Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hai daar!

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
530 Bekeken

Hello mensjes,

Ik heb me al voorgesteld in het Engelse gedeelte van het forum, maar hier toch nogmaals doen voor diegenen die enkel op dit gedeelte zitten.

De naam is Boogeh, 21 jaar oud vanuit Halle, Belgie.
Ik speel nu al enkele jaren recreatief hier en daar en nu toch wat meer tijd aan het steken in poker en hoe mijn spel te verbeteren. De quiz was tot mijn grote verwondering van de eerste keer geslaagd, en ondertussen staat mijn bankroll al op $135 na 3-4 dagen spelen, dankzij de handige artikels die ik hier vondt.

Nu ben 'k toch van plan om het meeste uit dit startkapitaal te halen en deel uit te maken van deze community!

EDIT: Er ook even bij vermelden dat ik vooral NLHE speel met hier en daar wat Omaha op Full Tilt voor het ogenblik.

Groetjes,
Boogeh

6 replies
pbijvoet

Welkom,

welke variant speel je en op welke site?

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet
Welkom,

welke variant speel je en op welke site?

Vooral No Limit Hold'Em maar soms hier en daar eens PLO Hi.
Op Full Tilt voor het ogenblik.

Moderator
pcbeem

Hey Boogeh,

Welkom op PokerStrategy!!

Leuk om te lezen dat je actief wilt gaan worden in onze community. Misschien is het dan een leuk idee om een blog te openen en daar je voortgang in bij te houden. Dit kan zowel voor jou als de volgers leerzaam zijn. En daarnaast is het ook een goede manier om wat bekender te worden in de community.

Met je zegt NLH te gaan spelen. Wil je je verdiepen in SSS of BSS?

mvg pcbeem :f_p:

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Met je zegt NLH te gaan spelen. Wil je je verdiepen in SSS of BSS?

mvg pcbeem :f_p:

Een heel goeie vraag eigenlijk. Ik heb me nog niet zo verdiept in small stack strategy of big stack strategy. Wat ik momenteel doe en ook op het forum wou zetten is mij inkopen voor de helft van de maximum buy-in en dan enkel top 8 handen spelen tot ik tenminste 3 keer mijn originele buy-in heb en dan overgaan naar top 14 handen tot ik 6 keer mijn originele buy-in heb. Dan ga ik uit het spel, en rebuy met de helft van de maximum buy-in en zo herbeginnen. Ik denk dat het aan te raden is dat ik ze alletwee eens goed doorneem. :)

pbijvoet

Aangezien de SSS bijna nergens meer is toe te passen is het wellicht handiger om de BSS door te nemen.

Hey Boogeh,

Weet je al of je BSS of SSS wilt gaan spelen?

Groetjes