Hallo allemaal,
Ik ben nu een week of twee bezig met on-line poker en het het lijkt me een mooi moment om me voor te stellen.
Ik ben bijna 38, vrouw (jaaaa, hoe is het mogelijk hier in al het mannengeweld!) en ik woon in Amsterdam. Ik heb nauwelijks ervaring met poker maar je ergens beginnen he?
Ik heb mijn 50 euro op Tilt laten zetten. Ik heb besloten om me op Fixed Limit te gaan richten. Eerst even wat geprobeerd op S&G NL maar ik ben er steeds op de bubble uitgegaan en dat trek ik slecht, 1 domme move en je ligt er na 40 min spelen uit. Dat push-fold ligt me niet erg dus daarna eens wat over FL gelezen. De rekenkundige kant trekt me erg dus voorlopig is het FL.
De eerste dagen ging het lekker, gisteren en vanochtend beroerd en nu weer de draad te pakken. Ik bekijk de video's en probeer wat aantekeningen te maken. Ik zit dus gewapend met een paar plastic mapjes op schoot te spelen want ik kan het allemaal nog lang niet onthouden. Ook meer tafels tegelijk gaat fout. 2 tafels is voorlopig echt de max.
En dan de doelen:
op korte termijn: zilver worden en ook dat allemaal goed in me opnemen. Ik hoop op z'n minst break-even te kunnen spelen en veel ervaring op te doen.
Over twee weken: van de winst een grote bak Ben & Jerrys te kopen (Cookie dough natuurlijk)
Over een maand: structureel een beetje winst maken op de lage limieten.
Over 6 mnd: weer een beetje beter
In de verre toekomst: baan opzeggen en heel veel reizen maken en ondertussen leven van de pokerwinsten (maar dat lijkt me een lastig haalbaar doel maar he, je moet groot dromen toch?)
Tot ziens aan de pokertafels!
thechipwolf