Ga naar het forum
hallo pokervrienden

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] hallo pokervrienden

13 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
631 Weergaven

He allemaal,\

Ik ben Dave.
Ik ben sinds 09-10-2010 18 jaar geworden, mijn droom komt nu eindelijk tot leven.
Ik wil zoveel mogelijk leren of het spelletje pokeren.
Ik wil beginnen met de cashgames van 0.02/0.05$ en als ik op het limiet 0.50/1.00$ zit wat kleine sng'tjes beginnen te spelen.

ik ben zojuist geslaagd voor de quiz over sng. ik heb daarom nog veel te leren of de cashgames. Ik kan man startkapitaal laten storten op verschillende sites, Maar vraag me af welke het beste is !

Is er iemand die mijn wat tips daarover kan geven ?

Thnxx alvast and see you at the tables. :heart:

12 reacties
raymond20001

welkom op het forum

en gefeliciteerd met je verjaardag

Benjike316

Hoi Dave

Proficiat met het slagen van de quiz en welkom bij Pokerstrategy.com!

Je kan je startkapitaal deze maand laten uitbetalen bij drie verschillende rooms, namelijk:

En dit op voorwaarde dat je nog geen account bij de betreffende room hebt.

Zoals je in de basic-BSS-artikelen zal kunnen lezen zal je 25 buy-ins nodig hebben om een limiet te spelen. Met het $50 startkapitaal is het dus aan te raden om te beginnen op NL2 ($0.01/$0.02). Volgens BRM zal je dus NL5 ($0.02/$0.05) mogen spelen vanaf je een bankroll van $125 hebt bijeen gespeeld. Ik kan je in ieder geval aanraden om je hieraan strikt te houden. Deze regels zorgen ervoor dat het (bijna) onmogelijk is voor een pokerspeler om broke te gaan en zorgen er ook voor dat je een comfortabele buffer hebt om eventuele slechte dagen op te vangen zonder dat het je bankroll te veel zal schaden.

Buiten de strategie-artikelen biedt pokerstrategy je nog meer aan. Zo heb je ook de BSS-video's. Hier zal je strategie-video's, session reviews en meer kunnen vinden. Een video-serie die ik je zeker als beginnend cashgamer aan kan raden is Crushing NL 50 van Hasenbraten. Wanneer je je eerste Pokerstrategy-punten bijeen speelt zal je van basic naar bronze member gepromoveerd worden en zal je deze serie kunnen bekijken.

Dan heb je ook nog het BSS-handbeoordelingsforum. Hier kan je twijfelhanden posten en deze zullen dan bekeken worden door professionele beoordelaars. En je kan gerust altijd mee discussiëren met geposte handen van andere leden ;)

Om af te sluiten wil ik je nog even een proficiat wensen met je verjaardag!

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Groetjes
Benjamin

Benjike316

Wat ik nog even vergeten ben te vermelden is dat je op Full Tilt Poker de keuze hebt tussen de Bigstackstrategie of de Shortstackstrategie. Op de overige twee rooms lukt dit niet omdat deze hun minimum buy-in aan de tafels verhoogd hebben. Bij de SSS is het de bedoeling dat je met 20 buy-ins (in plaats van bij BBS 100 buy-ins) aan tafel schuift en dit vereist een andere strategie. Mits een goede tafelselectie kan je op Full Tilt Poker dit nog wel toepassen.

Wat de SSS juist is kan je in de SSS-artikelen vinden.

Je bent met andere woorden nog vrij in keuze hierin ;)

Groetjes

Thnxxx for the info !

Succes met je pokercerriere Kalmeijer!

Als ik ergens aan begin wil ik de beste worden !
Ik weet dat dit heel wat tijd in beslag zal nemen dus hopelijk zien jullie me over een jaartje of 5 a 6 op tv hihi :P

Nivlem

Heb je al een plan van aanpak? Wat is de eerste stap? Zoals Benjike ook al aanraadde, is de crushing NL50 serie wel een goede instap in de pokerwereld. In 8 delen zul je namelijk worden opgeleid tot een winnende speler op de lage limieten!

Succes in ieder geval!

Oja , dat is wel handig idd :D
Nog niet naar gekeken denk dat ik daar maar aan begin ;)
Thnxx voor de tip!

Oorspronkelijk gepost door Kalmeijer
Oja , dat is wel handig idd :D
Nog niet naar gekeken denk dat ik daar maar aan begin ;)
Thnxx voor de tip!

Top! Misschien is het een leuk idee om voor jezelf een blog bij te houden met je belevenissen?

Succes en alvast veel kijkplezier :D

Ja dat ben ik ook van plan om een blog bij te houden :D
Maar moet nog even wat pokertermen leren en wat belevenissen meemaken :D
hihihi !

Benjike316

Ja dat ben ik ook van plan om een blog bij te houden :D
Maar moet nog even wat pokertermen leren en wat belevenissen meemaken :D
hihihi !

Al de pokertermen kan je in deze lijst terugvinden ;)

Hoofdbeheerder
Lanfear81

en wat belevenissen meemaken :D

Haha, hopelijk lukt het je snel om iets te beleven _biggrin: _biggrin: