Mijn naam is Florian, 19 jaar, al even bezig met poker, sinds enkele maanden online bezig..
Ik beschouw mezelf als een redelijke pokerspeler, startkapitaal zou er binnen de 48 uren moeten zijn, dat zie ik dan als mijn stapje hoger, want gratis tot low stack-spellen, bevinden zich op een duidelijk lager niveau (met het typische pre-flop-all-in van 5 spelers ofzo aan de start van een freeroll-tournament)
Ik zal sommigen onder jullie wel tegenkomen in de pokerrooms ![]()
Ik speel vooral PKR, full tilt en ik krijg mijn beginkapitaal op partypoker ![]()
Dat was het
Hoi Florian
Eerst en vooral welkom bij Pokerstrategy.com!
Bij freeroll's is het niveau inderdaad soms ver te zoeken. Maar ja, het is niet dat mensen daar veel te verliezen hebben hé ![]()
Ben je er al uit welke variant je wil gaan spelen met het startkapitaal?
Groetjes
Oorspronkelijk gepost door Benjike316
Ben je er al uit welke variant je wil gaan spelen met het startkapitaal?
Groetjes
Texas hold'em, no-limit ![]()
Pot limit is meer een spel van: de beste kaarten winnen, bij no limit is er veel meer dat aspect van bluffen en dat maakt het veel boeiender
Hey Florian,
Uiteraard ook van mij welkom op PokerStrategy.com!!
Speel zelf FL en vind dit best leuke variant om te doen. Maar dit is denk ik ook omdat andere varianten me niet zo liggen en ik er sneller ga tilten. Zo heeft iedereen zijn voorkeur.
Maar je gaat je dus verdiepen in de BSS strategie (SSS niet mogelijk op Party omdat de minimale buy in daar 35BB is). Om je wat op weg te helpen en je wegwijs op de site te maken heb ik wat tips voor je. Allereerst wil ik je ook wijzen op ons beoordelingforum. Hier kun je handen posten waarover je twijfelt. Deze zullen vervolgens door onze handjudges beoordeeld worden. Doe het zelf ook regelmatig en ik vind het een zeer goede manier om leaks uit je spel te halen die je zelf waarschijnlijk niet ziet.
Verder kan ik je zeker de videoserie Crushing NL50 van Hasenbraten aanbevelen. Je zult in deze serie diverse trucs leren om een winstgevende BSS-speler te worden.
Tot slot is het misschien ook leuk om eens een keer een coaching te volgen. Hierbij kun je meekijken en vragen stellen bij een sessie van een coach die op dat moment aan het spelen is.
mvg pcbeem