Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Voorstellen

15 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
597 Weergaven

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ik ben Deurdedeurdeur en ik ben via via op dit forum gekomen.
Net de $50 free aangevraagd op William Hill, maar moet eerst nog door de ID-check heen...

Ik speel al een jaar of 3 online poker, begonnen met 20 dollars en dat redelijk goed uitgebouwd in een jaar ofzo, en nu de laatste 2 jaar een flinke stagnatie en pretty much break even gespeeld op 200-400NL 6m en HUSNGs tussen de 57.5 en 230 op Stars.
Ik ben bekend op andere fora als Jackson Kings, maar die naam was hier al bezet (WTF :baby: )

Binnenkort ga ik naar een nieuw onderkomen en dan ben ik van plan weer flink te gaan pokeren, en wat posten op een groot nederlandstalig forum kan daar geen kwaad bij dacht ik zo.

Doelen nu zijn om te gaan bonushunten en first deposit bonussen van verschillende sites vrij te spelen, want dat geld kan een student uiteraard goed van pas komen.

That's about it, I guess :)...

14 reacties
NietzscheF

Cool een ervaren speler die de draad weer oppakt en zich opnieuw in de grind werpt met een kleine roll! Veel succes man! Wat wil je eigenlijk gaan spelen?

Moderator
pcbeem

Hey Deur (sorry voor de afkorting :f_p: ),

Welkom op PokerStrategy.com!!

Lees dat je al aardig wat ervaring hebt uit je post. Wat is je BR op dit moment als ik vragen mag? Neem aan al aardig bedrag als ik de stakes lees die je speelt.

Neem aan dat je gewoon doorgaat met cashgamen?

Zoals Nietzsche al aangeeft altijd leuk mensen met al wat ervaring. We hopen daarom ook nog veel van je te horen en uiteraard succes aan de tafels.

mvg pcbeem :f_p:

@PCbeem, bankroll is nog wel redelijk groot (zeg liever geen exacte getallen obv)

En ik denk dat ik afwisselend cash en HU SNGs ga spelen. Liefst op een site met iets meer vis dan Stars.

Moderator
pcbeem

Hey Deur,

Kan ik me zeker voorstellen :f_p:.