te willen delen. Dit kun je het beste doen door een blog te openen en hierin je verhaal te vertellen.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust.

mvg pcbeem :f_p:

Arjon

Hey Antie,

Welkom! Uiteraard is nooit iemand te oud om poker te leren, dus maak je daar vooral geen zorgen over ;)

Een hele leuke introductie en ook fijn om te lezen dat je al serieus bezig bent geweest met het spelletje. Het bijschaven van je kennis moet op onze site zeker gaan lukken!

Heb je buiten de gestelde doelen/limieten ook nog bepaalde doelen wat betreft studiemateriaal wat je graag zou willen gebruiken, of bepaalde coachings die je misschien wenst te volgen? De bijdrage van pcbeem kan je vast al een eind op weg helpen, maar als je nog wat specifiekere vragen of hulp nodig hebt, laat het dan gerust weten!

Ik wens je veel plezier en succes :)

Welkom!