Hey gasten,
ik ben Jaap, heb al aardig wat ervaring met pokeren maar ik kan nog een hoop dingen verbeteren. Alvast een vraagje: heb net mijn 50 dollar op partypoker binnen en speel het liefst sng's , wat raden jullie mij aan om te spelen?
Hey gasten,
ik ben Jaap, heb al aardig wat ervaring met pokeren maar ik kan nog een hoop dingen verbeteren. Alvast een vraagje: heb net mijn 50 dollar op partypoker binnen en speel het liefst sng's , wat raden jullie mij aan om te spelen?
Aanraden om de sng strategy te lezen, en da toe passen op 1 tafel met 1$ buy in. Ik dacht wel ooit eens gelezen te hebben dat partypoker veel rake vraagt op de lage limieten van de sng's
Oorspronkelijk gepost door rsfriendly
Hey gasten,ik ben Jaap, heb al aardig wat ervaring met pokeren maar ik kan nog een hoop dingen verbeteren. Alvast een vraagje: heb net mijn 50 dollar op partypoker binnen en speel het liefst sng's , wat raden jullie mij aan om te spelen?
Welkom Jaap ![]()
Ik raad je aan om Sng's te spelen, aangezien je dit het liefst doet. Maare da's mijn mening he
Hoi Jaap
Welkom bij Pokerstrategy.com!
Zoals dejoere al aangegeven heeft is het zeker belangrijk dat je een basiskennis hebt en deze kan je in de SnG-artikelen eens grondig doornemen.
Ik geloof dat op PartyPoker de Single Table SNG's starten vanaf de $3's. Als je deze wil spelen zul je dus eigenlijk buiten BRM moeten spelen wat heel sterk af te raden is! (Wat BRM is kan je in de basis SNG-artikelen terugvinnden) Ook voor Multi Table SNG's zou je in principe buiten BRM moeten spelen aangezien je 100 buy-ins voor een limiet nodig hebt volgens het BRM-concept.
Ikzelf ben ook van mening dat je moet spelen wat je graag speelt, maar misschien kan je toch eens bekijken of cashgames geen tijdelijke oplossing kunnen bieden? Ik weet niet in hoeverre je deze al getest hebt, maar daar kan je binnen BRM je bankroll opbouwen totdat deze volstaat om op de $3 SNG's te starten. Dit is denk ik persoonlijk een van de beste manieren om veilig je weg omhoog te werken.
Denk je dat je ook plezier zal beleven aan cashgames?
Groetjes
Hey echt leuk dat ik zulke bemoedigende reacties krijg! En ik denk inderdaad dat cashgames de beste optie zijn om mijn br voor $3 sng's te bouwen. Ik hoop dat cashgames mij liggen en dat ik er ook plezier in zal hebben. Wat raden jullie mij dan aan, beginnen met 1 tafel of al redelijk snel multitablen? Oh een laatste vraag , br voor $3 sng's moet toch 150+ zijn? Of zie ik dat verkeerd?
Thanks alvast
Hey Jaap,
Ik heb even in de lobby van Party gekeken en zie wel degelijk $1 SNG's staan. Dit zijn echt wel turbo SNG's weet niet of je deze al vaker hebt gespeeld? Maar als je zou willen kun je dus wel met SNG starten op Party.
Verder klopt het inderdaad dat je minimaal 50 BI moet hebben volgens BRM om op een bepaalde limiet te mogen spelen.
mvg pcbeem
Klopt heb ze ook kunnen vinden, heb alle sng's strategieen bestudeerd maar vindt het toch lastig om toe te passen op deze turbo's, is er nog special stuk theorie voor turbo sng's?
M.v.g Jaap
Hey Jaap,
Er is geen specifiek materiaal voor turbo's maar in principe blijf je dezelfde strategieen ook volgen. Alleen duren de verschillende fase wat korter dus zul je ook sneller in de push fold fase komen. Belangrijk is daarom ook dat je hier op anticipeert en dit probeert te voorkomen. Hou zelf persoonlijk ook niet zo van turbo's maar smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Mischien is het een idee om een keer de SNG coaching van helemaalnicks te volgen. Hierin kun je zien hoe hij speelt en ook vragen stellen. Hij heeft vast wel wat tips voor je!!
mvg pcbeem