Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Voorstellen

15 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
597 Weergaven

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ik ben Deurdedeurdeur en ik ben via via op dit forum gekomen.
Net de $50 free aangevraagd op William Hill, maar moet eerst nog door de ID-check heen...

Ik speel al een jaar of 3 online poker, begonnen met 20 dollars en dat redelijk goed uitgebouwd in een jaar ofzo, en nu de laatste 2 jaar een flinke stagnatie en pretty much break even gespeeld op 200-400NL 6m en HUSNGs tussen de 57.5 en 230 op Stars.
Ik ben bekend op andere fora als Jackson Kings, maar die naam was hier al bezet (WTF :baby: )

Binnenkort ga ik naar een nieuw onderkomen en dan ben ik van plan weer flink te gaan pokeren, en wat posten op een groot nederlandstalig forum kan daar geen kwaad bij dacht ik zo.

Doelen nu zijn om te gaan bonushunten en first deposit bonussen van verschillende sites vrij te spelen, want dat geld kan een student uiteraard goed van pas komen.

That's about it, I guess :)...

14 reacties
NietzscheF

Cool een ervaren speler die de draad weer oppakt en zich opnieuw in de grind werpt met een kleine roll! Veel succes man! Wat wil je eigenlijk gaan spelen?

Moderator
pcbeem

Hey Deur (sorry voor de afkorting :f_p: ),

Welkom op PokerStrategy.com!!

Lees dat je al aardig wat ervaring hebt uit je post. Wat is je BR op dit moment als ik vragen mag? Neem aan al aardig bedrag als ik de stakes lees die je speelt.

Neem aan dat je gewoon doorgaat met cashgamen?

Zoals Nietzsche al aangeeft altijd leuk mensen met al wat ervaring. We hopen daarom ook nog veel van je te horen en uiteraard succes aan de tafels.

mvg pcbeem :f_p:

@PCbeem, bankroll is nog wel redelijk groot (zeg liever geen exacte getallen obv)

En ik denk dat ik afwisselend cash en HU SNGs ga spelen. Liefst op een site met iets meer vis dan Stars.

Moderator
pcbeem

Hey Deur,

Kan ik me zeker voorstellen :f_p:.

Misschien een aardige tip voor je waar je denk ik wel wat aan zult hebben namelijk ons handjudge forum. Hier kun je handen posten waar je over twijfelt en deze worden vervolgens door onze judges bekeken en beoordeeld.

mvg pcbeem :f_p:

Ik moet eerst sowieso wat VIP punten verdienen dan, want ik mag nog niet in het 100NL+ subforum :P

robinripper

Welkom op PS Guus :)

Verwacht dat je die VIP punten binnen no time zal hebben, had je nog gekeken naar die thailand promo? :)

Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hey Deur (sorry voor de afkorting :f_p: ),

dit is meer typwerk dan Deurdedeurdeur

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Deurdedeurdeur (copy paste doet de trick _biggrin: )

Welkom in de community!
Cool dat je de draad weer gaat oppakken, zo te lezen heb je je lekker snel kunnen opwerken naar aardige stakes.

Heb je zelf een idee hoe het komt dat je bent "blijven steken"? (Toch zeker respectabele stakes natuurlijk :f_cool: )

Qua bonussen zijn er genoeg rooms waar je mooi kunt profiteren van de first deposit bonus. In combinatie met de rake races die we bij een aantal pokerrooms organiseren kun je zo op een heel hoog % aan effectieve rakeback komen. (Bijvoorbeeld bij EuroPoker).

De status zal vanzelf snel komen, zeker op William Hill aangezien je daar tot het einde van het jaar 5 StrategyPoints per $rake ontvangt.

Hopelijk zien we je dan ook snel op de discussieforums (al dan niet voor $1K+), en hopelijk kun je je zelf dan ook weer de stap maken en winstgevend verder spelen of zelfs nog een limietje omhoog.

Oorspronkelijk gepost door robinripper
Welkom op PS Guus :)

Verwacht dat je die VIP punten binnen no time zal hebben, had je nog gekeken naar die thailand promo? :)

Van mij ook een warm welkom Guus!

Robin noemde net al de Thailand-promo. Wellicht is dit iets heel moois voor jou en kun je in december op kosten van PokerStrategy.com een mooie vakantie naar Thailand tegemoet zien :)

Succes met je carriere en we hopen je nog vaak te zien op het forum!

Ciao :f_cool:

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

Heb je zelf een idee hoe het komt dat je bent "blijven steken"? (Toch zeker respectabele stakes natuurlijk :f_cool: )

Een combinatie van te weinig aan mijn game gewerkt en te weinig gespeeld vooral.
Ik had heel vaak dagen dat ik heel veel verloor en dan speelde ik een tijdje niet. Daarna grindde ik mezelf weer wat omhoog en verloor het weer. Wat eigenlijk allemaal standaard goed en slecht runnen was.
En dus te weinig gespeeld en niet goed ontwikkeld.

Kan ik mijn plaatje dat hier links staat trouwens niet veranderen?

Benjike316

Van zodra je je eerste pokerstrategypunten verdiend door te spelen met je getrackt account veranderd je status naar bronze. Dan meer punten binnenhalen om silver, gold,... te behalen ;)

Van mij ook een welkom trouwens!

$50 is binnen op William Hill.
Mijn PC is echter kapot, dus kan nog niet echt spelen en moet PS nu volgen vanuit een PC op de uni...

Benjike316

Oorspronkelijk gepost door Deurdedeurdeur
$50 is binnen op William Hill.
Mijn PC is echter kapot, dus kan nog niet echt spelen en moet PS nu volgen vanuit een PC op de uni...

Ow, jammer... Enig idee wanneer hij zal gerepareerd zijn?

Never I guess. Ik ga een nieuwe kopen. Deze was nog van voor Christus :P