Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Ik ben joke!

22 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
1,929 Weergaven

Hallo allemaal,

zoals de titel al zegt ik ben Joke. Ik ben 38 jaar, een moeder van 2 kinderen en een zeer gelukkige getrouwde vrouw afkomstig uit Vlissingen.
Ik deed wel is pokeren tegen een computer maar heb besloten dat ik met behulp van deze site me wel is kan gaan verdiepen in online poker en daar hopelijk zelfs een leuk bedragje van te verdienen om af en toe is uit eten te kunnen gaan met het gezinnetje. Maarja me gegevens worden nog gecontroleerd en zit dus nog te wachten op mijn startkapitaal. Overigens ga ik No Limit Hold' Em BSS spelen, voor die quiz ben ik ook geslaagd. :D

Groetjes,

Joke.

21 reacties
pbijvoet

Gefeliciteerd met het behalen vande quiz! Veel plezier met het bestuderen van alle content die hier voor je op site staat. :f_biggrin:
Op welke site ga je spelen?

Oh wat stom, helemaal vergeten.

William Hill Poker maar achteraf gezien lijkt het mij een stomme keuze.
Vind full tilt er dan toch beter uitzien maar ik las net dat er op william hill meer slechte spelers zijn. En als ik william hill niet leuk vind maak ik gwn eerst wat winst, stort ik het op me rekening en vervolgens gewoon op andere software.
Kan ook toch?

pbijvoet

Je winst kan je uit laten keren ja, moet je vaak wel eerst wat storten om uit te kunnen keren. Wanneer je voldoende punten gehaald hebt om je sstartkapitaal vrij te spelen kun je dat ook uit laten keren.

William Hill is best wel een leuke room hoor! Er zitten redelijk wat fishes op de lagere stakes en daar kun je toch je voordeel mee doen.

Give it a go zou ik zeggen :)

Moderator
pcbeem

Hallo Joke,

Ook van mij een welkom op PokerStrategy.com.

Tegen computer spelen easy game zou ik zeggen. In principe spelen die vaak met vast patroon en als je dat doorhebt heb je het redelijk snel beat lijkt me zo.

Als je nog wil wisselen moet dit kunnen. Je kunt daarvoor het beste een ticket naar onze klantenservice sturen. Als het proces van uitbetaling nog niet in gang is gezet kun je meestal namelijk nog wel wisselen.

Maar om je wat op weg te helpen heb ik wat tips voor je. Allereerst kan ik je zeker de videoserie Crushing NL50 van Hasenbraten aanbevelen. Je zult in deze serie diverse trucs leren om een winstgevende BSS-speler te worden.

Verder wil ik je ook wijzen op ons beoordelingforum. Hier kun je handen posten waarover je twijfelt. Deze zullen vervolgens door onze handjudges beoordeeld worden. Mijns inziens is dit een perfecte manier om leaks uit je spel te halen die je zelf vaak niet ziet.

mvg pcbeem :f_p:

Arjon

Hoi Joke,

Welkom hier; veel plezier en succes alvast en hopelijk kunnen jullie binnenkort een mooi diner tegemoet zien dan :)

Yoghi

Jokertje

Sjors777

vrouwelijk kamp krijgt versterking

nickvdb1990

Welkom joke. denk niet dat hier veel volk van "jouw soort" rondloopt :D
ik bedoel volwassen vrouwen met man/kidneren

Moderator
pcbeem

Maar iedereen is welkom hoor laat je daar niet door afschrikken _evil:

samni

Welkom!

sanbol

mijn vriendin pokert ook,welkom joke!!!!

Hallo allemaal,

nadat mijn gegevens werden gecontroleerd werd ik gevraagd om een ID-Check te doen. Aangezien ik de benodigde apparatuur hier voor niet ter beschikking heb is dit gelijk weer een soort afscheid.
Ik zal niet actief zijn in de online pokerrooms maar uiteraard zal ik wel actief blijven in het forum. Vind het alleen wel jammer dat ik de strategievideo's niet eens volledig kan kijken.

Groetjes,

Joke.

Kan je geen foto maken van je paspoort/id? Hoeft niet perse scannen he! Dat kan iedereen toch, gewoon een klik met je mobiel :D

Moderator
pcbeem

Hey Joke,

Wat Tobias zegt klopt het hoeft niet perse een scan. Als het een duidelijk foto is dan voldoet dit verder ook.

mvg pcbeem :f_p:

Nou ik heb net een foto genomen maar het is vrij wazig. Het enige wat je enigzins duidelijk ziet is de foto op mijn ID

Moderator
pcbeem

Ik zou zeggen stuur het in en dan maar zien. Als ie niet duidelijk is zul je snel een reactie krijgen en dan kun je het alsnog anders proberen.

beukie1

:D :D

Tja als je al zo gauw het bijltje erbij neer gooit.....

?( ?(

Hallo Joke,

Heb je al een reactie gehad op je foto?