Hoi Dave
Proficiat met het slagen van de quiz en welkom bij Pokerstrategy.com!
Je kan je startkapitaal deze maand laten uitbetalen bij drie verschillende rooms, namelijk:
En dit op voorwaarde dat je nog geen account bij de betreffende room hebt.
Zoals je in de basic-BSS-artikelen zal kunnen lezen zal je 25 buy-ins nodig hebben om een limiet te spelen. Met het $50 startkapitaal is het dus aan te raden om te beginnen op NL2 ($0.01/$0.02). Volgens BRM zal je dus NL5 ($0.02/$0.05) mogen spelen vanaf je een bankroll van $125 hebt bijeen gespeeld. Ik kan je in ieder geval aanraden om je hieraan strikt te houden. Deze regels zorgen ervoor dat het (bijna) onmogelijk is voor een pokerspeler om broke te gaan en zorgen er ook voor dat je een comfortabele buffer hebt om eventuele slechte dagen op te vangen zonder dat het je bankroll te veel zal schaden.
Buiten de strategie-artikelen biedt pokerstrategy je nog meer aan. Zo heb je ook de BSS-video's. Hier zal je strategie-video's, session reviews en meer kunnen vinden. Een video-serie die ik je zeker als beginnend cashgamer aan kan raden is Crushing NL 50 van Hasenbraten. Wanneer je je eerste Pokerstrategy-punten bijeen speelt zal je van basic naar bronze member gepromoveerd worden en zal je deze serie kunnen bekijken.
Dan heb je ook nog het BSS-handbeoordelingsforum. Hier kan je twijfelhanden posten en deze zullen dan bekeken worden door professionele beoordelaars. En je kan gerust altijd mee discussiëren met geposte handen van andere leden 
Om af te sluiten wil ik je nog even een proficiat wensen met je verjaardag!
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Groetjes
Benjamin