Ga naar het forum
Dutch Fish League: ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Dutch Fish League: Event 7

37 Berichten
21 Gebruikers
0 Reacties
1,909 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
PokerChamp 2010 - Fish-League

De Fish en Shark League is onze competitie waarin onze PokerStrategen onderling strijden voor maandelijkse prijzen en uiteindelijk een plaats aan de finale tafel van het community event waar gespeeld wordt om de titel Dutch PokerChamp 2010 en een extra prijzenpot!

FishLeague event 7
Komende zondag, 17 oktober, zal om 21:00 het zevende event voor de FishLeague van start gaan. Er zijn weer belangrijke punten voor de ranglijst te verdienen, dus zorg dat jij je inschrijft.

De details van het toernooi:

* Pokerroom: PokerStars
* Wanneer: Zondag 17 oktober om 21:00
* Buy-in: $1+0.10
* Toernooi ID: 320548950, je kunt het toernooi ook vinden in de toernooi lobby onder de tab 'private'
* Wachtwoord: Vismarkt
* naam: PS.nl fishleague 7

Er worden ook nog 10 ticket vergeven voor gratis deelname aan dit event.
Bekijk de volgende thread om te zien of jij een van de tickets gewonnen hebt en claim jouw gratis ticket!

Belangrijk!:
Als je meespeelt in de FishLeague, dan kun je niet meespelen in de SharkLeague!
Geef in deze thread aan of jij meespeelt voor de FishLeague en geef jouw PokerStars nickname door in deze thread, zodat we weten welke nickname bij welke PokerStrateeg hoort!

Voor meer informatie:

36 reacties

Gratis entree winnen?

De mods gaan samen een blog maken. Wat moet er volgens jou allemaal instaan? Help mee en win een gratis deelname voor de FishLeague!

Wat moet ons blog bevatten?

DodoBrabbel

let op: wachtwoord is met een Hoofdletter :P dus niet zoals mij het verkeerde intypen

Nivlem

Oorspronkelijk gepost door DodoBrabbel
let op: wachtwoord is met een Hoofdletter :P dus niet zoals mij het verkeerde intypen

Thnx for the hint ;)

Ik zal eens kijken of ik er weer op tijd bij ben zondag, nick: Pecunia.

Ik ook weer meedoen, tenmiste als ik het nie weer vergeet zoals bij de laatste 2keer :facepalm:

Wabbo

Ik zal er ook weer bij zijn, denk ik zo. Ik heb m'n bounty-deal een beetje aangepast; ik zal m'n vriend Tjongetjonge echter nog steeds plagen. Regels als volgt: als je Tjongetjonge eruit kickt vóórdat ik er zelf uitlig, krijg je van mij een bounty. Deze bounty is afhankelijk van de plaats waarop je hem eruit gooit: deze plaats deel ik namelijk wederom door 3, rond het getal af op helen, en dit is dan jouw bonus.
Voorbeeld: je kickt Tjongetjonge eruit, terwijl ik er nog in zit. Hij finisht op plaats 20; 20 gedeeld door 3 = 6,666~, afgerond naar boven 7. Je bonus is in dit geval dus $7,-

Succes alvast,
WeBeWinner.

Benjike316
Sutra1981

count me in ;)

Moderator
pcbeem

Ik zal er ook weer bij zijn!!

En aangezien ik de beste mod wil worden moet ik toch een echt een bounty op het hoofd zetten van Benjike (a.k.a. GeenIdee316 op Stars) in de vorm van een buy in voor het laatste event van de laatste fishleague.

Aangezien ik nog een backdeal van vorige maand heb is het wel de bedoeling dat ik mee doe. Nu nog op tijd thuis zijn morgen.

bachpl3l

in AA-Robert-KK

Ik ben dr ook bij! :-)

tjongetjonge

I'm in................. :f_love:

devillfish

Ben sindskort nieuw hier....
Im in :)

Nick: 12inchmaster :spade: :heart: :diamond: :club:

Greetz,

Devillfish maar dan een blauwe _grin: :)

Schelles

Ik doe ook nog wel is mee, gewoon voor de gezelligheid :)

Moderator
pcbeem

Oorspronkelijk gepost door Schelles

Naam uit het verleden _grin:.

Jij was toch een teamcaptain in de BOTD?

In ieder geval leuk dat je meedoet!!

yoshiwa

in in in , en kga jullie er allemaal uitspele :f_confused: :facepalm:

Schelles

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Oorspronkelijk gepost door Schelles

Naam uit het verleden _grin:.

Jij was toch een teamcaptain in de BOTD?

In ieder geval leuk dat je meedoet!!

Haha inderdaad, leuk dat iemand me nog kent ^^
Ik ben recent opnieuw begonnen met pokeren en het plan is toch me stilaan me terug wat actief te maken binnen de community ;)

Moderator
pcbeem

Draai hier stiekem ook al een tijdje mee.

Nice dat je weer actief wilt gaan spelen en je bent in ieder geval nog net zo welkom als eerst _evil:.