Ik ben Ricardo Smits en ik ga spelen op fulltilt! Khoop veel dingen bij te leren en ik denk dat ik maar alvast even wat artikeltjes moet gaan lezen :-]
Ik denk dat de bedoeling cashgamen was en dan beginnen met de 1c/2c maar ik ging ergens zitten met 50 euro en toen won ik een dikke pot en toen wou ik weggaan en toen kon ik de tafel niet verlaten en dan krijg ik ineens pocket Qs dus vond het niet heel erg en toen werd er geraised ik reraise hij callt lage flop hij bet ik shove heeft ie boeren komt er op de turn een boer.. Wat een onzin..
Hey RicarDoni,
Spijtig om te horen dat je zo je startkapitaal hebt verloren.
Het was inderdaad beter geweest om helemaal geen hand te spelen aan de tafel en gewoon op sitout te gaan. Je had dan wel de eerste grote pot niet gewonnen maar ook je startkapitaal niet verloren.
Bankrollmanagement is echt is MUST anders zul je altijd al je geld verliezen op termijn omdat je zelfs met een hand als QQ tegen JJ 1 op de 5 keer zult verliezen.
Maar je zult niet de eerste succesvolle speler zijn die in het begin zijn startkapitaal verloren is. Er zijn verschillende manier om een nieuwe start te maken, bijvoorbeeld:
- Via ons Tell-a-friend-systeem kun je tot $100 per doorverwezen vriend verdienen.
- De snelste en makkelijkste manier: Zelf een kleine storting maken om een nieuwe start te maken. (stort echter niet meer dan je kunt missen!)
- Werk je op via freerolls. Op alle pokerrooms kun je regelmatig meespelen in freerolls waarmee je langzaam je bankroll weer kunt opbouwen. Dit vergt echter tijd en geduld.
Succes met je herstart
Ik ben zelf bezig op PKR om vanaf 0 te herstarten:
From 0 to.... The Sky is the limit!
Wellicht een leuke challenge