Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Voorstellen

20 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,107 Weergaven
3BetMe4Free

Hallo

Mijn naam is Stephan en ben 18 jaar speel eigenlijk alwel een paar jaar poker vooral live of om paar euro op pokerstars en full tilt, Heb in al die jaar aardig wat geleerd en aardig wat meegemaakt. Heb uiteindelijk wel wat verlies op het internet maar live toch wel mijn winstjes pak, en dan aah even leuk op het internet spelen en dan stort je voor 10euro en doe je er gek mee soms met geluk soms met pech, Maar het word tijd om toch een serieus te beginnen. Heb door de jaren heen wel geleerd dat cashgamen eigenlijk niks voor mij is al heb ik soms wel ineens zin om het te spelen, maar heb toch mijn ogen meer gericht op de SNG's en MTT voornamelijk turbo. Ik zal veel mikogo sessie's openen zodat mensen kunnen zien hoe ik speel en mij eventueel tips etc te kunnen geven, daarnaast zal ik veel coachings bijwonen en veel video's en artikelen bekijken. Heb al aardig wat coachings van bokkie bekeken.

Naja dit was het voorlopig wel even denk ik, als er vragen zijn hoor ik het wel!

Vriendelijke groet,

Stephan _cool:

19 reacties
pbijvoet

Welkom!! :f_biggrin:
Heb je de handbeoordelings sectie van het Forum al gevonden? daar heb ik een hoop van geleerd. Verder ben je goed bezig als ik het zo zie. Wellicht leuk om een blog bij te houden met je voortgang.

3BetMe4Free

Ja heb hem gezien, en ben er al druk aan het rondneuzen :D. Bedankt!
Een blog zou kunnen maar al die grafieken + handen enzo posten weet ik niet hoe dat moet :(.

pbijvoet

Heb je een analyse programma (Elephant van PS, Pokertracker HEM)?
Daarmee kan je handen zo converteren dat ze netjes hier in het forum passen. Als je nog geen analyse programma hebt kan je beginnen met Elephant die is gratis :f_love:. Dan kan je ook makkelijk sessies nakijken op wat je fout hebt gedaan en je stats etc nakijken. Kan je spel erg helpen.

Grafieken maak je een printscreen van, plak je in paint, een beetje netjes uitsnijden en opslaan. Dan uploaden naar imageshack of een gelijkaardige site. Dan kan je de link van je plaatje in het forum plakken. Een mod zal denk ik wel een aantal links hiervoor geven :f_biggrin:.

3BetMe4Free

Als iemand mij uitleg kan geven over Elephant zou het mooi zijn!

pbijvoet

Heb zelf helaas nog geen Skype en Mikogo, anders had ik wel even geholpen. Waarschijnlijk is er wel een andere PS-er die je ermee wilt helpen.
Als jj een blog begint, kun je daar ook je vragen stellen, krijg je zeker antwoord.

3BetMe4Free

Jep, maar het maakt dingen een stuk makkelijker als je de meeste dingen al weet voordat je een blog begint, althans wil je een goeie beginnen. Hopen op snelle reactie's van mensen die me kunnen helpen!

pbijvoet

Heb je hem wel al geinstalleerd, of nog niet?

3BetMe4Free

ja, staat dat ik licensie verlopen is ofzo. maar heb het nog nooit gebruikt wil ik verder gaan staat er disconnected.

pbijvoet

Wanneer heb je hem geinstalleerd? Want als de licentie verlopen is dan is dat minimaal 30 dagen geleden. Of wellicht een oude versie van Elephant die in de tussentijd verwijderd is.
Als je meer als 1000 life timestrategy punten hebt, kan je een licentie aanvragen bij instellingen. Dan heb je de voleldige versie en kan je de HUD e.d. ook gebruiken.

Als je een oude versie hebt staan even verwijderen en de laatste versie installeren.

3BetMe4Free

Staat niks op me pc van andere elephant, misschien kan iemand met mikogo meekijken ofzo en dan zeggen van hoe en wat

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Stephan,

welkom terug bij PokerStrategy.com!

Leuk om te zien dat je het serieus gaat aanpakken en al goed bezigt bent met het plannen hoe je je spel kunt verbeteren.

Het posten van handen en het bijhouden van een blog gaan daar zeker bij helpen.

Misschien heb je de Elephant al een hele tijd geleden ooit geïnstalleerd waardoor de trial versie verlopen is? Zodra je 1.000 LifeTime StrategyPoints hebt kun je de volledige versie van de Elephant weer gebruiken door een licentie aan te vragen.

Hier kun je alvast een video bekijken over de opties en instelling van de Elephant: Elephant een introductie

Zolang je de licentie nog niet hebt kun je wel de basisfuncties van de Elephant gebruiken.

Hier kun je een korte handleiding vinden over het posten van handen op het forum. Hoe post je een goed leesbare hand, welke informatie moet je geven zodat je hand zo goed mogelijk beoordeeld kan worden:

Heel veel succes met de herstart!

3BetMe4Free

Bedankt!

Hoi Stephan

Alles gelukt met de Elephant?

3BetMe4Free

Nee benjamin en ik zijn wel meer als uur bezig geweest, en het werkt nog niet. Jammer maar helaas, nu is het wachten op de volgende die me kan helpen :D

:(

Dat is wel erg jammer

Kun je anders eens een screenshot posten van je probleem? Wellicht kunnen andere leden je er wel bij helpen :)

Succes!

3BetMe4Free

Benjamin zei dat de community manager me zou helpen wanneer er tijd was het was nu erg druk op het kantoor. En ik moet zo eten, wacht het even af en anders maak ik zeker een screen en zal ik em posten.

Oorspronkelijk gepost door stephanlam
Benjamin zei dat de community manager me zou helpen wanneer er tijd was het was nu erg druk op het kantoor. En ik moet zo eten, wacht het even af en anders maak ik zeker een screen en zal ik em posten.

Top! Smakelijk alvast! _cool:

3BetMe4Free

Bedankt, zal vast wel goed komen! :)

3BetMe4Free

Het werkt , het bleek dat ik al een database had aangemaakt ofzo.