Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Het serieuze werk

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
616 Weergaven

Hallo allemaal!

Ik ben David, 26 jaar, maatschappelijk werker, hou van gamen, rook graag een jointje of drink een biertje met m´n maten en ben gek op poker!

Een jaar of vier geleden ging ik op bezoek bij een neef van mij en die stelde voor een potje poker te spelen. Op dat moment was patience het enige kaartspelletje dat ik kende :f_o:.
Hij had een magazine met daarin een lijst van High Card tot Royal Flush en aan de hand daarvan ben ik begonnen te spelen :f_biggrin:
(Zo heeft diezelfde neef me ook aan Guitar Hero verkocht)

Het laatste 1/1,5 jaar heb ik niet veel met poker gedaan omdat ik met andere dingen bezig was, maar voor die tijd heb ik veel gespeeld, met name online. Niet erg succesvol moet ik zeggen maar ook niet erg slecht.
Ik heb een keer 20 euro gestort en daar heb ik meer dan een jaar mee gespeeld dus ik kan niet klagen. Van de laagste limiet NL tot $1/2 FL.

Destijds ben ik begonnen met NL omdat ik dat iedere dag volgde op TV. gecombineerd met was SNG´s en MTT´s. Ik ben online wat boeken gaan downloaden (zowat 90 boeken in een .rar file :f_cool: ) en heb daar een paar dingetjes van geleerd, maar ben er nooit echt al te serieus mee bezig geweest.

Al om al wist ik van die 20 euro zon´n 200 euro te maken en begon ik op hogere limieten te spelen. Al snel merkte ik dat ik niet om kon gaan met de (relatief) hoge bedragen die een All In met zich mee brengen, zeker niet als het even tegen zit.
Daardoor besloot ik FL te gaan spelen en dat doe ik sindsdien. De speelstijl vind ik uiteindelijk veel leuker en de druk is weg. Ik ben echter nog wel af en toe te vinden in MTT´s maar voorlopig is dat nog puur voor de fun en maar hopen dat ik ver kom.

Sinds kort heb ik weer meer tijd om me te richten op poker en deze keer wil ik het serieus aan gaan pakken en ik denk dat ik hier op DE juiste plek ben om van deze :f_confused: een _biggrin: te maken!

Zodra m´n ID check klaar is ga ik met de $50 die ik hoop te krijgen op Party Poker spelen en ga ik jullie op de hoogte houden van mijn poker avontuur. Ik ga niets storten want ik wil proberen van deze $50 een leuke bankroll op te bouwen. (En ik ben een arme student dus kan simpelweg niks storten :tongue:)

De groete uit Brabant

5 reacties
SergeSas

Welkom hier op pokerstrategy!
En hoop da je veel kan leren hier...
Wens je veel geluk op PartyPoker :)

Groeten Serge

Moderator
pcbeem

Hey David,

Leuk dat je jezelf even voorstelt, welkom op PokerStrategy.com!!

Lees dat je van gamen houdt aan welke games moet ik dan zoal denken? Ben zelf meer van racengames maar helaas komt daar door drukte laatste tijd weinig van _cry:.

Meer even terug naar het pokerdeel welke variant wil je gaan spelen?

Tot slot misschien leuk als je aan onze League of Champions freerolls meedoet. Iedere steun om de Portugese community te verslaan is welkom.

mvg pcbeem :f_p:

Hallo David!

Heb je je startkapitaal al ontvangen?

Groetjes :f_cool:

hey,

ik speel van alles eigenlijk, de laatste tijd veel red dead redemption, lekker cowboy spelen :tongue:

Helaas ga ik het startkapitaal niet ontvangen, ik had geen kleurenscans gemaakt, helaas, maar ik verzin wel een manier om punten te gaan verzamelen zo snel mogelijk. Ik zal kijken of ik al mee kan doen met die league, altijd leuk!

Moderator
pcbeem

Hey David,

Vervelend dat je hierom geen geld zult krijgen. Maar er zijn inderdaad ook andere manieren om aan geld te komen zonder te hoeven storten. Er zijn in de community genoeg andere voorbeelden die met niks een BR hebben opgebouwd (ben er zelf 1 van zelfs _cool: ).

Misschien is ons TAF-programma wel iets voor je. Hiermee kun je door mensen door te verwijzen naar deze site eenvoudig een nieuw kapitaal opbouwen.

Hoop dat je snel een BR kunt verzamelen en dat je kunt beginnen met spelen. Je komt namelijk wel leergierig op me over.

mvg pcbeem :f_p: